naghsh-mahdkodak

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نقش مهدکودک در رشد اجتماعی”

نقش مهدکودک در رشد اجتماعی

اسلاید 1: نقش مهدکودک در رشد اجتماعی

اسلاید 2: مهدکودکبسیاری از والدین با شنیدن اسم مهدکودک یاد والدین کارمند می افتند و تصور می کنند مهدکودک جایست که میتوانند فرزندانشان را برای چند ساعت به افرادی بسپارند و خودشان به کارشان برسند، اما در یک کلام باید گفت مهدکودک جایی نیست که سرپرستی کودکان را بپذیرند بلکه مکانی ست برای آموزش و اجتماعی شدن کودکان. 2

اسلاید 3: تعاریف رشد عبارتست از تغییراتی که به طور منظم در ارگانیسم موجود زنده پدید می آید و با پیشرفت و تکامل همراه است .3رشد چیست؟ جریانی ست که در آن هنجارها ، مهارت ها، انگیزه ها ،و رفتار فرد را تشکیل میدهد تا ایفای نقش کنونی یا آتی او در جامعه مناسب و مطلوب باشد (کارتلج و میلبرن ؛ترجمه نظری نژاد 1393)رشد اجتماعی مکانی ست برای نگهداری ، آموزشو اجتماعی شدن کودکان. مهدکودک 123

اسلاید 4: در سال های 2الی 6سالگی کودکان به تدریج از افرادی غیر اجتماعی به افرادی اجتماعی تبدیل میشوند کودکان در این سنین از حالت انفرادی به حالت اجتماعی گرایش میابند و از طریق همکاری و فعالیت گروهی برای زندگی اجتماعی در دبستان آماده میشوند دراین دوران میزان ارتباط کودک با کودکان دیگر تاثیر بسیاری در رشد اجتماعی وی خواهد داشت. گام گذاشتن به مهدکودک دگرگونی عظیمی در زندگی اجتماعی کودک است زیرا میحط کوچک وی که هسته مرکزی آن خانواده است به جهان وسیع تبدیل میشود که گروه همسالان محور مرکزی آن است.

8,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید