کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

نگاشت ذینفعان Stakeholder Mapping

Stakeholder-Mapping

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نگاشت ذینفعان Stakeholder Mapping”

نگاشت ذینفعان Stakeholder Mapping

اسلاید 1: نگاشت ذینفعانStakeholder Mapping

اسلاید 2: عنواننگاشت ذینفعاننوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / طراحیموضوعارتباطات و مهارت ها/ زنجیره تامینسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: چنانچه درگیر مدیریت یا رهبری پروژه‌ای هستید، مسئولیت شما تحویل مناسب و موفق پروژه می‌باشد. این موضوع به شما بستگی دارد که پروژه را به موقع و با بودجه از پیش تعیین شده و کیفیت مناسب تحویل دهید. نگاشت ذینفعان و مدیریت آن‌ها در دستیابی به موارد اشاره شده، بسیار مهم و ضروری می‌باشد. متدولوژی‌ها و سازمان‌های مدیریت پروژه جهت نگاشت ذینفعان از راه‌های مختلفی استفاده می‌کنند، در حالیکه اصولی اساسی و فرآیندهایی جهت نگاشت ذینفعان وجود دارد. 4 گام فرآیندی ثابت شده در نگاشت ذینفعان جهت ارتقای احتمال موفقیت شما ارائه شده است:1.ذینفعان خود را تعریف کنید.2.ذینفعان را به واسطه‌ی نفوذ و تاثیرشان، مورد ارزیابی قرار دهید.3.گزارش و ارتباطات مدیریت ذینفعان را برنامه‌ریزی کنید. 4. با ذینفعان خود تعامل داشته باشید. قدرت نقشه‌برداری را می‌توان برای نشان‌دادن انواع رابطه‌های سازمان‌ها در هر یک از گروه‌های زیر مورد استفاده قرار داد : سهامداران گروه الف که فقط نیاز به تلاش و نظارت دارند . سهامداران گروه ب که باید آگاه نگه داشته شوند . سهامداران گروه ث که قدرتمند هستند و سطح علاقه آنها به استراتژی سازمان کم است . سهامداران گروه د که هم قدرتمندتر هستند هم به استراتژی سازمان علاقه‌مند می‌باشند . انواع رفتار ذیفعان، نقشه‌ها را به 3 بسته با ویژگی‌های زیر تقسیم می‌شوند . -قدرت ذینفعان برای نفوذ در سازمان است .-مشروعیت رابطه و اقدامات ذینفعان با سازمان از نظر مطلوبیت یا تناسب .-ضرورت الزامات برای سازمان توسط ذینفعان در شرایط بحرانی و زمان حساسیت برای ذینفعان تنظیم شده است.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمدیریت پروژه تعریف شده Project Management Definedبرنامه ریزی و مدیریت ذینفع Stakeholder Management and Planningتحلیل SWOT SWOT Analysis تحلیل عرصه نیروها Force Field Analysis تحلیل ذینفعان Stakeholder Analysisمزایاذینفعان را بهتر شناسایی می‌کنید.تصمیمات بهتری را اتخاذ می‌کنید و استراتژی‌های بهتری را برمی‌گزیند.پذیرش بیش‌تر اقدامات و فعالیت‌های سازمانی توسط ذینفعانکاربردهابرای دسته‌بندی ذینفعان و بررسی هرفعالیت هر کدام از آنها به عنوان یک ابزار بصری کاربرد دارد .معایببهترین زمانی اتفاق می‌افتد که به طور مستمر تداوم داشته باشد.ارزیابی و تجزیه و تحلیل ذینفعان ممکن است فرضی باشد. ممکن است تمامی منافع ذینفعان را نتوان به طور همزمان برآورده کرد.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان