معماری و عمران

نقش داربست در ساختمان

darbast

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نقش داربست در ساختمان”

نقش داربست در ساختمان

اسلاید 1: به نام خداموضوع تحقیق:داربست های فلزیاستاد مربوطه:مهندس مسیب زاده

اسلاید 2: داربست فلزي يكی از انواع داربست می باشد كه به جهت دسترسی به نقاط بالادستی و دور از دسترس ساختمان در دست ساخت و يا در دست تعمير در اطراف ساختمان نصب ميشود و نماكاران و تعميركاران ميتوانند با استفاده از بالارفتن از داربست فلزی به نقاط بالايی مد نظر خود دست يابند. براي آنكه يك داربست فلزی بر پا شود نيازمند تخصص و دانش و تجربه بالايی در اين زمينه مي باشد زيرا وصل كردن تعداد زيادی ميله وي داربست فلزی و استهكام آن كار آسانی نخواهد بود و در صورتي كه اشتباهی در اتصالات و يا محاسبات پيش آيد احتمال به خطر افتادن جان افرادی كه در اطراف محيط بر پا شدن داربست فلزی بسيار زياد خواهد بود.داربست فلزی در طول هاي سه و شش متری تشكيل می شوند به .همراه قالب و بست تشكيل ميشوند

اسلاید 3: با توجه به تنوع بالايي كه در ارتفاع ساختمان ها وجود دارد ميله داربست فلزي در ابعاد كوچكتر و بزرگتر از اين مقدار نيز ساخته ميشود ولي مهم ترين آنها همين دو سايز است.از جمله مواردي كه براي نصب داربست فلزي بايد به آن توجه نمود فاصله مناسب آن با بدنه ي ساختمان مي باشد اين فاصله معمولا 30 سانتي متر در نظر گرفته ميشود اما ممكن است با توجه به نوع كار و تصميم مهندسين و معمار هاي ساختمان اين ميزان فاصله كمتر يا بيشتر باشد.از ديگر نكات ايمني كه در رابطه با كار بر روي داربست فلزي بايد به آن توجه نمود اين است كه براي كار بر روي داربست فلزي مي بايست حتما از كمربند ايمني استفاده نمود تا خطر آسب جسمي به حداقل برسد. در كنار اين موارد پس از برپايي داربست بهتر است هفته اي يكبار ويا پس از يك تغيير ناگهاني آب و هوايي فردي متخصص نسبت به چكاپ كامل سراسر داربست را چك نمايد تا احتمال آسيب ديدگي داربست را مورد بررسي قرار دهد.

700 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید