سایر تحقیق و پژوهش

نمونه پروپوزال ( بررسی مهم ترین علل بی واسطه ی موثر بر شیوع اختلالات اسکلتی عضلانی با رویکرد پارتو در صنعت ساختمان سازی )

ekhtlalat-esklti

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۵۲ اسلاید با مطالعه ی کامل قسمت های این پروپوزال، نیاز شما به خواندن یک پروپوزال برای نوشتن آن برطرف می شود و فقطکافی است بتوانید شبیه به آن را خلق کنید.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
792 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نمونه پروپوزال ( بررسی مهم ترین علل بی واسطه ی موثر بر شیوع اختلالات اسکلتی عضلانی با رویکرد پارتو در صنعت ساختمان سازی )”

نمونه پروپوزال ( بررسی مهم ترین علل بی واسطه ی موثر بر شیوع اختلالات اسکلتی عضلانی با رویکرد پارتو در صنعت ساختمان سازی )

اسلاید 1: نمونه پروپوزالبررسی مهم ترین علل بی واسطه موثر بر شیوع اختلالات اسکلتی - عضلانی در صنعت ساخت و ساز بر اساس نظریه ی پارتو

اسلاید 2: عنوان طرحبررسی مهم ترین علل بی واسطه موثر بر شیوع اختلالات اسکلتی - عضلانی در صنعت ساخت و ساز بر اساس نظریه ی پارتو

اسلاید 3: بیان مسأله یا مشکل (در این قسمت لازم است ضمن ارائه تعریف مختصری از مسألة اصلی مورد تحقیق، طي بررسی مطالعات مشابه قبلی و مقایسة نتایج مشابه و/یا مخالف آنها، ضرورت انجام این تحقیق بوضوح توضیح داده شود (حداکثر 2 صفحه).4ـ بیان مسأله یا مشکل (در این قسمت لازم است ضمن ارائه تعریف مختصری از مسألة اصلی مورد تحقیق، طي بررسی مطالعات مشابه قبلی و مقایسة نتایج مشابه و/یا مخالف آنها، ضرورت انجام این تحقیق بوضوح توضیح داده شود (حداکثر 2 صفحه).(در این قسمت لازم است ضمن ارائه تعریف، مختصری از مسألة اصلی مورد تحقیق، طي بررسی مطالعات مشابه قبلی و مقایسة نتایج مشابه و/یا مخالف آنها، ضرورت انجام این تحقیق بوضوح توضیح داده شود (حداکثر 2 صفحه).بیان مسأله یا مشکل

اسلاید 4: اختلالات اسکلتی- عضلانی (Musculo-Skeletal Disorders- MSDs) یکی از عوامل شایع آسیب های شغلی و ناتوانی در کشورهاي صنعتی و کشورهاي در حال توسعه می باشند که نزدیک به 48 درصد از کل بیماري هاي ناشی از کار را تشکیل می دهد و به عنوان عمده ترین عامل از دست رفتن زمان کاری، افزایش هزینه ها و آسیب هاي انسانی نیروي کار و یکی از بزرگ ترین معضلات بهداشت حرفه اي در کشورهاي صنعتی شناخته می شود(1).

اسلاید 5: این اختلالات به هر گونه آسیب بافتی اطلاق می شوند که به سیستم عضلانی و اسکلتی و اعصاب وارد شده و باعث مختل شدن عملکرد هر یک از آن ها گردد. MSDs شامل اختلالات ماهيچه ها، زردپي ها، غلاف زردپي ها، اعصاب محيطي، مفصل ها، استخوان ها، رباط ها و رگ هاي خوني بوده که به صورت علائم دردناك در نواحی مختلف بدن نظیر گردن، شانه، مچ، کمر، مفصل ران و هم چنین ایجاد ضایعات ارگانیک در برخی نواحی و اندام ها تظاهر می نماید. هنگامی که محیط کار و انجام وظيفه به بروز اين اختلالات كمك كنند، اين اختلالات ناشي از كار نامیده مي شوند(1و2). اختلالات اسکلتي – عضلاني مرتبط با کار(WMSDs)، معمولاً باعث درگيري کمر، ستون فقرات گردني و اندام هاي فوقاني مي گردد(3). Workrelated Musculo-Skeletal Disorders

اسلاید 6: صنعت ساختمان سازي از جمله مشاغلي است که در آن اغلب کارها با استفاده از دست، اندام فوقاني و نيز حمل بار انجام مي شود و کارگران به طور مداوم از دست ها و مچ ها استفاده می کنند(2). شکایت اصلی افرادي نیز که غالبا در وضعیت ایستاده کار می کنند در نواحی پاها و ناحیه ي پایین کمر می باشد(3). این در حالی است که در این صنعت مشاغل اغلب در حالت ایستاده بوده و این امر شیوع ابتلا به این اختلالات در نواحی اندام تحتانی را نیز افزایش می دهد(2). لذا صنعت ساختمان سازی همواره به عنوان یکی از صنایع دارای ریسک بالا برای اختلالات اسکلتی – عضلانی شناخته می شود(4).

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید