پزشکی و سلامت بیماری‌ها

نیازهای انسان و اهمیت آن در بهداشت روان

niaz-hai-ensan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نیازهای انسان و اهمیت آن در بهداشت روان”

نیازهای انسان و اهمیت آن در بهداشت روان

اسلاید 1: نیازهای انسان و اهمیت آن در بهداشت روان

اسلاید 2: -انسان موجودی نیازمند-به جز برای زمانی کوتاه ندرتا به یک حالت ارضای کامل دست می یابد.-شخصیت انسان چه ویژگی هایی دارد؟

اسلاید 3: نشان دهنده حالتی است که در آن انگیزه،سبب به هم خوردن تعادل موجود گشته است.از طرفی نیاز قوه و عامل اصلی ایجاد رفتار است. نیاز یک تقاضای طبیعی است.باید برای حفظ تعادل حیاتی بدن و سازگاری هرچه بهتر ارگانیسم با محیط تامین گردد.تعریف نیاز:

اسلاید 4: تعریف انگیزه:-عاملی است که انسان را به فعالیت وادار میکند و روان شناسان کلیه عواملی را که موجود زنده و از جمله انسان را به فعالیت وادار و او را به جهت خاصی سوق میدهد انگیزه می نامند. سوق دهنده -یک حالت آگاه یا نا آگاه

اسلاید 5: انگیزه و نیاز:-معمولا مترادف-به طور دقیق تر:نیاز:کمبود درونیانگیزه:متوجه هدف خاصی که رفتار فرد را به دنبال نیاز و به منظور ارضای آن پیش میبرد.

اسلاید 6: نظریه های روان شناختی درمورد انگیزه ها 1.نظریه غرایز:انگیزه ها مبنای زیست شناختی دارند.غرایز پاسخ های حرکتی انعطاف پذیر وثابتی هستند.غرایز ارثی هستند ودر جریان رشد وتکامل به وجود می ایند،ولذا اکتسابی نیستند.رفتار های غریزی در حیوانات مشهود است مانند لانه سازی در پرندگانیکی از طرفداران این نظریه ویلیام مک دوگال بود

اسلاید 7: 2.نظریه روان کاوی:این نظریه نیز رفتار را به نیروی درونی قدرتمند نسبت می دهد،فروید اعتقاد داشت که دو انرژی بنیادی و ناخود اگاه وجود دارد که نیروی پرتوان انگیزشی در تعیین رفتار به حساب می ایند.او ان ها را غریزه زندگی وغریزه مرگ نامید.غریزه زندگی:جهت ارضای نیاز به اب و هوا وغذاو......غریزه مرگ:میل به تخریب و از بین بردن فرد به صورت خودکشی و....

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید