صفحه 1:
آزشد مدیزژیت ور[زشی ٠
دانشكاه شمال. ٠
ل .+ 2
كله دو روز او مساوى باشد ضرر كرده ١
پیامبر اکرم (ص)
صفحه 2:
os Miss 2 وضعیت سابق آنها
فرق كند
۱
صفحه 3:
۱ زرا ار ١
0 0
Reon te Grae |
صفحه 4:
صفحه 5:
۱
- كارلوزت.
6 - سزینه ساى فزاينده
بدا ۰ ترس از (دبرد دنایه میتی
HG oe bx 95
- تحریم محر تکار
ce
- ثرانین ر «تررات درلت
داررد
صفحه 6:
:عامل تغيير
تحولات در یک سازمان نیاز به یک تسهیل کننده دارد .
افرادی که به عنوان کاتالیزور عمل می کنند و مسولیت
مدیریت فرایند تغییر وتحول را می پذیرند عامل یا عوامل
. تغیپر نامیده می شوند
عامل تغییر می تواند مدیر , کارمند.یا افراد خارج از سازمان
اس عتوان تک اه درکن ار يان كار مشفيلة
.هستند ) باشد
صفحه 7:
دو دیدگاه پیر] ن فرایند تغییر
ا
2۲ اسه نت
4
ار است كه ا ا 0
همه ميدانند به كجا مى روند جون قبلا بارها اين
ااا 2
”0 ليان ا
٠١ مدل رايج براى بررسى تغيير در أبهاى أرام
0
صفحه 8:
مدل رايج براى بررسى تغییر در آبهای
نوي فقو سس د له زف فيك ابن : بر طبق نظر
لوین , فرآیند تغییر موفقیت ياز به ذوب شدن وضع
موجود , ایجاد وضعیت د وضعیت جدید برای
.دائمی شدن دارد
حرکت از حالت قدیمی به حالت جدید
حصول اطمینان از تغییر دائمی
صفحه 9:
Sask pole sc ا
كند .مسافران اين قايق افرادى هستند كه با
هم سفر نكرده اندء همه با رودخانه نااشنا
هستند قصد خود را نمی دانند » در اين
رودخانه تغییر طبیعی و مدیریت تغییر فرایندی
صفحه 10:
تغییر برنامه ای : کوشش آگاهانه و کلی در اداره
.رویدادها جهت دستیابی به نتایج از پیش تعیین شده
تغییر خودجوش: برای بوجود آمدن این قبیل تغیبر
کوشش عمدی صورت نمی گیرد ء در اکثر موارد تغییرات
خودجوش نتیجه مقابله و واکنش به آشفتگی هائی است که
از رويدادها ناشى مى كردد
تغییر تکاملی: شامل کل دگرگونیهای بزرگ و کوچکی
.است که در بلند مدت در یک سازمان رخ می دهد
صفحه 11:
صفحه 12:
ار قرد
|
@ Cvs srs...
+
صفحه 13:
همه فعالیتها و برنامه های تغیبر طراحی
شده براى بهبود كاركرد سازمان رآ در بر مى 5
|
2
Ps ل كر رك
صفحه 14:
صفحه 15:
تعین معیارهای موفقیت و
صفحه 16:
i sie لأأومت دس
همانطور که تغییر اجتناب ناپذیر است وجود مقاومت در
برابر
آن نیز حتمی است و در این زمینه سازمانها هم باعث ایجاد
.تغییر و هم باعث مقاومت در برابر تغییر می شوند
صفحه 17:
إفراط در تعينرجزئيات0
محدونينهامته تغيير-©
ube Soy
Lae ag all> محققيل ١١
است هدید ن وسط صاحیانقدلت ۵
تخصيصمنايع -6
صفحه 18:
صفحه 19:
روشهای برخورد با
صفحه 20:
در فرآیند تغییر سازمانی می توان از بنچ مارکینگ درباره آم
و تغییر استفاده کرد .
Sly alee پذیرش برتری
دیگران در یک
هت ص و نیز رفتار عاقلانه برای
.رقابت و برتری جستن بر آنها در همان موضوع
صفحه 21:
صفحه 22:
ایجاد یل
سازمان
ایجاد يك حس اصرار ورزي براي بهبود و تغییر و اصلت تزاف عدوا ا
موانع
تاکید بر آهمیت اگاهي از تعیير تيارهاي مستریان
توسعه اهداف و آرزوها » البته اهداف عملي و استراتژيك قابل
دسترس
صفحه 23:
ليد يى انديشه و فکر نو
یش هاعتو و تازم)
عملی ساختن انديشه و فکر نو
صفحه 24:
صفحه 25:
- فراوانی منابع
دابیات ری ور
oes
صفحه 26:
3۳
1- ارزیابی افراد بر مبنای
انتظارات
2 نظارت و مراقبت مستقيم و
غير ضرورى
ee ees
[007
5- انتخاب محدود چگونگی انجام
le
صفحه 27:
خصوصیات افراد خلاق .
01 erent) m4
Ee eer aes
تصلات خود
6- متکی به قضاوت خویش
۱
0( ۱۹
| به سرنوشت
دیگران
4 حنبات,عاطفی
6 -,مسلط,ریر غراریز, خود.
1- عدم خود خواهى
51 0
صفحه 28:
2- مدل سينكتيكس 1- پورش فکری یا تحریک
مغزى
nrr a 02 3- صورت تطبيقى اسكمير
(Gece pears en FS)
cowl og 45 SiS -5 Cp ad SAG AS)
Julai 9 aja -8 7- ارتباط اجباری
سرد
0- الكو بردارى از طبیعت 9- 5 bss yuo
12- روش تحليل معطوف اا ۱
TAC eee
صفحه 29:
صفحه 30:
صفحه 31:
ا eel DEE RUE ۱ 9 كك
0
لوب ز تجارتی چون ۶
رسايى جون يرهيز از شبّهات و زهدى جون
نشى مون انديشيدن و عبادتى
0
جون بردبارت و
تن تر از مشورت كردن نيست
جون توفيق
ae nr 00
wy 2 به دنياىق حرام ز ذا
000 00 01
جون فروتنى و شرزافتى جون دانش و عَرتر
صفحه 32:
صفحه 33:
صفحه 34: