صفحه 1:
بسم الله الرحمن الرحيم
هدایت و انگیزش
سخنران: دکتر سیدجوادین
صفحه 2:
رابطه مدیریت با انگیزش
ل 7
گروهها برای رسیدن به مقاصد سازمان بر
Tee 02 See Ere Be eee ener)
RW Ee Sts
ا را
سازماندهی كنترل
۱
صفحه 3:
لك
بردااده ریر ی / فرایند پیش بینی و تجسم اقدامات آتی وچگونگی رسیدن به
اهداف.
ساز asl فرایند تقسیم کار تنظیم روابط و تعیین مراتب.
:22 ایجاد نظام ارتباطات مناسب و نفوذ در کارکنان جهت انگیزش آنها
برای نیل به اهداف.
رل 7 فرایند نظارت بر انجام برنامه هاء سنجش اقداماث به عمل آمده»
تشخبص انحرافات و انجام اقدامات اصلاحی.
صفحه 4:
صفحه 5:
رک
- وظيفه هدايت شامل سه بخش است:
* ارتباطا ت
< رهبرى
و 5 9
صفحه 6:
رک
ارتباطات:
< - فرآيندى است كه افراد وكروه هابر اساس آن دريك
سازمان برای کسب مفاهیم و اهداف مشترک با استفاده از
ييام هاء نمادها وعلا ثم تفاهم مى يابند.
00 ا ل ا aE Pa
ا ا ا ekeatiey
-١< ارتباطات شامل تبادل اطلاعات ودرك معنى است.
صفحه 7:
رک
۶ ارتباطات
بر
اک سل ارت a ربا
شریط احر ازمشاغل
Bn (5 را ار ار ار
ج) بیان احساسات : به صورت تخلیه قشار های روانی » هیجاتات »عواطف»
عشق ومحبت وتنفر
د) ار ائه اطلاعات : مجموع عوامل فوق منجر به تبادل موثر اطلاعات می شود.
طراحی وطایف مدذکور امکان افزایش توانایی ارتباطی را درکارکنانی که ضعف
ايجاد ارتباطات را دارندء موجب خواهد سُد وانها به شايستكى ارتياطى و حركت
(ety) 100000
صفحه 8:
دلایل اهمیت ار تباطات oe
مدیمان
صفحه 9:
ارتباطات ۱۱ ۳(::, استه که وظایف
برنامه 573
,رهدایت, رهبری )=
« مدیرریت رای عهده دارد
صفحه 10:
ارتباطات فعاليتي است که Ae
برای هماهنف ey
DET ا
۰آن بهسه می ببرند
صفحه 11:
|
بستگی دارد:
۱ کلمات
و
صفحه 12:
722272-77 رود
criolby 0 سکوت
.را در فرد ايجاد كند
صفحه 13:
كلمات وعبارات تذها مبناى
چگونگی تعبیر و تفسیر یا
errr aren
صفحه 14:
مولانا قدرت سخن را چنین بیان می
:“دارد
عالمى رايك سخن ويران كند
0
ظالم آن قومى كه جشمان دوختند
Poe ype ae ey)
صفحه 15:
رفتارهاي غیر كلامي
Nonverbal
Behaviors
صفحه 16:
2 0 42
1 و
ب هه 0
رويت است (فتا( 000
فتارهاي غير كلا
گت هه ۲
مس
صفحه 17:
Ree Pe ar Coy ot
ا ا See IEE IO)
Gesture
5
صفحه 18:
صفحه 19:
چگونگی قررار دادن بدن
Postur
e
صفحه 20:
حود ۳ مرکا
صفحه 21:
ار ۳
صفحه 22:
لباس پوشیدن و
کس, گویای
۷
و
ا اوست
صفحه 23:
ب- ل(
1 / ات و
ال لت
.مي 0
صفحه 24:
بهتر است لباس مناسب
eke 9 28 oi) 9 00.9
lige نشان BY -%) so
صفحه 25:
تماسچشمی.۳
صفحه 26:
-4
چگونگیورود
rs
مدیی د
صفحه 27:
چگونگیلستفادم از فضا و مکاندر .۵
۱ رولبط متقابلزشخصی
صفحه 28:
شناخةت كان كنان ٠: نسبتث
به 00
صفحه 29:
قانون کلی این است که, اگر
شما .... آنان را بمهم می زند
۰ 0000
.یا ... . بنشینید
صفحه 30:
چگونگیح مکتبددر اریتباط با دیگران.1
(تناوتصحبتكردن)
صفحه 31:
بخشی از دیگران
JN 5
.حود ما ناشی می شود
صفحه 32:
ی در
ایستادن, 1 بس داشتن
و - . رفتار کلی از آن جمله
(PO
صفحه 33:
7, 0
صفحه 34:
انتخاب واذه ها بيائكى اشسراف داشتن به
موضوع يا عدم تسلط به آن است يا شور ذوق و
صفحه 35:
از پیامهای cae
.محر فتارشان است
صفحه 36:
0ك
مديريت
ko ی مه
صفحه 37:
بغت 1
melee ga
ازعدم شناخت yew)
هوک شم هديس است
صفحه 38:
ee ye Youre ov ا
ee ere دیگران از
صفحه 39:
Be ed yee
۳ — cS
صفحه 40:
در عين حال فسمتى |
شخصیت مدیر ا
.خودش :42 است
صفحه 41:
صفحه 42:
۳ در محيط سازمان, بخشي
er er ee
[aOR Rey Gea ber) دیهان
. نامیده می شود
صفحه 43:
000000
0
ا ا اا
.می گویند
صفحه 44:
۰ب ۱ ۳
1
.استهناحیه ی خصوصی می گویند
صفحه 45:
آخرين حوزه S
برای حنود مدیر و دیگران 7
.ناحیه ی ناشناخته می نامند
صفحه 46:
دوساز و كارى كه بس حوزه ى
شناخت و ازهمدیگ
0 تاثيس دارد عبارتند [5
۳9
خود گشودگی:۲
صفحه 47:
باز خور
Feedbac
k
صفحه 48:
Py ee ae
شناحت شخصيت اق داره باز
صفحه 49:
۱ Ee
صفحه 50:
گرفتن اطلاعات از دیگران
در یاره ی هدبسو ودادن آن به
صفحه 51:
خود کشود كي
Self-
disclosure
صفحه 52:
cols 0 AS Ko 2S 2
شخصیت مدیر ۰۰ , است,
۳ خود گشودگی نام
.دارد
صفحه 53:
2121
nye VS) دی ا
صفحه 54:
صفحه 55:
ادراك ie
خودش و سبك
صفحه 56:
i ae ee) 0
در باره ی ...7 رهبمیش نشان
مى 7:۳۹ ۳ تب ,۳۲۳
ب
(oho
صفحه 57:
pin WAM سردم Sen
7 pee
دانئد Sam
صفحه 58:
نمودار -۱۱دراک از خود وسبک
18
ناشناخته 5
شناخته
ناشناخته
صفحه 59:
او eA
ادراك از خود و سبك وجود
نداشته باشد . . عمومى
.بزرگ خواهد بود
صفحه 60:
1 On
صفحه 61:
نمودار 1١-5 تناقض جزرئى ميان سبك و ادراك از نود
صفحه 62:
هدل دريافت شنو odd
صفحه 63:
می تواند
اطلاعات واقعی
اد
صفحه 64:
صفحه 65:
شنونده گوینده thy
صفحه 66:
صفحه 67:
صفحه 68:
صفحه 69:
صفحه 70:
صفحه 71:
صفحه 72:
صفحه 73:
صفحه 74:
صفحه 75:
صفحه 76:
صفحه 77:
ها
صفحه 78:
آدمها دليلكرا ۲
آنجه را كسى مى دارد يا
می کند بدانند
صفحه 79:
eet) ل
را بيذيرند بايد متقاعد
.٠شده باشند
صفحه 80:
رفتارهاى
:شنوندكان چرابی
صفحه 81:
0 00
آیا رام حل ارلیه شده اك
يكمسلله, 0 2
ee
صفحه 82:
صفحه 83:
یی
آنانبشود حنين ياسخ مى
4
وههه دهند؛ Key
صفحه 84:
A
4 شکارا بادر
<9 هد
د ۰ آي
ر صنحود ۷
Jie gow
صفحه 85:
ها
صفحه 86:
آدمها دليلكرا ۲
آنجه را كسى مى دارد يا
می کند بدانند
صفحه 87:
eet) ل
را بيذيرند بايد متقاعد
.٠شده باشند
صفحه 88:
رفتارهاى
:شنوندكان چرابی
صفحه 89:
A
4 شکارا بادر
<9 هد
د ۰ آي
ر صنحود ۷
Jie gow
صفحه 90:
oO, FES) RI Ise
آدمها فكرشازرا به
صفحه 91:
oO, FES) RI Ise
آدمها فكرشازرا به
صفحه 92:
تابو . نهنهایبخشوش."
9
78
eran فایلنیستند
صفحه 93:
صفحه 94:
۳
صفحه 95:
شنوند کأن BAe دوست
۳[ ند ۳9 به
are 9
wer بر
صفحه 96:
نخست دارند بدانند
,| یک موضوع مهم است و
رای آنان A> فایده ای دارد
صفحه 97:
ویگیهای رفتاری
:اراد فر كمردى
صفحه 98:
کیفگ] فایده گرا
آيندم نگ
صفحه 99:
شنو ندگان
تمايل
زيادى به روابط
3 .دار ند
صفحه 100:
obi 2 این که
انسانها و روابط کلید
و
۰ «تبت در بلند مدت است
صفحه 101:
صفحه 102:
تمایل زیادی به كينيت نشان
میدهند و به دنبال راه حل
کیفی برای مساله هستند
صفحه 103:
آینده نگ هستند و می
خواهند آبنده را پیش
صفحه 104:
افراد فرا گرردی می خواهند بدانند
در “oe كه و
در at حاصل شود.
صفحه 105:
ی مذا کررات را دضا ۱
نند و موضوعها را از یک .دا شمه
يه مذاکسره ی دبتر می کشانند و
هيحكاه باب مذاكره را نمى
«بندند
صفحه 106:
زبان و پیامهایشان
«بیشتش ضمني است
صفحه 107:
آنان به جای دیا
آشکار بن قضيه را به
طور ضمنى بيان مى
«دار ند
صفحه 108:
نخستین تمادا, آنان داد که
تن ماج oO 2
چگونگی انجام کار و
۰ حاصل از آن است
صفحه 109:
a شنونده S نتیحه
ete EP ar
101170
.داد
صفحه 110:
براى شنونده ى چرابی
باید منطق حود را نسبت
.يه تشرریح گرد
صفحه 111:
بساى شنونده ى
ضراكردى بايد فراكرد
ree) By آن را شرح
۹
صفحه 112:
رک
5-0 رهبری
< تعریف : به نفوذ در افراد وجهت دادن به آنچه مقصود
رهبر است اطلاق می گردد.
* رهبران درسازمان بايد افراد را درباره اينكه هدف جيست
وا يشكه سر تزى كداء اسك تر غينا مطلع ۱
صفحه 113:
۱:
۳
2تعريف اصطلاح رهبسرى
3جلوه های رهبمی
صفحه 114:
ات
رهبری ازلحاظ لفوی یعنی رهیابیءرهگشایی وراهنمایی انسانها (متشکل در
كروههاءقشرهاءيا جوامع بشرى به طور كلى ) وبيشكامى به سوى اهداف خاص
۱ 00
يذياست.
صفحه 115:
OP ee Sly ean
FT cea le an geet ae ST OTe eld
ویررانگیختن آنان به کار وفعالیت موش است به عبارت دیگرتلاش مدیر بای ایجاد.
1 Seer eS Bee SITES
صفحه 116:
3جلوه های رهیمری
الف ارهیسی مذهبی رهب مهبی که برمبنای نگررش دینی»جها
[۱ VISES Ses Sey}
بهآرهیرری سیاسیترهیری سیاسی دومین نوع رهبری جامعه را تشکیل می دهد و
۱
جهان بینی و نظاع ارزشی خاص مشخص می نماید.
ج ارهری علمی وفلسفی: که متا از نگاه به جهان هستی وپدیده های طلتهودر
صفحه 117:
تعاریف رهبسی
00 Les aS ee oe
ميل وعلاقه براى هدفهاى كروهى تلاش كنند.
ee ECR See hee ces nl sre oe
تنس و علاقه مندی انجام وظیفه نمایند.
۱ nes one te
صفحه 118:
1 Ee ee
به سوی هدف می باشد.
0 ا ا
01000 SYST Scr ste y
رهبرى عبارت است از هنر يا ضرايند نفوذ وتاثيس كذارى بس مردة
00 ا ا ney
موقعيتهاى مختلف براى هدفهاى كروه فعاليت تموده وحداكش. توان خود را
2500000525050
صفحه 119:
رهیران
ele
توسعه.
قرغي
آینده نی در ند میت
به ال چیستی وچرایی
ابنيادى انديشيدن
چاش در وضع موجود
000
كك
اداره
حفظ وضع موجود
Pes
حال نگری در کوتاهمدت.
به دنبالپاسخ چگونه وچه وقت
آغاز به كار واجررا
ذیرش وضع موجود
21101010000
0 Rea
صفحه 120:
EP ای
al
a
aE
صفحه 121:
۱
or)
۲-فعالیتهای ستاد
۱-0
صفحه 122:
روابط رهبرى
١-رهبى كوشا
pt el reece on 0000
بس سايس اط راد كوه به كار كيرد.
۲-رهبر موفق
0000-7
طريق شخص رهبس انجامى يذيرد.
صفحه 123:
SRC orate eS Ie Sie Ie Bee aT eee
eS e Tea)
0 eas
0 ل
CONS AIA aE ECD Pace peers nce Oe ar
صفحه 124:
پیسوان
١-يسروان بيكانه شده
۱
وس ۳۰
وابسته وغیر منتقدندبهآنها هر چه که گنتهمی شوددانجاممی دهند.وهماند برد گان رفتر
3جله قرريان كو
Pee ee ee eer mere een regen
دیا له وتان BU as Sue a
4-راضى به وضع موجود
ead eae ا ل eee
مهای موفق را لگو قرار داده وازآنهاتبعیت می کنند.
صفحه 125:
نمودارشمار»۷.۲-پنچ دسته از پیروان( کلی:۱9۸۸:۱4۵)
صفحه 126:
۱-توانایی ود مدیریتی ۱
؟-تعهد سازمانى |
۳-درستیباعتباروشرافت ۸سقابلیت عضویت در تیم
>-شایستگی وت کر ۹-جذی(فعال) ومختار
ه-جند مهارتي( قابليت تغيس داشتن)
۱ ese E ad
صفحه 127:
00 Sed
۱-قدرت پاداش
ere an 11 1 0
کساني که در سیر او حرکتمی کنند» را دارد این پاداش ها 00
7
ا ل ل ES eS TES E ا
و D
laa
Pelee See See ene tl tee Nearest ا
باشد.قدرت مشروع بر مبنای اختیارات قانونی ورویه های هنجاری می باشد.
Cer aa!
1 ey EY T-Sh Ie ۱ oes
| tomer Se Toe EY Pec ee!
صفحه 128:
1 Bt nO eR oC See Sale See
چگونه مي توان آن | جطوربدست مي إنوع قدرت
BY) ee ore eee]
Sears
رل خی بای درخواست توص دج
مقروع
5311108
a
5307 یرتم ete
7
صفحه 129:
5
میزان اهمیت درخواست خود را بیان
كنيد
شواهدي از یک شخص موفق نشده
10
بادفت به اهداف توجه کنید
میزان احترام خودرا به اهاف نشان
در بحراها با اطعینان وقطعي ععل
9
Es
نكرش مثبت خود را نشان
-پشتییان ومقید عمل کنید
-از احساس مردم براي
Bec Fr ego
Bile Leila: a5 gals 5I-
داريددر مواقع مناسب دفاع كنيد
-مقبولیت خود را حفظ کنبد
۱ vere ene
Tee
۱
برید
مشایسدگی دود وا باي عل سل شان دهد
-عمولنه و بي دقت حمل نکن
anes بات قلاع
وا از دست نود
0
-بشتیبان ومفید عمل کنید
از احساس مردم براي
برتریخود استفاده نکنید
-از افرادي که به آنها علاقه
داريددر مواقع مناسب دفاع كنيد
-مقبوليت خود رأ حفط كنية
-يراي نشان دادن توجه وعلاقه
Cd 0
-اشکال غیر عمومي علم را
بر
Rane)
صفحه 130:
cere wenn
۱۳۹۳
-اعلام اخطار یا هشدار اولیه با
-موقعيت را از قبل درك كنيد
-ارام ومیتر
ی مت از ی ری زد برد
Oe خود
رعایت کند
غير معفول را شناسابي كنيد
-اختيار دو انجام تتبيهات را بدسث أو
Bees)
صفحه 131:
رهیافتهای رهبمری
رهیافت خصوصیات یا ویژ گیهای موجود در یک رهب
۱
* رهبرری به عنوان یک طبقه رفتاری
Sig ۱[
Sr Te
صفحه 132:
ee ere
براساس اين نظريت رهير بشاحته تمي شودبلكه متولر مي اود رهير
داراي ويزكيهاي منخصر به فرذياشخصيت خاص مي باشد.تمركز توجهات
0
OCT Neer 3 الور ا
دراين نظريه بر عملكر دهاوتوانابي ياسحكويس يق رهبر تاكيد من
شودواین ا ا ا
فرص م شود رهبري مهارت اكتسابي است ومي توان آن را آموفت.
ee,
glib, adale S Gleic a yay cadliny-3
0 ا
FIER Ser ara ais Sieh pale
210111011 ا ا
تحت عنوان رهيافتهاي تلاش رهبر نيز مطرح است:
Fe ا
درا تظرء ا ور رد OA eee ME
موقعيت زهبر والكوهاي رفتاري مي شود.دراين نظريه اعتقاد ير اين
د ا و الوصو بو 0 د
506
1 Pre] oe)
Fea pre nes aC tyro Pom OK COPS OCSOC EEF)
Popeye feos nse oe Ree seen os env Pn
برآورده مي سازد.
نكاره شماره7.4-رهيافنهاي رهبري(مولينر,1996,252)
صفحه 133:
Sn nee ence Sy
1-رهبر به عنوان مجري
FE زهبر یک گروه با سازمان اعم از ایتکه خود سیاستهاي گروو زا تعیین نمایدبانماید مستولیت
ل ل م he mia ro
See w we ol Denar nem een ean cs
9 eee Prd en eter enereees Prec oe eo
2-رهبر به عنوان برنامه ريز
sed ااا ل 0 ا ا ا 00
جزو برنامه ريزي كروه مي باشد.اين تصميمات مي توان مربوط به برنامه ريزي كوتاه مدث يا بلند
orirva Srey eure tT Cp nn CP I ervey een I eTO 011110
داشته باشد.
۳ لا eee}
در گیر شدن در طراحي هدقها وسياستگذاري هاي یک گروه یا سازمان ودخالت براي پیاده کردن آنها
۱ pee ce
صفحه 134:
6-رهبر بعنوان کنترل کننده روابط داخلي
A ecerrpOwer ne Peaneraey Sir pc ae] ved ene pear OME SErCaee sen ie per ere rea
Bares oer Fan pey, Mee ee rey ee Ee ee
7-رهبر بعنوان مسئول تشویق وتنبیه
1
آن ,وسیله اي است که رهیر توسط آن مي تواند کنترل خود را بر سازمان آعمال نماید.
8-رهبر بعنوان واسطه با داور
ااا ا ا Bee er ar
تضادهاي داخلي كروه وافراد اهميت خاصي دارد.
9-رهبربعنوان نمونه
در يسياري از كروهها يا سازمانها رهبر باید خود نمونه بارز رفتاري باشد که از افراد دیگرانتظار مي رود.
۱ Fane) Peeraner Sos)
Teepe go) peeicn] case cd cas Bier n pCepe rer CeCe Pg ا
مجموعه نقش دارد رهبرنیز به عنوان سمبل یا علامتي در شناخت أن كروه نقش بيدا مي كند.
0 Pees sg
اک[
او باشد افراد تیز گاهي مایلند که حتي در مواردي که قدرت تصمیم گيري دارند از اتخاذ تصمیم خود داري
كنند وتصميم كيري رابه عهده مدیر یا رهبر واگذارند.
2 رهبر به عنوان ایدئولوزیست
BOSD
3-رهبر بعنوان شبه پدر
7 ۱+
۱
00 ور رو Reeve Den Tee Mee Te
صفحه 135:
رک
اك
< - ویژگی های شخصی ر هبر
۶ الف) مدیریت توجه
۶ ب) مدیریت مفهومی
ج) مدیریت اعتماد
<د) خود مدیریتی
صفحه 136:
احساسات ناشی از حضور در ابا تعالیتها
| | سكاعش هزيته
f laity | -استفاده از اقواد کم کازق
خونسردی -برخورة غیرمتصقانه یا ات
-ابهام دیگران سامح
كينها جوت erm
alan یگران ea
شکل ۴.۱۶ - مبانی کیفی رهبر در متابع انسائی و اداره امور کارکنان
صفحه 137:
تعريف اتكيزش: انكيزش مردم به قدرت
انگیزه های آنان بستگی دارد و انگیزه عبارت از
حالتى درونى و كمبود يا محروميتى كه انسان
را به يكك سرى فعاليت وا مى دارد.
صفحه 138:
رك ل ان
غرایز و محر کهای یک فرد تعییر می شود.
Needs hay | {
غرايز عاصه ۷۷
| سن
| ۱3
Impuls
صفحه 139:
یل
| ل
صفحه 140:
تعر یف خواسته:
- نباز بست که کاهانه انتخاب شده
- در بستر فرهنگی قابل ارضاست
- ارضاى آن مبتنى بر تلاش جهت دار است
صفحه 141:
صفحه 142:
محر کها:
جريانى تحرك آفرين درونى و بيرونى است
:محر کت درهنی متأثر از تعاملات و فعالیتهای ذهن
انسان است. كه امروزه مديربت ذهن از
محر كهاى درونى مفهوم يافته است.
ا Fetes Mee ne
چشایی, بویایی. بساوایی و شنوائی است
صفحه 143:
انواع مهارتها در رابطه با وظایف مدبریت.
< مدیریت الى
۶ مدیریت ۳9
ce
غیر سرپرستی <
صفحه 144:
مهارت انسانى يعنى توانايى و داورى در كار
با و بوسيله مردم بر اساس آ گاهی و بهره
See eee 0
صفحه 145:
rere. ار
الف) در کت رفتار
ب ) پیش بینی رفتار
ج ) هدايتء تغيير و كنترل رفتار
صفحه 146:
صفحه 147:
در ک رفتار
۱- چه چیزی مردم را بر می انگیزد
؟- الكوهاى و ويز كيهاى رفتارى خاص فرد
520107
OES Fee ony ii neuer ene
جست؟
3
صفحه 148:
0
- دلا باران سه قسمند اربدانی زبانیند و نانیند و جانی
- به نانی نان بده ازدر برانش نوازش کن به باران زبانی
- و ليكن يار جانى را تكهدار به جانش جان بده تا ميتوانى
صفحه 149:
ل اا
ا ا 0ك عاشق نامست و مدح شاعران
- تا که اصل و نسل او رابر دهند در بیان فضل او منبر دهند
۱ زآنکه قوت نان ستون جان بود
- مرد اول بسته جواب و خوراست آخرالامر از ملائكك برتر است
صفحه 150:
eee eee
بندى
للف) نیازهای اولیه یا زیستی: شامل نیاز به غذاء آب.
میل جنسی, خواب. هوا و ...
رت
نماد میبابد ملنند: رقابت. احترام. وظيفه شناسى»
دص
نکته مهم: این ۵و نباز در رابطه با هم عمل می نمایند.
صفحه 151:
ويزكيهاى نيازهاى اوليه
الف) تحت تاثير سنتهاى اجتماعى است
ب) عموميت دارند
ج) بطور يكسان عمل مى نمايد
صفحه 152:
ا
الف) بشدت به تجریبات شخصی واسته هستند
ا ل ل
wi! poy ِ
صفحه 153:
صفحه 154:
cece nar aed tra Oe ا ك4
اندم
ON tet cn an) ا
ده »0
Scher 00000 23
یود"
ea رگ طشع رتل6 sGoriel Or |
hind eds
GH Mee
CoP Cokes | یا
مطح 2 بحل 9
(Bsteew Or Buy
مد | تسه
pene
صفحه 155:
مر راک زر نگ کر Orel ۹
acne)
GeP Doiucizaipa = £ 1
SR
مش مسب
os
صفحه 156:
ساك
ام هچ رس م42
Oude
صفحه 157:
توسعه يافته
سس
Ct heehee
برخی از افراد
2
محيط مختلف زند
۳
صفحه 158:
۱۹۳۱ ۹۱/۹۶۹۳۹۹۹۹ ل (Uz Oe)
صفحه 159:
صفحه 160:
اتكزن و رقار:
انكيزه ها (جراها) رفتار هستندء انها موجب
آغاز و ادامه فعاليت مى شوند و جهت كلى
رفتار هر فرد را معين مى سازد.
صفحه 161:
enol) 3 انگیزه
۳ نتایج مورد انتظار
ES) Sees هدف مى
كويند. همه رفتارهاى د
آذمی هدفدار است. از |
هدف به عنوان محرك
eB) ا ل اهداف
اهداف موجب جهت ذار
بودن ۳ رابطه انگیزه و هدف
بخشيدن به اكيزه
20
صفحه 162:
رابطه الگیزه» هدف و رفتار
انكيزه
هدف
صفحه 163:
ارضاء و عدم ارضاء انگیزه ها
ارضای انگیزه موجب آرامش و عدم ارضای
لن موجب تنش و در نهايت احساس ناكامى
خواهد شد.
صفحه 164:
0
=
صفحه 165:
صفحه 166:
& 1
vas —= Cree
i
oA
EXON eek a
م0 سس(
۵0( مخت مرفیطمهه
سس سس )
Canna
له (6.6
صفحه 167:
رفتارهای ناشی از نا کامی
2 الف) رفتارهای غبرمنطقی
۲
|
1
۱ رحاشکری
۲ دلیل تراشی
۳-ب رگشت
I od Nocera
۵- تسلیم
كت
1
ای
ene ae
۱۳
صفحه 168:
VOTO EYE SiS Ie Ey os
دید گاه سنتی
رضایت ریت
فقدان رضايت
صفحه 169:
Aree ae ROD ye ۵
Specialization & Division of Labor (con.)
ا يي يننا
سبجو ااا ول جممفدة الوجما اا A ليت تا
ana ا لل ل 5
صفحه 170:
صفحه 171:
رن
صفحه 172:
cy