سایر تحقیق و پژوهش

نژادهای مختلف طوطی

toti0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نژادهای مختلف طوطی”

نژادهای مختلف طوطی

اسلاید 1: نژادهای مختلف طوطیارائه:

اسلاید 2: اسکارلت ماکائویکی از بزرگترین گونه‌های ماکائو و یک حیوان خانگی بسیار محبوب. آنها بوی امریکای مرکزی و جنوبی هستند و می‌تواند به طور متوسط تا ۵۰ سال عمر کنند. اسکارلت ماکائو به خاطر صدای بسیار بلندش و این که می‌تواند حرف زدن و یک سری ترفند را یاد بگیرد شناخته شده و معروف است.

اسلاید 3: ماکائو آبی طلائیاین پرنده‌های بسیار زیبا هم که می‌توانند به طور متوسط تا ۵۰ سال عمر کنند، به ماکائوهای آبی طلائی یا مکائو آبی و زرد معروف هستند. طول آنها (از نوک سر تا ته دم) به ۸۴ سانتیمتر و وزن آنها به یک کیلوگرم می‌رسد. درست مثل سایر ماکائوها، ماکائوی آبی طلائی نیز می‌تواند حرف زدن یاد بگیرد.

اسلاید 4:  ماکائو سنبلیطوطی که بومی مرکز و جنوب شرقی امریکا است. طولی حدود ۱۰۰ سانتیمتر دارد که از هر گونه‌ی دیگر طوطی‌ها بلند‌تر است و بزرگترین گونه‌ی طوطی‌های پروازی است.

اسلاید 5: طوطی خاکستری افریقاییاین پرنده‌ی زیبا که با عنوان طوطی خاکستری نیز شناخته می‌شود در جنگل‌های بارانی غرب و مرکز افریقا یافت می‌شود. متخصصان آن را به عنوان یکی از باهوش‌ترین پرنده‌های جهان قلمداد می‌کنند. آنها در درجه‌ی اول از میوه‌های نخل، دانه‌ها، میوه‌ها، و چیزهای برگدار تغذیه می‌کنند. ماهیت آرام آنها در کل و توانایی‌شان در تقلید صدا آنها را به حیوانات خانگی محبوبی در سرتاسر جهان تبدیل کرده است.

اسلاید 6: روس هلندیعروس هلندی که با نام کوکاتیل هم شناخته می‌شود، کوچکترین عضو خانواده‌ی طوطیان و بومی استرالیا است. عروس هلندی در سرتاسر جهان حیوان خانگی بسیار محبوبی به شمار می‌رود.

6,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید