کسب و کار برنامه‌ریزی

نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر TPM

TPM22

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 22 اسلاید TPM مخفف عبارت Total Productive Maintenance به معنی نت بهره ور فراگیر است. TPM یک چارچوب فکری منحصر به فرد است که می توان بر پایه آن، نظام جامع نت را در یک سازمان بنا نهاد. نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر , یکی از انواع روش های اصلی و مادر در بحث نگهداری و تعمیرات است . این روش تقسیم کار عملیاتی را در بین دپارتمانها الگو قرار میدهد و از تمرکز عملیاتها در یک بخش جلوگیری مینماید.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
891 بازدید, 9 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر TPM”

نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر TPM

اسلاید 1: TPMنگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیرگرد آورنده:میلاد زیبا

اسلاید 2: مقدمهTPM مخفف عبارت Total Productive Maintenance به معنی نت بهره ور فراگیر است.TPM یک چارچوب فکری منحصر به فرد است که می توان بر پایه آن، نظام جامع نت را در یک سازمان بنا نهاد.نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر , یکی از انواع روش های اصلی و مادر در بحث نگهداری و تعمیرات است . این روش تقسیم کار عملیاتی را در بین دپارتمانها الگو قرار میدهد و از تمرکز عملیاتها در یک بخش جلوگیری مینماید.شروع TPM از دهه 70 میلادی در صنایع خودرو سازی ژاپن بوده و معرفی آن به سایر دنیا از سال 1988 و با انتشار اولین کتاب لاتین در این زمینه صورت پذیرفت.در نظام نت بهره ور فراگیر برای ارزیابی فاصله از هدف، معیاری به نام اثر بخشی کلی تجهیزات یا (Overall Equipment Effectiveness) تعریف می شود که از آن به OEEیاد می شود.

اسلاید 3: تاریخچهمیزان افزایش سرمایه گذاری برروی ماشین آلات صنعتی و اتوماسیون از یکسو و افزایش ارزش مالی و اقتصادی انها از سوی دیگر منجر به آن شد که مدیران و صاحبان صنایع به فکر راه کارهایی منطقی بیوفتند که قادر به بیشینه سازی طول عمر مفید تجهیزات تولیدی خویش و طولانی کردن چرخه عمر اقتصادی آنها شود. از سال ۱۹۳۰ تا کنون میتوان سیر تحولات و تغییرات در نگهداری و تعمیرات را به سه دوره اساسی تقسیم نمود :دوره سومRCM(Reliability Centered Maintenance)-افزایش میزان اثر بخشی ماشین آلات-بهبود کیفیت محصولات-کاهش هزینه های نت-عدم خصارت به محیط زیستباعث ایجاد تحولی جدید در زمینه نگهداری و تعمیرات شد.دوره دوم TPM-سال 1950 PM(Preventive Maintenance)-سال 1954 PM(Productive Maintenance)-سال 1970 TPM(Total Productive Maintenance)ابتکار محوری و اساسی در TPM نت اپراتوری استدوره نخستBM(Breakdown Maintenance)-قبل از جنگ جهانی دوم -در آن زمان نیازی به استفاده از نت سیستماتیک نبود.-تعمیر بعد از خرابی

اسلاید 4: ارکان نت بهره ور فراگیر

اسلاید 5: دیاگرام سطوح نت

اسلاید 6: رکن اول: نظام آراستگی (5S)بررسی آنچه که مورد نیاز است و از بین بردن آنچه غیر ضروری است.تعیین مکان بهینه ، استفاده از مدیریت بصریفضا و تجهیزات تمیزارائه رویه ها، چک لیست ها، نمودارها، برنامه های تمیز کاری و نظافتنظارت بر مراحل اجرای 5S و در نهایت 5Sرا بخشی از فرهنگ سازمان کردن.نتایج 5Sکیفیت بالاتربهره وری بیشترکاهش هزینهافزایش رضایت کارکنانمحل کار امن تر

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید