علوم انسانی و علوم اجتماعی تاریخ و بیوگرافی

نمادشناسی پرچم کشورهای جهان

powerpoint-namadshenasi-parchame-keshvarha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 19 اسلاید پاورپوینت نمادشناسی پرچم کشورهای جهان در 19 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به شکل کامل به موارد زیر پرداخته می شود: - نماشناسی پرچم کشور ترکیه - نماد شناسی پرچم کشور ایتالیا - نمادشناسی پرچم کشور تایلند - نمادشناسی پرچم کشور دانمارک - نمادشناسی پرچم کشور استرالیا - نمادشناسی پرچم کشور برزیل - نمادشناسی پرچم کشور هند نمادشناسی پرچم کشور نپال - نمادشناسی پرچم کشور مکزیک - نمادشناسی پرچم کشور بحرین - نمادشناسی پرچم کشور اتریش - نمادشناسی پرچم کشور اسپانیا - نمادشناسی پرچم کشور فرانسه - نمادشناسی پرچم کشور ایران - منابع دسته بندی: پاورپوینت فرمت: قابل ویرایش مناسب و کاربردی برای عموم
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
671 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نمادشناسی پرچم کشورهای جهان”

نمادشناسی پرچم کشورهای جهان

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2:

اسلاید 3: نمادشناسی پرچم کشورهای جهاناستاد:.................دانشجو:................دی ماه96

اسلاید 4: اگر به پرچم های کشور های اسلامی دقت کنید، می توانید رد ماه و ستاره را در بیشتر آن ها ببینید.این ماه و ستاره آن قدر در پرچم کشور های اسلامی تکرار شده است که حالا خیلی از مردم دنیا آن را نمادی از دین اسلام می دانند. در حالی که همه اش کار عثمانی هاست و تا قبل از به قدرت رسیدن آن ها اصلا از این خبرها نبود. عثمانی ها وقتی پایشان به قسطنطنیه رسید (شما بخوانید استانبول) و به قول معروف به دنیای تازه ای قدم گذاشتند، از ذوق فتح این شهر استراتژیک، نشان ماه و ستاره را که متعلق به این شهر بود، به عنوان نماد پرچم خودشان انتخاب کردند. باقی داستان هم معلوم است. عثمانی ها هر قدر بزرگتر شدند نمادشان هم بیشتر رایج شد. البته آن زمان ها ستاره عثمانی ها هشت گوشه داشت، حالا آب رفته و شده پنج گوشهترکیه:

اسلاید 5: ایتالیا: هیچ وقت از یک ایتالیایی درباره پرچم کشورش پرس و جو نکنید. برای این که وقتی داستان به ناپلئون برسد، حتما خونش حسابی به جوش می آید. بله! این پرچم سه رنگ ایتالیایی ها که فقط یک رنگ سبز با فرانسوی ها تفاوت دارد، همان پرچمی است که در زمان ناپلئون، سربازان فرانسوی موقع حمله به ایتالیا دستشان گرفته بودند. حالا چطور رنگ آبی می شود، سبز و... بماند (رنگ لباس «گاردهای میلان»، به جای «آبی سلطنتی» فرانسوی ها نشست). البته ایتالیایی ها هیچ وقت این مسئله را به روی کسی نمی آورند و می گویند سبز نشانی از طبیعت این کشور و سفید نشانه کوه های آلپ است و سرخ هم نشانه خون هایی که پای استقلال شان داده اند. 

11,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید