کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

نمونه ای ازخاکورز حفاظتی کمبینات

Combinate

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نمونه ای ازخاکورز حفاظتی کمبینات”

نمونه ای ازخاکورز حفاظتی کمبینات

اسلاید 1: نمونه اي ازخاكورز حفاظتيكمبينات

اسلاید 2: ماشينهاي چند كاره (مركب) كمبينات Combinate

اسلاید 3: در کشور ما که رشد جمعيت با يک آهنگ نه چندان مناسب در حال فزونی می باشد و با توجه به محدوديت آب و خاک در موقعيت جغرافيايی ايران که در منطقه خشک و نيمه خشک قرار دارد، کاربرد تکنوژيهای نوين در کشاورزی الزامی ميباشد.از جمله دانش و تکنولوژی هاي مورد بحث، مصرف صحيح آب در اراضی، کاربرد ماشين آلات مناسب آماده سازی بستر بذر و کاشت، دقت و توجه در انتخاب و کاربرد ماشينهای برداشت و ... مي باشند. در خصوص مصرف آب در آبياری حرکتی نچندان قاطع و گسترده شروع شده که اميدواريم مطالعات انجام شده جنبه كاربردي يافته و سطح افزايش پيدا كرده و در نتيجه راندمان آبياري افزايش يابد. در خصوص آماده سازی و کاشت هر چند از ابزارهای مناسب ونه چندان کافی استفاده می شود و ليکن زمان کاربرد و ضرورت اجباری کاربرد بعضی از ابزار مشكل ساز گرديده است، هرچند که در کشورهای پيشرفته از ابزارهای فعلی در ايران استفاده نمی کنند، زيرا وقت، انرژی، هزينه، سرمايه و ريسک بالايی را به همراه دارند و چندين دهه است که اقدام به استفاده از ماشين آلات و ابزارهای مکمل و کمبينه نموده اند تا موارد نقصان فوق را از بين ببرند.مقدمه:

اسلاید 4: ماشينهای مکمل، چند کاره، ترکيبی يا تلفيقی

اسلاید 5: معنی لغوی کمبيناسيون ترکيب يا تلفيق می باشد و همانگونه که ماشين برداشت غلات را کمباين می نامند که از ترکيب چند ماشين (دورگر، کوبنده، خرمنکوب، بوجاری و...) بوجود آمده است، در خصوص کمبينات نيز بدين ترتيب می باشد که ماشينهای خاک ورز اوليه، ثانويه، تسطيح وکاشت يک جا متمرکز گرديده و عمليات شخم، آماده سازی بستر بذر، تسطيح زمين، کاشت بذر، ايجاد فارو (برای آبياری نشتی) می توانند با هم ترکيب شوند و در يک مرحله حرکتی چند عمليات انجام شود. همچنين با ترکيبCombined Tillage Combined Drill می توان ماشين مرکب خاک ورز و کاشت را بوجود آورد

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید