علوم مهندسی برق و الکترونیک

نیکولا تسلا ( مخترع ترانسفورماتور و ماشین AC)

tesla

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نیکولا تسلا ( مخترع ترانسفورماتور و ماشین AC)”

نیکولا تسلا ( مخترع ترانسفورماتور و ماشین AC)

اسلاید 1: داستان جریان ها---بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: مخترعانی که باعث به وجود آمدن صنعت برق و رشد آن شدند---افراد نامداري ماننـد ولتا، آمپر، هرتز، اینشـتین، ادیسـون، فارادي وافراد کمترشناخته شـده ای مانند اهم ، پلانـک، وسـتینگهاوس، ماکسـوِل، اورسـتُد وکاوندیـشو همچنیـن افـراد گمنامـي ماننـد تسـلا واونس---

اسلاید 3: دید کلی:نیکولا تسلا مخترع .مهندس برق و یک فیزیکدان صربی-آمریکایی بود.در سه کشور امریکا وکرواسی و صربستان به عنوان قهرمان ملی_ _ _واحد اندازه گیری چگالی فوران مغناطیسی به نام تسلا ثبت شد بقدري جلوتر از زمان خودش بود که دانشمندان هم عصرش از طرحهاي او به درستی سر در نمي آوردند وبيشتر او را به عنوان يک خيالپرداز تصور ميکردند.

اسلاید 4: در سال 1856 در یکی از شهر های صرب متولد شد.به مدرسه رفت و ومهندسی برق را در 1875 به پایان رساند.در سال 1881 به شرکت تلگراف رفت و به عنوان سرتکنسین مشغول شد.اولین مهندس تلفن کشور شد.

اسلاید 5: وقتی در اروپا بود موتورالقایی را ساخت که قبلا از ازمایش فاراده الهام گرفته بود.در زمان دانشگاهش با استاد خود در مورد این ایده صحبت کرده بود ولی او به شدت تسلا را تحقیر کرد.سپس به علت نبود پشتوانه به برای ارتقای موتورش به امریکا در نزد ادیسون رفت---

اسلاید 6: ادیسون درآن زمان موتور وژنراتور(جریان مستقیم) را ساخته بود و نیروگاهش را به کمک سرمایه گذارش –مورگان-تاسیس کرد ولی تا اجرا راه زیادی داشت.از تسلا خواست تا ژنراتوررا در ازای مبلغی بهبود بخشد.تسلا این کار را کرد ولی ادیسون گفت که با او شوخی کرده---------

اسلاید 7:

اسلاید 8: تسلا طرح موتور جریان متناوبش را با ادیسون در میان گذاشت ولی او چون میدانست طرح بهتریست به او توجه نکرد و او را اخراج کرد.ژنراتور های جریان مستقیم نمیتوانستند بیشتر از 2 مایل را پوشش دهند.مسابقه ای برای تولید وانتقال برق از آبشار نیاگارا برگذار شد که تسلا موفق شد.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید