جغرافیا و نجوم

نقش دانش بومی در توسعه گردشگری

dansh-bomi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نقش دانش بومی در توسعه گردشگری”

نقش دانش بومی در توسعه گردشگری

اسلاید 1: نقش دانش بومی در توسعه گردشگری پایدار روستا

اسلاید 2: مقدمه: دانش بومی عبارت است از مجموع تجربه و دانش که یک جامعه در برخورد با مشکلات آشنا و نا آشنا بدست آورده و آن را اساسی برای تصمیم گیری های خود قرار داده است. دانش بومی ریشه در تجربه های قرن های گذشته دارد و تا وقتی که جامعه پا برجاست، به عنوان پایه فرهنگی و فنی آن به تکامل خود ادامه می دهد و همچنین دانشمندان توسعه روستایی و کشاورزی به خصوص در کشور های در حال توسعه بدون در نظر گرفتن دانش بومی و جوامع محلی و دخالت روستاییان ممکن نخواهد بود.

اسلاید 3: ویژگی های دانش بومی: الف) دانش بومی بدون هزینه است و روستاییان بدون پرداخت هزینه می توانند از آن برای انجام کارهای مختلف در روستا بهره بگیرند.ب) عجین بودن با فرهنگ که نقش مهمی را در زمینه ی توسعه پایدار روستایی دارد، این دانش به صورت شفاهی است اما بسیار مفید می باشد.ج) تأکید بر بقایای منابع طبیعی میتواند علل دیگر یباشد که زمینه توسعه پایدار در روستا ها را فراهم می کند.د) تصمیم گیری منطقی نقش مهمی در دانش بومی و توسعه ی روستا دارد، معمولاً افرا ی مثل کدخدا و ریش سفیدان بر اساس تجربه ای که دارند می توانند به مردم کمک کنند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید