علوم انسانی و علوم اجتماعیرسانه و شبکه‌های اجتماعی

نقش رسانه های الکترونیک در مدیریت شهری

صفحه 1:
نقش رسانه های الکترونیک در مدیریت شهری

صفحه 2:
انواع ژورنالیسم ‎x‏ * - رسانه های مکتوب 6013 ‎printed‏ @ ‎٠‏ ©- رسانه های الکترونیک : رادیو و تلویزیون یا نسخه ۴ روزنامه روی وب ‏۰ 0- رسانه های دیجیتال : نسخه صفر ویک رسانه الکترونیک ]۳۱۲۷ و تكست ‎٠‏ “6- رسانه سايبر : نسخه مستقل و داینامیک و تعاملی

صفحه 3:
انواع رسانه های الکترونیک 0 تکست (متن ثابت » متن هاي قابل انتقال » لينك ) ۴ 1 0 عکس (عکس هاي مستقل و منفرد » مجموعه اي از م 1 اسلاید شده » گالري ) ‎ae‏ 9 گرافیک (ثابت و فیکس شده » قابل انتقال متحرك » لينك ) 6- صوت ( زنده » يك صوت تكرار شونده » صوت هاي غير تكرار شونده ) ©- تصوير ( تصاوير ويدئويى ‎٠‏ فيلمها ) ©- تعامل كاربر ( فرمهاى ورودى » وروديهاى ايميل »بحث » چت ۰ فروم » انتشارات )

صفحه 4:
اشکال رسانه های الکترونیک * نسخه اینترنتی روزنامه ها * روزنامه های اینترنتی » خبرگزاری های اینترنتی * روزنتها * وب سایتهای خبری * وبلاگها ‎٠‏ بلاگ نیوزها و خبرخوانهای اینترنتی ‎News.parseek.com °‏ ‎000 ‎٠‏ آنلاين زورناليسم - جام جم آنلاين » همشهرى آنلاين ‎ ‎

صفحه 5:
مشخصات و ویژگی های رسانه های الکترونیک * استفاده از مولتی مدیا *سرعت به روز رسانی * توزیع افقی اطلاعات تمرکز زدایی * قابلیت دسترسی 25 ۰ فقدان محدودیت انتشار

صفحه 6:
مشخصات و ویژگی های رسانه های الکترونیک * عدم سانسور هن ‎és:‏ ‏* داشتن قابلیت تعاملی ۱ * استناد و هایپر لینک شدن ( فرامتن ) * تازه بودن دائمی تن شدن

صفحه 7:
مشخصات و ویژگی های رسانه های الکترونیک * نزديك بودن و بدواسطهگی - چیزی شبیه بهارتباط چهره بهچهره * آزادی از زمان و مکان EWary

صفحه 8:
برخی از مصادیق رسانه های الکترونیک وب سایت وبلاگ ايميل خبرنامه الكترونيك يادكست موبايل شبكه هاى اجتماعى

صفحه 9:
وضعیت ایران رسانه بودن وبلاگ کاربرد در روابط عمومی و مدیریت شهری

صفحه 10:
رسانه بودن وبلاگ ۳ ویژگی رسانه چیست ؟ + اطلاع رسانی + تفریج و سرگرمی + تعامل و ارتباط ۰ انتقال اطلاعات و دانش ۰_تکنیک و تکنولوژی + وبلاگ چه ویژگی هایی دارد ؟ + اطلاع رسانی *_ تفریج و سرگرمی + نقد بی رحمانه و انتقاد ‎٠‏ تعاملی بودن ‏۰ مولتی مدیا ‏۰ وبلاگ رسانه است به معنی مدیوم + رسانه جایگزین در برابر رسانه های جریان اصلی ‎ ‎www.reporter.ir 10

صفحه 11:
کاریرد وبلاگ در روابط عمومی + تحقیق و توسعه ( )تحقیق برای مرکز رسانه ها . موسسه تحقیقاتی تهران » دانشگاه آزاد » کتاب چالش های اینترنت و وبلاگ در ایران ) + وبلاگ سازمانی ۰ تبلیغ و اطلاع رسانی ۰ رویکرد تعاملی با مخاطب - مشتری ۰ افکار سنجی و نظر سنجی ( کامنت خولنی ) ۰ رتبه در موتورهای جستجو * رابطه بین وبلاگ و سایت سازمانی

صفحه 12:
استفاده از وبلا گ در تحلیل محتوا در روابط عمومی ‎٠»‏ یکی از بهترین راههای اطلاع از افکار عمومی و بهره گیری از جریانات سپهر وبلاگها . تحلیل محتوای آنها است ‎٠‏ بولتن های منظم دوره ای تحلیل محتوای وبلاگها تهيه كنيد ‏* بریده مطالب وبلاگها در باره موضوعات ‎GIS‏ سازمان را به بخش ‎Gla‏ ذیربط منعکس کنید ‎٠‏ وبلاگ نویس ها بهترین و ارزان ترین بازرسان نامحسوس سازمان در تمام بخش ها هستند ‏+ وبلاگ ها جنبه نظارتی دارند » از وبلاگهای همکاران حتی اگر انتقادی و افشا گرانه هستند حمایت کنید نه شکایت |

صفحه 13:
وبلاگ های سازمانی ۶ ۷500 :هر سازمان‌می‌تولند یکوبلاگداشته باشد ‎٠‏ وبلاگ های سازمانی می تواند نسخه رایگان یا حرفه ای در کنار سایت سازیمانی باشد ‎٠‏ وبلاگها مهمترین ابزار. اطلاع رسانی انجمن های مدنی و 0 ها هستند ( نگاه کنید به صفحه اول پرشین بلاگ ) ‎٠‏ احزاب و وبلاگها ‏» وبلاگ زیر نظر روابط عمومی

صفحه 14:
مقایسه کار کر‌دهای وبلاگ و سایت در روابط عمومی ديحيتال وبلاك تعاملى تر است وبلاك امكان كامنت دارد وبلاگ صمیمانه تر است وبلاگ غیر رسمی است وبلاگ نویسندگان متعدد دارد وبلاگ هایپر لینک دارد حرفهای مخاطبان در وبلاگ منتشر می شود لینکهای ورودی و خروجی وبلاگ بیشتر است جایی در سپهر وبلاگها برای سازمان ایجاد می شود وبلاگ انتقادی » بی رحم و بدون ملاحظه است

صفحه 15:
فهرست موضوعی وبلاگها (بلاگفا) اخبار و رسانه ها (96) هنر و ادبیات (90870) رایانه و اینترنت (90990) علم و فن آوری (9087200) تجارت و اقتصاد ‎(POOM)‏ ‏انديشه و مذهب (002©078) فوتو بلاگ ‎(BOOS)‏ وبلاگ و وبلاگ نویسی (0007) فرهنگ و تاریخ (6600) جامعه و سیاست (60) ورزش )889( سرگرمی و طنز ‎(PODS)‏ (GOGO) ‏شخصى‎ خانواده و زندگی (9400) سفر و توریسم (00©00) فارسی زبان در دیگر کشورها (1099)

صفحه 16:
جشنواره یا مسابقه وبلاگی در حوزه ماموریت سازمان وبلاگ نیاز به متولی ندارد از طریق وبلاگها » استعدادها را شناسایی کنید به بهترین وبلاگها در حوزه کاری خود جایزه بدهید بین وبلاگها در حوزه کاری خود مسابقه و جشنواره برگزارکنید وبلاگ نویسان با استعداد را در سازمان جذب کنید از بلاگرهای قوی برای اداره و به روز رسانی وبلاگ سازمان استفاده كنيد جشنواره وبلاگها ( ايران (0دوره » رادیو آلمان ۵ دوره » گاردین چند دوره )

صفحه 17:
جشنواره وبلاگ نویسی گروه مجلات همشهری ‎٠‏ كروه مجلات همشهری با هدف دریافت دیدگاه های مخاطبان خود به خصوص کاربران اینترنت و وبلاگستان فارسی؛ جشنواره وبلاگ نویسی با عنوان "مجلات همشهری از دریچه وب" برگزار کرده است. ‏* این جشنواره از مطالبی که درباره گروه مجلات همشهری و یا یکی از نشریات آن نوشته می‌شود تشکیل شده است. این مطالب می‌تواند شامل نقد» نظرء پيشنهاد. توصیف» ویژگی‌های ممتاز» كمبودهاء مطالب برتر و يا هر مطلب مرتبط دیگری باشد. به مطالب برتر جوایز نفیس و ویژه‌ای اعطا خواهد شد. ‎/http://festival.hamshahrimags.com ۴

صفحه 18:
وبلاگ و محيط زندكى * فقط بر ربوي ‎Susy POP OG Goby Gare SU‏ در زمینه طبیعت و محیط زیست وجود دارد * بر روی بلاگ سرویس بلاگفا در بخش خانواده و زندگی ©9© وبلاگ ثبت شده است

صفحه 19:
نگاه استراتژیک به شهروند * شهردار تهران اعلام کرده نگاه شهرداري به تهران » به جاي نگاه كالبدي » نگاه مدني و شهروندي است يعني توجه به حقوق شهروندان . بنابر اين از اين زاویه توجه به وبلاگهاي شهروندان به منزله توجه به نظرات و ديدگاههاي آنان در فضاي سایبر است

صفحه 20:
"3 4 شهیوند الکترونیکی ‎٠‏ وبلاگ نويسي و حمایت شهرداري از آن تمريني براي شهروندان براي گذار از مرحله شهروندي سنتي به شهروندي الكترونيكي است ‏» آموزش های شهروند الکترونیکی را می توان از طریق شبکه وبلاگها به مردم ارایه داد مثلا فواید و کاربردهای خرید الکترونیکی » تجارت الکترونیکی » بهره برداری از وب سایتهای دولتی و خدمات آنلاین » انجام امور اداری از طریق اینترنت و دهها سرویس دیگر

صفحه 21:
Citizen journalaist ۰ با رشد تکنولوژی اطلاعات و عمومی شدن ابزارهایی نظیر موبایلهای دوربین دار هر شهروند بالقوه یک ژورنالیست است * برخی از این شهروندان با انعکاس جلوه هایی مستند از زندگی شهری بر روی وبلاگ شخصی شان منعکس کننده فرهنگ شهری تهران در سطح ملی وبین المللی هستند

صفحه 22:
وبلاگ و ترافیک ۶ بخش زیادی از محتوای وبلاگهای اجتماعی در باره مسایل ترافیکی و حمل و نقل شهری است » حوادث و خاطرات درون تاکسی ها و اتوبوسها با جزییات تمام در وبلاگها ثبت می شود * وبلاگ تاکسی من توسط یک راننده تاکسی نوشته می شود

صفحه 23:
وبلاگ و توریسم * وبلاگهای شهری می توانند تولید کننده اطلاعات و محتوای مفيد شامل عکس ۰ خبر » مقاله » خاطره از نقاط دیدنی » سیاحتی و تفریحی شهر‌ها باشند ( ايران گردی ) ۰ با هدایت منطقی این محتواها و بازانتشار آنها به زبان انگلیسی حتی می توان جاذبه های ایران را به دنیا معرفی کرد ( جهان گردی )

صفحه 24:
وبلاگ و هویت شهری ‎٠‏ وبلاگها توانایی ایجاد و تقویت هویت شهری را دارند ‎٠‏ تقریبا به نام هر شهر ایران چندین وبلاگ باز شده است که حاوی اطلاعات مفید تاریخی » اجتماعی » فرهنگی و اقتصادی راجع به آن شهر است

صفحه 25:
وبلاگ و نظارت بو سیستم شهیداری ۰ وبلاگها بی رحمانه انتقاد می کنند زیرا با کسی تعارف ندارند » وبلاگها باززرسان بی جیره و مواجب سیستمهای اداری از جمله شهریداری اند

صفحه 26:
وبلاگ و زندگی اجتماعی و شهری * اطلاع‌رساني و آموزش شهروندان تهراني در حوزه امور فرهنگي» هنري و حقوق شهروندي به عنوان یکی از ماموریتهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از طریق وبلاگها امکان پذیر است * بررسی ريشه های رفتارهای ناهنجار اجتماعی برخی شهروندان از طریق محتوای وبلاگها

صفحه 27:
وبلاگ و اخلاق شهر وندی * با توجه به شعار تهران شهر. اخلاق

صفحه 28:
وبلاگ و تاریخ شفاهی تهران * پروژه تاریخ شفاهی مردم لندن

صفحه 29:
وبلاکها و نهادهای مدنی شهری وبلاگ انجمن حمایت از حیوانات ‎http://urbanization.blogfa.com‏ ‎http://www. iranspca.com‏ وبلاگ انجمن حمایت از گربه ها ‎http://cats.mihanblog.com‏ ‎http://www.persiancats.ir‏ ‏وبلاگهای گروههای مذهبی و یا اجتماعی یا جوانان

صفحه 30:
موضوعاتی که وبلاگهاي شهري به آن پرداخته اند زلزله در تهران 2 متروي تهران 2 آلودگي هوا ©- حمل و نقل ث ©- آيارتمان نشيني م8 مزاحمتهاي خياباني ©- نمادهاي شهري © بافت فرسوده

صفحه 31:
موضوعاتي که وبلاگهاي شهري به آن پرداخته اند معماري شهري و طراحي محيطي خرید و فروش » بازار و تجارت سد معبر ورزش تفریح و سرگرمي زباله و نظافت شهري

صفحه 32:
تعطیلی سامانه ‎http://www.emahalleh.com‏ ‎٠‏ هر محله تهران صاحب یک وبلاگ شد ۰ سایت ۷/۷/۷/۰۵۱۱۵۵۱۱6/۱.60۲۳ توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی داري تهران (اداره کل فرهنکی) جهت راهآندازی و مذیریت وبلاگهای ات آغاز به کار نموده است این وبلاک ها گروهی بوده و سأکنین محلات بابتخت در آن به اتشار مطالب حو در خصو ت می پردازند. اداره اين مجموعه زير نظر جمعى از کارشناسان حوزه ]| و امور فرهنگی انجام می‌بذیرد. ‎ha‏ جموعه جهت راه‌آندازی وبلاگ های محلات از فضای بلاگفا برای انجام الیت های خود استفاده می نماید. ‏۰ جالب است بدانید اکنون برای هر محله تهران یک وبلاگ وجود دارد که افراد مقیم هر محلهمی ‎PS SSB‏ مه بر در آن وبلاک مطليد بنويسند . کسانی كه با فضاى وبلاکستان فارسی آشنایی ذارند می دانند مدیریت ‎one‏ بروژه ۱ نا چه حد سحت و دقبق است . به هر حال ذ مي كنم اين نوع طرح ‎pane‏ بینش دیجیتالی حاکم بر مدپریت شهرى تهرانٍ ت ‎١‏ از باد نبایه برد راه آندازی سیستم هایی نظیر ۱۱۰ ( و مشابه آن سیستم ۱۳۷) مأحصل همین بینش بوده آست .

صفحه 33:
شبکه های اجتماعی < ۳۰ ویژگی

صفحه 34:
۵ نسل اول وب : ( ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰) ‎Ve‏ ‎٠‏ ايميل ‎٠‏ وب سايت ‏* موتور‌هاي جستجو ۰ یلو پیج ها ‎٠‏ دايركتوري ها ‎) ‏جت رومها ( ياهو‎ ٠

صفحه 35:
فسل دوم وب : ( 5۲۰۰۰ ۲۰۰۹) شبکه های اجتماعی یا رسانه های اجتماعی_., ۰ وبلاگها ( داخلي و خارجي ؛ نرم افزارهاي بلاگ نويسي ) ۶ میکروبلاگها ( توئیتر » فرند فیدز ) ۰ شبکه هاي دوست يابي ( اورکات ) + شبکه هاي اجتماعي ( فیس بوك ۰ ماي اسپیس » دلیشز کلوب » گوگل ویو ) * ويكي ها ( ويكي يديا » ويكي مدیا ) * سايت هاي اشتراك كذاري ( فليكر ؛ یوتیوب ۰ کلام تي وي ) + يبيام رسانها ( ياهو مسنجرء كوكل تاك ) + تالارهاي كفتكو ( انواع فرومهاي عمومي و تخصصي ) ) ‏كروه هاي ايميلي ( ياهو و كوكل‎ ٠ * خبرخوانها ( انواع فيدها » گوگل ریدر » نیوز پارسيك ) ۰ پادکستها ( پادکست ۰ ودكست ) ۰ لينكدوني هاي عمومي ( بالاترین » دیگ ) Google

صفحه 36:
۵ ویژگی های شبکه های اجتماعی ‎Ve‏ Google wave ‏هویت : هویت در شبکه هاي اجتماعي به سمت واقعي تر‎ ‏شدن پیش مي رود چون هیچ کس مایل نیست فرد ناشناس‎ ‏را به لیست دوستان خودش اضافه کند » شما در ليست‎ ‏دوستانتان در فیس بوك با افراد واقعي طرف هستید . اما‎ ‏مثلا در عصر وبلاگها این مساله تا حد زيادي قابل پنهان‎ ‏كردن بود‎

صفحه 37:
ویژگی های شبکه های اجتماعی . 1< ‎٠‏ به اشتراك گذاري و يادگيري : افراد علاقمند هستند هر جه سریعتر اطلاعات يا محتوايي را که تولید کرده اند به اشتراك بگذارند . این محتوا ممکن است خبر ‏ فیلم » عکس يا مقاله يا طنز یا دیدگاه شخصي یا تجربیات آنها باشد

صفحه 38:
ويزكى هاى شبكه هاى اجتماعى ‎١‏ -< * بسيج كنندكي و سازماندهي : شبكه هاي اجتماعي قدرت بسیج کنندگي دارند يعني مي توانند افراد را در يك زمان و يا مكان در محیط واقعي گرد هم آورند » یا در محیط مجازي به کمپین بپردازند . طریح شبکه های اجتماعی خود جوش و خود مختار بی شمار و گسترده در سطح جامعه را باید از بدیع ترین اقدامات او دانست که می تواند تجربه و رویکردی نو در تشکیلات و سازماندهی در ایران معاصر محسوب شود.

صفحه 39:
ویژگی های شبکه های اجتماعی ‎<١‏ * دوستي : تعمیق دوستي ها بین جنس مخالف » بین همكلاسي ها » همکاران » هم عقيده ها » دوستي با دوستان دوستان .

صفحه 40:
ویژگی های شبکه های اجتماعی ‎<١‏ * اعتماد : قابلیت اعتماد به شبکه هاي اجتماعي بیش از وب سایتها است چون اطلاعات . فیلتر نشده و خام منتقل مي شود » قدرت اعتماد به شاخص بودن يا مشهور بودن فرد تولید کننده اطلاعات بستگي دارد .

صفحه 41:
ویژگی های شبکه های اجتماعی ‎<١‏ * حلقه هاي مخاطبان : به جاي مخاطبان انبوه » حلقه هايي کوچك و بزرگ از مخاطبان شکل مي گیرد.اين حلقه ها در جاهايي با یکدیگر همپوشاني دارد . تاثیر گذاري هر شبکه بر هر حلقه به تناسب تخصصي بودن یا گرایش خاص آن شبکه است ۱

صفحه 42:
ویژگی های شبکه های اجتماعی ۶ قدرت کندو سازي : قابیلت لينك دهي » ترك بك ‏ دنبال کردن » علایق مشترك يعني كندوسازي

صفحه 43:
ویژگی های شبکه های اجتماعی * استناد و تعمیم : فیلم » عکس »صدا و متون اصلي رسانه ها » قابلیت استناد و تعمیم را بالا برده است . شنيدن كي بود مانند دیدن ؟

صفحه 44:
ویژگی های شبکه های اجتماعی * چند رسانه اي : استفاده از چند رسانه اي ها در شبکه هاي اجتماعي ‏ قابلیت جديدي است که قدرت این نوع رسانه ها را بالا برده است . فیلم » صوت » عکس ‏ انیمیشن » متن و گرافيك و لينك .

صفحه 45:
ویژگی های شبکه های اجتماعی * ادغام فناوري ها : شبکه هاي اجتماعي محصول ادغام فناوري هاي جدید وب 0 هستند »آژاکس » ۰ 2/۱ 5 ۲۳5۰ ۰۳۲۲

صفحه 46:
ویژگی های شبکه های اجتماعی * پرستیژ : امروزه افراد » مجریان تلویزیون » اساتید دانشگاه » دانشجویان » روزنامه نگاران » سپاستمداران و هنرمندان به جاي آدرس ایمیل یا وب سایت یا وبلاگ » شناسه فیس بوك خود را اعلام مي کنند . حتي برنامه هاي تلويزيوني نیز آدرس فیس بوك دارند .

صفحه 47:
ویژگی های شبکه های اجتماعی * گپ : شبکه ها قابلیت گپ یا همان چت کردن ریا با خود به همراه دارند .

صفحه 48:
ویژکی های شبکه های اجتماعی * نقد بي رحمانه : شبکه هاي اجتماعي فضاي تعاملي جسورترین آدم هايي است که سرشان درد مي کنند و فعالیت در اين شبكه ها را نوعي فعالیت مدني و حتي مبارزه مدني مي دانند . لذا از نقد بي رحمانه حاکمیت ۰ سیاستمداران ؛ رسانه هاي رسمي ابايي ندارند . به همین جهت زبان آنها متفاوت با سایر رسانه ها به نظر مي رسد .

صفحه 49:
ویژگی های شبکه های اجتماعی دنبال كردن ودنبال شدن : فالو شدن و فالو کردن افراد امري لذت بخش است . شما نيز دوست داريد دنبال شويد .شخصي نكاري يا روزنكاري در وبلاكها بر همین اساس اتفاق افتاده است . مانند توئيتر

صفحه 50:
ویژگی های شبکه های اجتماعی * باز انتشار : در محیط شبکه ها به خصوص سايتهاي لينكدوني » خبرها پالایش و انتخاب شده و باز انتشار مي شوند .

صفحه 51:
ویژگی های شبکه های احتماعی خرد جمعي : همه چیز را همگان دانند و همگان هنوز از مادر زاده نشده اند : حکیم بزرگمهر . اما در عصر شبکه ها همکان در حال زاده شدن است . گرایش عمومي را مي شود از این فضاها سنجید . شبکه هاي اجتماعي بهترین فضاي افکار سنجي هستنند .

صفحه 52:
ویژگی های شبکه های اجتماعی ۰ جهاني بودن ( مترجم گوگل) : حذف مرن‌هاي زباني مهمتریم اتفاقي است که در فضاي جدید وب اتفاق افتاده است .

صفحه 53:
ویژگی های شبکه های اجتماعی * سرگرمي : سرگرمي » ظنر » خنده » شوخي » سرکار گذاشتن » سوتي و گاف گرفتن ۰ كارهاي مونتاژي و فتوشاپي کردن » دست انداختن سیاستمداران » معما طرح كردن از ويزكي هاي اين شبكه ها است .

صفحه 54:
ویژگی های شبکه های اجتماعی ۰ سفارشي شدن : هرزه گردي و ولگردي در فضاي وب در حال حذف شدن است . شما محتوا را سفارش مي دهید . با استفاده از فید ها ؛ خروجي ها و ريدرهاي آنلاین و آفلاین .

صفحه 55:
ویژگی های شبکه های اجتماعی * جستجو شدن : از طریق ترکیب موتورهاي جستجو با بسياري از شبکه ها شما مي توانید در اين فضاها همزمان جستجو كنيد و جستو شويد .

صفحه 56:
ویژگی های شبکه های اجتماعی * اطلاع رساني و خبر رساني : رسانه هاي شهروندي ۰ خبرنگاران شهروند . از. سونامي تا رخدادهاي انتخاباتي تهران

صفحه 57:
ویژکی های شبکه های اجتماعی * رسانه نسل جوان : نو بودن » خلاق بودن و ابتكاري بودن ‎Gel‏ جذب جوانها به اين پدیده شده است

صفحه 58:
ویژگی های شبکه های اجتماعی * رسانه جایگزین : نقش رسانه هاي جایگزین را ایفا مي کنند در مقابل رسانه هاي جریان اصلي

صفحه 59:
ویژگی های شبکه های اجتماعی * ترکیب با موبایل : اغلب این فناوري ها يا نسخه موبایل دارند » یا با استفاده از موبایل قابل انتشار و دسترسي هستند . مستندات محتوايي اين رسانه ها نیز توسط موبایل تولید مي شود

صفحه 60:
ویژگی های شبکه های اجتماعی * شفاف شدن بیش از گذشته : درون خانه هاي شيشه اي زنكي فى كلك از کوچکترین رخدادهاي همدیگر. مطلع مي شوند .

صفحه 61:
ویژکی های شبکه های اجتماعی * ابتکار و خلاقیت : نوآوري در ذات شبکه ها است . ارتباطات افقي » پیشنهادات خلاقه » طوفانهاي مکرر فكربي در اين محیط ها اتفاق مي افند .

صفحه 62:
ویژگی های شبکه های اجتماعی * ساختار دمكراتيك : مانند بالاترین » ويكي پدیا . گوگل زمین » وبلاگها » فرومها و همه برابرند.

صفحه 63:
ویژگی های شبکه های اجتماعی * قدرت سرمایه اجتماعي : فوکویاما : وجود مجموعه معيني از ارزنش هاي غير رسمي دانست كه در ميان اعضاي گروه مشترك بوده و همكاري را در ميان آنها بهبود مي

صفحه 64:
ویژگی های شبکه های اجتماعی ‎٠‏ تحرك اجتماعي : جنبش های اجتماعی با تحرک یا تجمع گروه هایی از افراد متولد می‌شوند. این تحرک ‎So! (mobility)‏ سو به معنای جابجایی جمعیت است ‏و از سوی دیگر به معنای سرعت یافتن ايده هاء ارتباطات و تماس ها است. در این شرایط افرادی که کمتر محتمل بود با همدیگر ارتباط داشته باشند یا پیوندی بین آن ها به وجود ‎cal‏ فرصت آن را خواهند یافت تا یکدیگر را همیابی کند. تحرک جغرافیایی يا جابجایی جمعیت امکان فرا تر رفتن از محیط سنتی و قرار گرفتن در شرایط جدیدی را مهيا خواهد کرد که ظرفیت های افراد را افزايش خواهد داد.

صفحه 65:
ویژگی های شبکه های اجتماعی * ارتباطات غیر رسمي : خارج از نهادهاي رسمي آموزشي » رسانه اي » حكومتي و سياسي .

صفحه 66:
کاربرد شبکه های اجتماعی در مدیریت شهری 0 رصد و سنجش افکار عمومی نظر سنجی و تحلیل محتوای شبکه ها اطلاع یابی از مشکلات اجتماعی ‎GP‏ انتشار شبکه ای اطلاعات و اخبار ‏9 مستند سازی رخدادها با تکنیک های جدید ‏0.- استفاده از فناوری های شبکه سازی در وب سایتهای سازمانی ‏م توجه به کاربر برای تولید محتوای در پایگاه های اطلاع رسانی سازمانی شهرداری

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان