صفحه 1:

صفحه 2:
با نوجه به تعربف نباز و نبازسنجی سارسنمی بزوهشی به فرابند بیجیده شناسابی تيازهاى بررستى بالترد ن شيين ارلریت مر بین پروزه سای ‎ah) Ses hee‏ ا ا ات (3 اكت ا ‎Rt eb Oey eS ec‏ ۱ ‎rec)‏ و ‎es ees ee eric‏ ا ‎Scere ee ee eS‏ شتاسایی نیازسای پررسش. عبارت از ثرایند شتاسایی, تنم طرح سا ز حتریر پژوهشی بالقوه. صرف نظر از کیفیت و اولویت آنها است. به عبارت روشن تر در سسی بر رس سس ترس رل هدف اصلی را نکیل می دهد (2001 ,ق9۹11 در حال که تعببن اولو ی های در رسد درا بر لاد برص ل ریس رل بررسر زر بر محبوعه متنوعی از موصوعات بروهسی است 1:11 1991۰ ۲۵۱139) و ارات ری رس ال ۱ سس درل سر سس سح تسس رابرن تسس سب ب سره سر ‎tere)‏ صورت شفاف و قابل دفاع قراهم نمايد. َ سس سسسسسسسس سس

صفحه 3:
اسداف نیا زسنعی پژوحشی سر برد مر بت بت سر هلر رب از مر < ساق ‎A‏ ضررری ز سورد ثيازة ی درل رس رل نس در رل لد سر ‎ie Pp Aol‏ برد رس سر برد زد رل مر ‎ee‏ ‎je IDs Ss ea‏ ۱ ۰ تدوين برناده ساق برُوسشى سبتئى بر سثارقت ثليه ترزد سان حوادل دخيل در سطح سازمان.

صفحه 4:
رزیتردسای نیازسنیبی پژرحشی ‎og‏ نا عق 1- رز يكرد شر حق" | ندعتوايى ۲ روبکرد نقاضا < محور زززبترد عرضد ‎ype‏ ‏ردیترد اداری م سیریتی ۶- رویکرد نظامدار

صفحه 5:
ae Dy) So Rey ee eet eevee ne ome Tere SS aS Sele ‏در افق زمائى ميانمدت تا بلندمدت بطور جزئى تعريف و تصريح مى شود. محتواى‎ ‏يك برئاضة بر ؤعشى سمقتسل بر خنازين طرهاى تعتيقاتر,: ناك درردنياز براق‎ ‏یرد ساب انسائني شال تداد معتقان: ن تركيف‎ 4 ey ge) ‏ابتراى‎ ‏لا تا رت‎ ۱ ‏ابتراین پرحسب پررسنتر است راز لتوری به تشر دیتر ن حتى از شرت بد‎ ‏بر دیتر بر یک کشرر سارت استر‎ ۱ ‏پر ری رم‎ ‏راتس ی شود سر برتا پررستی سشتیل بر سای از لیتسا‎ 1 ‏ل ال ا‎ rCmen earn esy ‏بر رس تسد ات رل(‎ el ye UB) ۱ Cou men pees ‏خاص هستند. قلمرو با بضی فرعی ,که توسط برنامه پووهشی تحت پوشس ترار‎ ‏می‌گیرد می‌تواند در ارتباط با کالا با خدمات معین. مناطق جغرافیابی خاص.‎ ‏حراسل ترليدى: ترردهاق تاريران: بت رشته اص باهر زدينه ديترى باشدر‎ 1 _

صفحه 6:
کر ‎ea pose ene) gee‏ اه و ۳ بیبک ابزار حمایت ار تصمیم‌گیری است که هدف اصلی آن علبه بر مسانل سر رح تس( رت نت رب سرت Ese eet cele Wace Mee ome yy ees Sel ame ee y تصمیم‌گیری را در قالب یک نظام سلسله مراتبی سازمان داده و عناصر آن را تجز یه رتیل تنند راز طريق مقارسة خناسر سمغتلفه بر ترو ساق درسعرد در شقوق ا و مؤلفههاى اصلى 1117 عبارت از فرايند خلاق «سازماندهى و تحليل يك ساختار سلسله مرانبی» و نیز «فرایند تحلیلی قضاوت کردن» می‌باشد. «سازماندهی و تا رد اطلاعات و بينسشٌ مفصلى به دست ايد و به ا مر Fee ‏ا ا‎ Ser od hoe ed PID STS Syria ‏ترسيدعات‎ gio BI shal) oj) Aled Sa) ‎NC ene) ed eee Ne eset Ue eS ere)‏ لت ‏ات را مس و ص دس سیر سرت رل اس ‏كة مشتلزم الشتفاده از تفكر خلاق: يادكيرق؛ رس سل ۶ طفی لازم را در اختیار اف ‎

صفحه 7:
طراسی درخت سدردیت لا رآ ‎eee eee eae er UCase aye‏ ‎Oe eee re ene res tek eel‏ اسر دا تا راد را بر بر ار ديده شود تلیرو و کب سطالمه بخش تیریط بستتی به سیزان بيتعيد تى عاق سوستود در ا - ( 2 ۳ 1 ۰ رل( لت ‎eel‏ ۳ چا سا مرا ل ۱ ‎SWOT (Strengths) weaknesses) opportinities and:‏ هه ۳ دا ۳ او ۱ با آن مواجه است) در ارتباط با هر پخش می باشد.

صفحه 8:
aaa ‏چت لیست:‎ ‏در این ابزار ابتدا مجموعه ای از عناوین فییرست می شود و سیس‎ 6 Ia ۱ ccd ‏ات رس رد2 رم سر‎ ‏است.‎ sp ge SS oe Ty ’ ۱ ‏كو اه‎ ًاتبسنا-١‎ 00 ‏سرد رسب سر برس رس‎ Tee) ‏هر ماده بر تک عنوان پووهسی مشخص تأکید دارد.‎ -۲ ‏را ره رحس زبسرس‎ 0007 ‏يرسشنامة ساق مبتنى بر سقياس ليترت:‎ -1 a

صفحه 9:
می توان از ظرفیت و امکانات بالقوه پرسشنامه استفاده ‎shi is oe A hoo eee‏ ۳۱۱ 0 i, 2008) <j گرفته شا مات رورت رتست در سل سر

صفحه 10:

صفحه 11:
ارند. برهی لهمیت سازمانی موضوع. برخی نیازهای را در دی داردا geile) ale

صفحه 12:
‎ae‏ ی ای ل بر ‎peal oly,‏ در سورت ‎yee pte pe ey YS Ey‏ برس تابه ريرد اق" ‎ ‏شکل ‏را ار را ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏ار ‎Cay‏ ‏رس و سس دس مر ‎vale pug leu‏ یا | ات | 0 ۱ ‎oS‏ ‏> هيج ‎ose)‏ > متوسط زیاد ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 13:
0< پیسایش موسسد باتل ار سس در لد سس رم سر سل رس قرار ذاده است. در 02 ‏ا ا ل ا ل ا‎ OM ic cale ary ۱ 1 ۱ ‏لا 7 ار(‎ نشان دهند: ببته | نمی دانم به هیچ وجه کم ‎ap‏ رید بر ریت منبع: (19729 ,6918

صفحه 14:
۱ سر ال در ا شکل زبر این میم را نشان می دهد: Be eerie yee, Pes EE eh (1978 ,توانوسه امنا علعملا سولج)

صفحه 15:
,هس نجاممی شود) ريا مركر گاهی اوقات اعلب وضعیت یزار در آقی بیست سا ==

صفحه 16:
Pee Poe EERU SF errr oer emer caer ese ue rerre emer a are ‏آل) روش وبژه ای را برای تجزبه و تحلیل نتابج و اولوبت بندی نبازها عرضه كرده اند. ابن روش‎ ‏سم بر سس رز‎ see (وضع) آبده آل و واقعى برآى مديران بى موؤسسة با سآزمان نشان مى دهد. جارجوب اصلى الگوی ذبربط به رح زیر می باشد: ‎us 212‏ 2125 مه = م 20 ۳ ‎ee‏ 0 5 حداقل واقتى حداكثر واقتى

صفحه 17:
این روش به دتبال آن است تا مواره و ومسته هابی که بسبار حباتی تر بوده و نماز تسس ‎See) etter ee ety ede eee‏ ‎be WP. ong)‏ رز هآى مربوط به وضع موجود (آنجه كه به دست مده) را با شرایط ایده ال (داده های مربوط به آهمیت و صرورت) رابه دو بخش تقسیم کرده سرب چا رار ‎ey‏ ىم ‎ ‎ ‎Cc ‎ ‎ ‎ ‎Le = ‎ ‎ ‎Peer norr Teer Tee at sme pen Pies eC nel Peer ee od (Hershkowitz, 1972) ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 18:
‎ rrrrr—————C +‏ - رزش رزکی ررتو. ثیر با استقاده از رریترد مشاب بر ارلزیت بو نیازء ست سا را رحس سس سب رس رد سر لاس سم رم تس رل بر مر هدف ها [وشتع مطلوب) کم کرده است تا شکاف را تعیین کند و در این راستا از و ‎Cres ‏زباد اولوبت هدف‎ Ry aa ‏زياد‎ A B 3 ‏,متوسط‎ B 0 7 ‏کم‎ 3 D 3 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏ماتوبس. بيانكر داده هاى مرتبظ با فاصله و شكاف و اولويت هدف ‎050 a P17) ‏بر هد دنر سار نز رسد تس را بح زر 9 رت لد در در در لل ببائتر تيار سان زمر ن دون راسطه متتل ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 19:
ا ۱ مسر رز لت رد مرس رسد سره است: ‎io‏ سك ‎OF‏ (۳) احنمال افزا ش در م 0 0 ‎come SI ee 56‏ ‎ees‏ ‎gyre) abs Aly cla‏ ‎eee ee‏ مر م ‎ie‏ ۳۵ | ‎ee‏ هس را ‎pert‏ ا ‎[Pee sees eer‏ ا ا 0 كد درصد بچه ها به ابی سح دست بابند.بنابرابی آفزابش محتمل در حصول به هذفا ها | درصد ‎n)Y eee‏ ا ل م كن دقار شراسته شدد پر ابیت ست را در یک ستیاس ‎glee ey‏ رتیه بندی نمایش. مبانکین حاصله برای ابن هدف ۷۱۲ بوه آولوت محاسبة ده برآی این هدف ار ظریق ضرب ۴ ۰1۱۵ (۷۰۵/۰) به دست آمد. این اولو بت بالاترین اولویت به دست آمده برای تمام هدف ‎gly Sy) Fe joy ag‏ ست دیریگ سنتیر سر ‎ . ." -‏ #غ#عغ#ش#ش#ش#ٌ##مجمممسٌمممممج]© ]ي]##©يمخمححبح©بب ييحي 1 ‎OT‏ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 20:
نظام پیچیده تر اولوبت بندی نسبت به آنچه که نا کنون گفته شد در دانشگاه فلوریدای امریکا ار را را زر را [Opes aie pee eee on SES Oe se leereee eyes NS Fype Suen ire NNT ‏الا اا‎ at gee ee ad ee Aree ara eas ۵ ‏ترا ار‎ ۱ ا 00000 OS Ss ۳ ‏محدودت هه تحتق این تازبه چه میژان امکانذیر است؟‎ ees ome ae

صفحه 21:
فَن دلفی بل مر رس لس ویر اد مت ر سم مسر رل Bee NO ‏ا ا‎ cee ‏ل‎ Ae eee ie ee cab ene ey 0 afore aioe Fe eos ec Beles eer nes wee Werner Rel رات رسسرد دارد ته إزرءاثرء ‎oJ)‏ در سطالدات بيش بيئر. در تسرائر. رات براق ارتلا 1۱ re) ۱ es oe eee ‏ا‎ زیرد نظ رخراسی از مان ز ترشتاسان سیدل تردد ز در کین سل برزسشتران در رال نا( سدق قن: مقصود اصلى از اجواى فن دلفى عبارت است از جمع آورى اطلاعاتى از طريق يك فرايتد سرب رسب ر 1۳ براى ريدن به هدف: حمع آورى يد كاه ها ۱ s erer ear sere renree enc, Mijeamre resto 2 ساو انراد سبتايو. راابراى تين ارلوریت سن ‎GEES‏ تراس سو مند

صفحه 22:
sie ن فیش باول فنی است که در آن گروه نیازسنجی. تعدادی از افراد را که قرار است از آنها در مورد نبازهای پژوهشی گروهی خاص سوّال گردد و تسا رن ۱۲ سب سرا ار در اين تن ترود تبازستعى: تل ترود (ثرزه الى ) مخاطبان را به ترره ساق ‎nae ed‏ ل ا ل ل رت ا 0 ‎al pel jl yy abs peat‏ ثار از سيان شود: بك ثفر سايئده انتعاب کنتد نا نظرات انیا را به ل 1 ای ۱ ‎dD)‏ یر نب یل رد ربص رل س ترر رب بت ‎Co eI Pe Seb) ede SS ee dee)‏ ل تت كا 9 كانه از ا ‎BS‏ ‏ا

صفحه 23:
ees ei eI ‏برتب ریری ز سرد س تا‎ lp gh) مان دهی. قار گاه آمورسی مار کت و قاری افراد را بء حذا کنر می رساند و هدف .2 .0 ا 1 پر ۱ را در 1 ح 9 می دهند. برخی از مدیران مدارس بزرگ کار گله هی آموزسی خاصی را برای کار کت شود سازسان دادد اند تا بستظور تادش مباط شناسایی اولویت سای پژوسئی, مر حوزد سای ‎ly‏ ریزی ترسی؛ ‎BEA‏ سرسده اضق ز ستو مات بر سرسه ز سس از روش سای تزین ز مزثرتر ‎age ay‏ ور لا 1 1 9 ‎eC eee cee yn) ee ee‏ ا 0 بو باشد. اصول اساسى نظير مشاركتء سستارى و تمته توائق: بازشورد و توليد بسيار را ‎hls Sled ly Say)‏ و در دستور تار ثرار ثیرد.

صفحه 24:
1- قن فيش باؤن. ابن فَن توسط وت كين 19953 ,1/111[333]) مطرح شده است. این فن در صدد شناسایی دلایل و عوامل ابجاد کننده یک نیاز با مسأله عمده است. زمانى استفاده مى شود كه دلايل عمده بروز مسأله. محدود باشئد. ا نوشته می شود. طبثات پا زسیند سای سين ء شناسایی و در قسست استکوان سای توشتد سر ‎red‏ رز رل سر ار ۱ در سحل سر تبط توشته لد شولم

صفحه 25:
لاسرد ری اسان رت ار ار ار را سر مر از سس در بر مس جنبه شوخی و تفریحی آن برای افرادی که آن را اجرا می کنند. ty bey توالی علل و(ینکه مسائل فرعی نیز علت یابی شوند مورد غغلت قوار می گیرد. تا لا نيازسنجى را منحرف يا محدود کند. ۶- گرزه سای متس رتز PS ee ESB en ree FS kere) ‏اطلاعات براى تعيين عناوين يرّوهشى است.‎

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان