معماری و عمران

نوسازی بافت فرسوده ده ونک

no-sazi11

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی قابل ویرایش در 63 اسلاید میباشد. فهرست مطالب فایل دانلودی: چکیده مقدمه معرفی محدوده مورد مطالعه طرح مسئله وضرورت نوسازی اهداف طرح نوسازی لزوم مشارکت مردم در فرایند اجرای طرح نوسازی لزوم مشارکت بخش خصوصی (توسعه گران)در نوسازی بافت های فرسوده فرایند اجرای طرح معرفی طرح نوسازی (منظر شهری)بافت فرسوده ده ونک سیاست گذاری اقدامات اجرایی و ارائه پیشنهاد تعریف پروژه و امکان سنجی مقدماتی ارکان تحقیق پذیری طرح نوسازی مراحل اجرای طرح نوسازی ده ونک ساز وکار نوسازی ده ونک تهیه طرح های آماده سازی و جزئیات اجرایی پروژه دفتر نوسازی محلی چگونگی تحصیل زمین آماده سازی و اجرای پروژه فرایند مشارکت نتیجه گیری منابع قسمتی از متن: چکیده بافت های فرسوده شهری صرف نظر از گونه های متفاوت آن محصول برخی کم توجهی های مدیریت شهری است که در طول زمان به صورت پهنه ای از شهر در آمده که فاقد پایداری و استحکام لازم کالبدی بوده دسترسی مناسبی برای خانه های آنها بوجود نیامده و از کمبود شدید خدمات رنج می برد.به همین دلیل با توجه به کیفیت پایین زندگی در بخش هایی از آنها،محل سکونت اقشار محروم و مهاجران روستایی و بعضا غیر ایرانی شده و در نهایت به امکانهایی نا امن و با ناهنجارهای فراوان اجتماعی در پایین ترین سطح کیفیت محیطی تبدیل شده اند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
281 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نوسازی بافت فرسوده ده ونک”

نوسازی بافت فرسوده ده ونک

اسلاید 1: ارزیابی بافت فرسوده ده ونک

اسلاید 2: :چکیدهبافت های فرسوده شهری صرف نظراز گونه های متفاوت آنه مجصول برخی کم توجهی های مدیریت شهری است که در طول زمان به صورت پهنه ای از شهر در آمده که فاقد پایداری و استحکام لازم کالبدی بوده دسترسی مناسبی برای خانه های آنها بوجود نیامده و از کمبودشدید خدمات رنج می برد.به همین دلیل با توجه به کیفیت پایین زندگی در بخش هایی از آنها،محل سکونت اقشار محروم و مهاجران روستایی و بعضا غیر ایرانی شده و در نهایت به امکانهایی نا امن و با ناهنجارهای فراوان اجتماعی در پایین ترین سطح کیفیت محیطی تبدیل شده اند.

اسلاید 3: آنچه در کشورما امر مداخله .بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده را با مشکل روبرو کرده,فقدان یک استراتژی مشخص متکی به شناسایی گونه های بافت فرسوده و عزم جدی مدیریت شهری برای نوسازی و بهسازی آنها بوده است. باتوجه به ویژگی بافت فرسوده ده ونک که ترکیبی از گونه های مختلف بافت فرسوده مانند:بافت فرسوده شهری باپیشینه روستایی,با پیشینه اسکان غیر رسمی و بافت های شهری را در خود جای داده,رویکرد مداخله و نوسازی نیز بر همین مبنا پیشنهاد شده است.

اسلاید 4: در این مقاله نخست رویکرد مداخله در محدوده مورد نظر پیشنهاد شده ,سپس طرح نوسازی با هدف تحقیق پذیر نمودن و اجرا,تهیه وارائه گردیده است.به علاوه تلاش شده باتوجه به راهبردهای طرح فرداست که روی ایجاد یک محدوده گردشگری در کنار بزرگراه چمران تاکید نموده,محدوده گردشگری در طرح پیشنهاد شود. رویکرد تحقیق پذیری پیشنهادی طرح نوسازی ده ونک برای هر یک از گونه های بافت فرسوده برجلب توسعه گر و مشارکت مردم وساکنان استواربوده وسیاست کلی طرح, حفظ شهروندان ساکن در این محدوده می باشد.

اسلاید 5: واژه کلیدی:بافت فرسوده,تحقیق پذیری ,توسعه شهری,بهسازی و نوسازی شهری,توسعه گر,مشارکت مردم در نوسازی:مقدمهدر طرح نوسازی(طرح منظر شهری)ده ونک,تلاش بر ان بوده است تا با برنامه ریزی و طراحی شهری,براساس نتایج مطالعات انجام شده, رویکرد مداخله به گونه ای باشد که مسائلی چون حل معضل اجتماعی این محدوده,حفظ هویت کالبدی و نجات هسته های آن می باشد.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید