صفحه 1:
آزشد مدیزژیت ور[زشی ‎٠‏ دانشكاه شمال. ‎٠‏ ل .+ 2 كله دو روز او مساوى باشد ضرر كرده ‎١‏ ‏پیامبر اکرم (ص)

صفحه 2:
‎os Miss‏ 2 وضعیت سابق آنها ‏فرق كند ‎۱ ‎

صفحه 3:
۱ ‏زرا ار‎ ١ 0 0 Reon te Grae |

صفحه 4:

صفحه 5:
۱ - كارلوزت. 6 - سزینه ساى فزاينده بدا ۰ ترس از (دبرد دنایه میتی ‎HG oe bx 95‏ - تحریم محر تکار ‎ce‏ ‏- ثرانین ر «تررات درلت داررد

صفحه 6:
:عامل تغيير تحولات در یک سازمان نیاز به یک تسهیل کننده دارد . افرادی که به عنوان کاتالیزور عمل می کنند و مسولیت مدیریت فرایند تغییر وتحول را می پذیرند عامل یا عوامل . تغیپر نامیده می شوند عامل تغییر می تواند مدیر , کارمند.یا افراد خارج از سازمان اس عتوان تک اه درکن ار يان كار مشفيلة .هستند ) باشد

صفحه 7:
دو دیدگاه پیر] ن فرایند تغییر ا 2۲ اسه نت 4 ار است كه ا ا 0 همه ميدانند به كجا مى روند جون قبلا بارها اين ااا 2 ”0 ليان ا ‎٠١‏ مدل رايج براى بررسى تغيير در أبهاى أرام 0

صفحه 8:
مدل رايج براى بررسى تغییر در آبهای نوي فقو سس د له زف فيك ابن : بر طبق نظر لوین , فرآیند تغییر موفقیت ياز به ذوب شدن وضع موجود , ایجاد وضعیت د وضعیت جدید برای .دائمی شدن دارد حرکت از حالت قدیمی به حالت جدید حصول اطمینان از تغییر دائمی

صفحه 9:
Sask pole sc ‏ا‎ كند .مسافران اين قايق افرادى هستند كه با هم سفر نكرده اندء همه با رودخانه نااشنا هستند قصد خود را نمی دانند » در اين رودخانه تغییر طبیعی و مدیریت تغییر فرایندی

صفحه 10:
تغییر برنامه ای : کوشش آگاهانه و کلی در اداره .رویدادها جهت دستیابی به نتایج از پیش تعیین شده تغییر خودجوش: برای بوجود آمدن این قبیل تغیبر کوشش عمدی صورت نمی گیرد ء در اکثر موارد تغییرات خودجوش نتیجه مقابله و واکنش به آشفتگی هائی است که از رويدادها ناشى مى كردد تغییر تکاملی: شامل کل دگرگونیهای بزرگ و کوچکی .است که در بلند مدت در یک سازمان رخ می دهد

صفحه 11:

صفحه 12:
ار قرد | @ Cvs srs... +

صفحه 13:
همه فعالیتها و برنامه های تغیبر طراحی شده براى بهبود كاركرد سازمان رآ در بر مى 5 | 2 ‎Ps‏ ل كر رك

صفحه 14:

صفحه 15:
تعین معیارهای موفقیت و

صفحه 16:
i sie ‏لأأومت دس‎ همانطور که تغییر اجتناب ناپذیر است وجود مقاومت در برابر آن نیز حتمی است و در این زمینه سازمانها هم باعث ایجاد .تغییر و هم باعث مقاومت در برابر تغییر می شوند

صفحه 17:
إفراط در تعينرجزئيات0 محدونينهامته تغيير-© ‎ube Soy‏ ‎Lae ag all>‏ محققيل ‎١١‏ اس‌ت هدید ن وسط صاحیان‌قدلت ۵ تخصيصمنايع -6

صفحه 18:

صفحه 19:
روشهای برخورد با

صفحه 20:
در فرآیند تغییر سازمانی می توان از بنچ مارکینگ درباره آم و تغییر استفاده کرد . ‎Sly alee‏ پذیرش برتری دیگران در یک ‎ ‏هت ص و نیز رفتار عاقلانه برای .رقابت و برتری جستن بر آنها در همان موضوع ‎ ‎

صفحه 21:

صفحه 22:
ایجاد یل سازمان ایجاد يك حس اصرار ورزي براي بهبود و تغییر و اصلت تزاف عدوا ا موانع تاکید بر آهمیت اگاهي از تعیير تيارهاي مستریان توسعه اهداف و آرزوها » البته اهداف عملي و استراتژيك قابل دسترس

صفحه 23:
ليد يى انديشه و فکر نو یش هاعتو و تازم) عملی ساختن انديشه و فکر نو

صفحه 24:

صفحه 25:
- فراوانی منابع دابیات ری ور ‎oes‏

صفحه 26:
3۳ 1- ارزیابی افراد بر مبنای انتظارات 2 نظارت و مراقبت مستقيم و غير ضرورى ee ees [007 5- انتخاب محدود چگونگی انجام ‎le‏

صفحه 27:
خصوصیات افراد خلاق . 01 erent) m4 Ee eer aes ‏تصلات خود‎ 6- متکی به قضاوت خویش ۱ 0( ۱۹ | به سرنوشت دیگران 4 حنبات,عاطفی 6 -,مسلط,ریر غراریز, خود. 1- عدم خود خواهى 51 0

صفحه 28:
2- مدل سينكتيكس 1- پورش فکری یا تحریک مغزى ‎nrr a‏ 02 3- صورت تطبيقى اسكمير ‎(Gece pears en FS)‏ ‎cowl og 45 SiS -5 Cp ad SAG AS)‏ ‎Julai 9 aja -8‏ 7- ارتباط اجباری سرد 0- الكو بردارى از طبیعت 9- 5 ‎bss yuo‏ 12- روش تحليل معطوف اا ۱ TAC eee

صفحه 29:

صفحه 30:

صفحه 31:
ا ‎eel DEE RUE‏ ۱ 9 كك 0 لوب ز تجارتی چون ۶ رسايى جون يرهيز از شبّهات و زهدى جون نشى مون انديشيدن و عبادتى 0 جون بردبارت و تن تر از مشورت كردن نيست جون توفيق ‎ae nr‏ 00 ‎wy‏ 2 به دنياىق حرام ز ذا ‎000 00 01 ‏جون فروتنى و شرزافتى جون دانش و عَرتر ‎

صفحه 32:

صفحه 33:

صفحه 34:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان