علوم انسانی و علوم اجتماعی

نگرشی بر هوش اجتماعی

hoshe_ejtemaee

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۰۰ اسلاید در این پاورپوینت با موضوعات زیر آشنا می شویم: هوش اجتماعی چیست؟ واکنش مغز در فرایند هوش؟ خصوصیات افراد دارای هوش اجتماعی ویژگی های افراد با هوش اجتماعی «رفتار خوب» : بخش اصلی هوش اجتماعی پیش بینی رفتارهای دیگران کلید هوش اجتماعی چیست؟ اثر تقویت هوش اجتماعی در مدارس اثر لبخند بر هوش اجتماعی هنر گوش کردن و هوش اجتماعی برقراری ارتباط و هوش اجتماعی درخشش در جمع و هوش اجتماعی قوانین فون رستورف در زمینه هوش اجتماعی رابطه هوش اجتماعی و طرز برخورد با « نگرش » تعامل و هوش اجتماعی علائم موفقیت در هوش اجتماعی خصوصیات هوش اجتماعی هوش اجتماعی؛ قدرت دهم
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
980 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نگرشی بر هوش اجتماعی”

نگرشی بر هوش اجتماعی

اسلاید 1: تهیه و تدوین: سید محمدرضا افضلی فاخریکارشناس ارشد رشته مدیریت اجرایینگرشی بر هوش اجتماعی

اسلاید 2: فهرست عناوینهوش اجتماعی چیست؟واکنش مغز در فرایند هوش؟خصوصیات افراد دارای هوش اجتماعی ویژگی های افراد با هوش اجتماعی«رفتار خوب» : بخش اصلي هوش اجتماعيپیش بینی رفتارهای دیگرانکلید هوش اجتماعی چیست؟

اسلاید 3: فهرست عناویناثر تقویت هوش اجتماعی در مدارساثر لبخند بر هوش اجتماعیهنر گوش کردن و هوش اجتماعیبرقراری ارتباط و هوش اجتماعیدرخشش در جمع و هوش اجتماعیقوانین فون رستورف در زمینه هوش اجتماعیرابطه هوش اجتماعی و طرز برخورد با « نگرش »

اسلاید 4: فهرست عناوینتعامل و هوش اجتماعیعلائم موفقیت در هوش اجتماعیخصوصیات هوش اجتماعیهوش اجتماعی؛ قدرت دهم

اسلاید 5: هوش اجتماعی چیست؟درباره هوش اجتماعي تعاريف زيادي شده است كه شايد ساده‌ترين آنها اين است كه داشتن هوش اجتماعي كاري مي‌كند تا با ديگران ارتباط بهتري داشته باشيم و توانايي تفاهم و مديريت آن در مردان و زنان نشانه داشتن هوش اجتماعي است.هوش اجتماعی خاصیت ویژه ای است که علت توفیق ما در ارتباط اجتماعی است و با آموزش یا مطالعه ما نیز به دست نیامده است.

اسلاید 6: هوش اجتماعی، صرفاً یعنی قدرت کنار آمدن و ارتباط برقرار کردن با دیگران است . انسان به هر حال یک حیوان اجتماعی است و اجتماعی بودن برای اینکه بتوانیم زندگی کنیم و از آن لذت ببریم ، بسیار ضروری است.Tony Buza

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید