توضیحات مهمی در این پاورپوینت دربارع نقش مهد کودک ها در رشد اجتماعی کودکان وجود دارد که میتواند مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

daniasi2016

11 صفحه
458 بازدید
22 اسفند 1400

برچسب‌ها

صفحه 1:
نقش مه دکودک در رشد اجتماعی

صفحه 2:
بسیاری از والدین با شنیدن اسم مهدکودک یاد والدین کارمند می افتند و تصور می کنند مهدکودک جایست که میتوانند فرزندانشان را برای چند ساعت به افرادی بسپارند و خودشان به کارشان برسند. اما در يك كلام بايد كفت مهدکودک جایی تیست که سریرستی کودکان را بپذبرند بلکه امکانی ست بوای آمیرش و اجتياعي «شدن کودکان

صفحه 3:
= 000 رشد عبارتست از تغبیراتی که به طور منظم در ارگانیسم موجود زنده پدید می آید و با پیشرفت و تکامل همراه است" رشد اجتماعی اجزیانن ست که در آن هنجارها . مهارت هاء انگیزه ها و رفتار فرد را تشکیل میدهد تا ایغای نقش کنوتی یا آتی او در جامعه مناسب و مطلوب باشد. (کایتلج و میلبرنان رجمه نطرونزاد 1393) = مکانی ست برای نگهداری, آموزشو اجتماعی

صفحه 4:
در سال های 9الی سالگی کودکان به تدریج از 7۳ افرادی غیر اجتماعی به افرادی اجتماعی تبدیل میشوند کودکان در اين سنین از حالت انفرادی به حالت اجتماعی گرایش میابند و از طریق همکاری و فعالیت گروهی برای زندگی اجتماعی در دبستان آماده میشوند دراین دوران میزان ارتباط کودک با کودکان دیگر تاثیر بسیاری در رشد اجتماعی وی خواهد داشت. گام گذاشتن به مهدکودک دگرگونی عظیمی در زندگی اجتماعی کودک است زیرا میحط کوچک وی که هسته مرکزی آن خانواده است به تبدیل میشود که گروه همسال

صفحه 5:
تثیرگذاری چهار فرضیه در رشد اجتماعی کودک در موسسات و مهد های کودک 3 در مهدکودک 00 : مربيان وظيفه ايكزين يدر و ‎as‏ ‎ia‏ به عهده ‎eat‏ دارند . زیرا باشد و نقش 1 موی ادر را برای مهدكوردى و سا شاك اجتماع ايفا ‏ميكند ‎ ‏کنند و با توجه به این تعریف ‏مربى بايد ‎ ‎ ‏بتواند ‏اضطراب ‎ ‎

صفحه 6:

صفحه 7:
۰ برنامه ریزی درسی باید پایه گذار سوادآموزی درکودکان باشد برنامه ریزی درسی باید به فرهنگ و موقعیت های جغرافیایی ,بومی و محلی توجه کند . * برنامه ریزی درسی باید به اصل هوش عملی توجه نماید . برنامه ریزی درسی پاید به آموزش مهارت های اولیه زندگی در کودکان و حمایت از ۱

صفحه 8:
۰ برنامه ریزی درسی باید به حواس پنچگانه کودک با اصول کودک محوری - بازی محوری توجه نماید. * برنامه ریزی درسی باید به تفاوت های فردی هر کودک و شناحت استعدادها توانایی فردی اهمیت دهد . برنامه ریزی درسی باید به تامین یک وضعیت حمایتی دو چانبه از سوی خانه و مدرسه برای رشد و تکامل کودک توجه نماید. * پرنامه ریزی درسی باید موجب عزت نقس ؛ احساس ارزش و کفایت شخصیتی , خوداتکایی , سلامت و امنیت فردی در کودک شود. تا بتواند موجب خلاقیت کودکان شود.

صفحه 9:
امکانات رفاهی و اطراحی فضا معماری برای کودک از معماری ذهن او آغاز ميشود بنابرا انتظار میرود اگر فضای مهدکودک به درستی طراحی شود به گونه ای که کودکان بتوانند با انگیزش بیشتر و تعامل با یکدیگر باشند. ميتوانند توانایی ها و استعدادهای خود را افزايش دهند و به رشد شخصیتی و روانی بالایی دست یابند. با این حال نتايج ات نشان داده است که کودکان روستایی در آزمون های حرکنی موفق تر از کودکان شهری بوده و با مطالعه سلیمی و ران (1379) كه كزارش نموده بود كه كودكان > 2 محروم محروميت اين

صفحه 10:
تخصص مربيان 1 ‎Sbal‏ و محتویات لا ‏ویژگی های شخصیتی ۷ امکانات رفاهی و معماری ‎ ‎

صفحه 11:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان