صفحه 1:
بسم الله الرحمن الرحيم هدایت و انگیزش سخنران: دکتر سیدجوادین

صفحه 2:
رابطه مدیریت با انگیزش ل 7 گروهها برای رسیدن به مقاصد سازمان بر ‎Tee 02 See Ere Be eee ener)‏ ‎RW Ee Sts‏ ا را ساز‌ماندهی كنترل ۱

صفحه 3:
لك بردااده ریر ی / فرایند پیش بینی و تجسم اقدامات آتی وچگونگی رسیدن به اهداف. ساز ‎asl‏ فرایند تقسیم کار تنظیم روابط و تعیین مراتب. :22 ایجاد نظام ارتباطات مناسب و نفوذ در کارکنان جهت انگیزش آنها برای نیل به اهداف. رل 7 فرایند نظارت بر انجام برنامه هاء سنجش اقداماث به عمل آمده» تشخبص انحرافات و انجام اقدامات اصلاحی.

صفحه 4:

صفحه 5:
رک - وظيفه هدايت شامل سه بخش است: * ارتباطا ت < رهبرى و 5 9

صفحه 6:
رک ارتباطات: < - فرآيندى است كه افراد وكروه هابر اساس آن دريك سازمان برای کسب مفاهیم و اهداف مشترک با استفاده از ييام هاء نمادها وعلا ثم تفاهم مى يابند. 00 ‏ا ل ا‎ aE Pa ‏ا ا ا‎ ekeatiey ‎-١<‏ ارتباطات شامل تبادل اطلاعات ودرك معنى است.

صفحه 7:
رک ۶ ارتباطات بر اک سل ارت ‎a‏ ربا شریط احر ازمشاغل ‎Bn (5‏ را ار ار ار ‏ج) بیان احساسات : به صورت تخلیه قشار های روانی » هیجاتات »عواطف» عشق ومحبت وتنفر ‏د) ار ائه اطلاعات : مجموع عوامل فوق منجر به تبادل موثر اطلاعات می شود. ‎ ‎ ‏طراحی وطایف مدذکور امکان افزایش توانایی ارتباطی را درکارکنانی که ضعف ايجاد ارتباطات را دارندء موجب خواهد سُد وانها به شايستكى ارتياطى و حركت ‎(ety)‏ 100000

صفحه 8:
دلایل اهمیت ار تباطات ‎oe‏ ‏مدیمان

صفحه 9:
ارتباطات ۱۱ ۳(::, استه که وظایف برنامه 573 ,رهدایت, رهبری )= « مدیرریت رای عهده دارد

صفحه 10:
ارتباطات فعاليتي است که ‎Ae‏ ‏برای هماهنف ‎ey‏ DET ‏ا‎ ۰آن بهسه می ببرند

صفحه 11:
| بستگی دارد: ۱ کلمات و

صفحه 12:
722272-77 رود ‎criolby‏ 0 سکوت .را در فرد ايجاد كند

صفحه 13:
كلمات وعبارات تذها مبناى چگونگی تعبیر و تفسیر یا ‎errr aren‏

صفحه 14:
مولانا قدرت سخن را چنین بیان می :“دارد عالمى رايك سخن ويران كند 0 ظالم آن قومى كه جشمان دوختند ‎Poe ype ae ey)‏

صفحه 15:
رفتارهاي غیر كلامي Nonverbal Behaviors

صفحه 16:
2 0 42 1 و ب هه 0 رويت است (فتا( 000 فتارهاي غير كلا گت هه ۲ مس

صفحه 17:
Ree Pe ar Coy ot ‏ا ا‎ See IEE IO) Gesture 5

صفحه 18:

صفحه 19:
چگونگی قررار دادن بدن Postur e

صفحه 20:
حود ۳ مرکا

صفحه 21:
ار ۳

صفحه 22:
لباس پوشیدن و کس, گویای ۷ و ا اوست

صفحه 23:
ب- ل( 1 / ات و ال لت .مي 0

صفحه 24:
بهتر است لباس مناسب ‎eke 9 28 oi) 9 00.9‏ ‎lige‏ نشان ‎BY -%) so‏

صفحه 25:
تماس‌چشمی.۳

صفحه 26:
-4 چگونگی‌ورود rs ‏مدیی د‎

صفحه 27:
چگونگیلستفادم از فضا و مکان‌در .۵ ۱ رولبط متقابلزشخصی

صفحه 28:
شناخةت كان كنان ‎٠:‏ نسبتث به 00

صفحه 29:
قانون کلی این است که, اگر شما .... آنان را بمهم می زند ۰ 0000 .یا ... . بنشینید

صفحه 30:
چگونگیح مکتبددر اریتباط با دیگران.1 (تناوتصحبتكردن)

صفحه 31:
بخشی از دیگران ‎JN 5‏ .حود ما ناشی می شود

صفحه 32:
ی در ایستادن, 1 بس داشتن و - . رفتار کلی از آن جمله (PO

صفحه 33:
7, 0

صفحه 34:
انتخاب واذه ها بيائكى اشسراف داشتن به موضوع يا عدم تسلط به آن است يا شور ذوق و

صفحه 35:
از پیامهای ‎cae‏ ‏.محر فتارشان است

صفحه 36:
0ك مديريت ‎ko‏ ی مه

صفحه 37:
بغت 1 ‎melee ga‏ ازعدم شناخت ‎yew)‏ ‏هوک شم هديس است

صفحه 38:
‎ee ye Youre ov‏ ا ‎ee ere‏ دیگران از

صفحه 39:
Be ed yee ۳ — ‌ ‌ cS

صفحه 40:
در عين حال فسمتى | شخصیت مدیر ا .خودش :42 است

صفحه 41:

صفحه 42:
۳ ‏در محيط سازمان, بخشي‎ er er ee [aOR Rey Gea ber) ‏دیهان‎ . نامیده می شود

صفحه 43:
000000 0 ا ا اا .می گویند

صفحه 44:
۰ب ۱ ۳ 1 .استه‌ناحیه ی خصوصی می گویند

صفحه 45:
آخرين حوزه ‎S‏ ‏برای حنود مدیر و دیگران 7 .ناحیه ی ناشناخته می نامند

صفحه 46:
دوساز و كارى كه بس حوزه ى شناخت و ازهمدیگ 0 تاثيس دارد عبارتند [5 ۳9 خود گشودگی:۲

صفحه 47:
باز خور ‎Feedbac‏ ‎k‏

صفحه 48:
Py ee ae ‏شناحت شخصيت اق داره باز‎

صفحه 49:
۱ Ee

صفحه 50:
گرفتن اطلاعات از دیگران در یاره ی هدبسو ودادن آن به

صفحه 51:
خود کشود كي ‎Self-‏ ‎disclosure‏

صفحه 52:
‎cols 0 AS Ko 2S 2‏ شخصیت مدیر ۰۰ , است, ۳ خود گشودگی نام ‏.دارد

صفحه 53:
2121 nye VS) ‏دی ا‎

صفحه 54:

صفحه 55:
ادراك ‎ie‏ ‏خودش و سبك

صفحه 56:
‎i ae ee) 0‏ در باره ی ...7 رهبم‌یش نشان مى 7:۳۹ ۳ تب ,۳۲۳ ‏ب ‎(oho

صفحه 57:
pin WAM ‏سردم‎ Sen 7 pee ‏دانئد‎ Sam

صفحه 58:
نمودار -۱۱دراک از خود وسبک 18 ناشناخته 5 شناخته ناشناخته

صفحه 59:
او ‎eA‏ ‏ادراك از خود و سبك وجود نداشته باشد . . عمومى .بزرگ خواهد بود

صفحه 60:
1 On

صفحه 61:
نمودار ‎1١-5‏ تناقض جزرئى ميان سبك و ادراك از نود

صفحه 62:
هدل دريافت شنو ‎odd‏

صفحه 63:
می تواند اطلاعات واقعی اد

صفحه 64:

صفحه 65:
شنونده گوینده ‎thy‏

صفحه 66:

صفحه 67:

صفحه 68:

صفحه 69:

صفحه 70:

صفحه 71:

صفحه 72:

صفحه 73:

صفحه 74:

صفحه 75:

صفحه 76:

صفحه 77:
ها

صفحه 78:
آدمها دليلكرا ۲ آنجه را كسى مى دارد يا می کند بدانند

صفحه 79:
‎eet)‏ ل را بيذيرند بايد متقاعد .٠شده‏ باشند

صفحه 80:
رفتارهاى :شنوندكان چرابی

صفحه 81:
0 00 آیا رام حل ارلیه شده اك يكمسلله, 0 2 ‎ee‏

صفحه 82:

صفحه 83:
یی آنانبشود حنين ياسخ مى 4 وههه دهند؛ ‎Key‏

صفحه 84:
A 4 ‏شکارا بادر‎ <9 ‏هد‎ د ۰ آي ر صن‌حود ۷ ‎Jie gow‏

صفحه 85:
ها

صفحه 86:
آدمها دليلكرا ۲ آنجه را كسى مى دارد يا می کند بدانند

صفحه 87:
‎eet)‏ ل را بيذيرند بايد متقاعد .٠شده‏ باشند

صفحه 88:
رفتارهاى :شنوندكان چرابی

صفحه 89:
A 4 ‏شکارا بادر‎ <9 ‏هد‎ د ۰ آي ر صن‌حود ۷ ‎Jie gow‏

صفحه 90:
oO, FES) RI Ise ‏آدمها فكرشازرا به‎

صفحه 91:
oO, FES) RI Ise ‏آدمها فكرشازرا به‎

صفحه 92:
تابو ‏ . نهنهای‌بخشوش." 9 78 ‎eran‏ فایلنیستند

صفحه 93:

صفحه 94:
۳

صفحه 95:
شنوند کأن ‎BAe‏ دوست ۳[ ند ۳9 به ‎are‏ 9 wer ‏بر‎

صفحه 96:
نخست دارند بدانند ,| یک موضوع مهم است و رای آنان ‎A>‏ فایده ای دارد

صفحه 97:
ویگیهای رفتاری :اراد فر كمردى

صفحه 98:
کیفگ] فایده گرا آيندم نگ

صفحه 99:
شنو ندگان تمايل زيادى به روابط 3 .دار ند

صفحه 100:
‎obi‏ 2 این که انسانها و روابط کلید ‏و ‏۰ «تبت در بلند مدت است ‎

صفحه 101:

صفحه 102:
تمایل زیادی به كينيت نشان میدهند و به دنبال راه حل کیفی برای مساله هستند

صفحه 103:
آینده نگ هستند و می خواهند آبنده را پیش

صفحه 104:
افراد فرا گرردی می خواهند بدانند در ‎“oe‏ كه و در ‎at‏ حاصل شود.

صفحه 105:
ی مذا کررات را دضا ۱ نند و موضوعها را از یک .دا شمه يه مذاکسره ی دبتر می کشانند و هيحكاه باب مذاكره را نمى «بندند

صفحه 106:
زبان و پیامهایشان «بیشتش ضمني است

صفحه 107:
آنان به جای دیا آشکار بن قضيه را به طور ضمنى بيان مى «دار ند

صفحه 108:
نخستین تمادا, آنان داد که تن ماج ‎oO‏ 2 چگونگی انجام کار و ۰ حاصل از آن است

صفحه 109:
‎a‏ شنونده ‎S‏ نتیحه ‎ete EP ar‏ 101170 ‏.داد

صفحه 110:
براى شنونده ى چرابی باید منطق حود را نسبت .يه تشرریح گرد

صفحه 111:
بساى شنونده ى ضراكردى بايد فراكرد ‎ree) By‏ آن را شرح ۹

صفحه 112:
رک 5-0 رهبری < تعریف : به نفوذ در افراد وجهت دادن به آنچه مقصود رهبر است ‏ اطلاق می گردد. * رهبران درسازمان بايد افراد را درباره اينكه هدف جيست وا يشكه سر تزى كداء اسك تر غينا مطلع ۱

صفحه 113:
۱: ۳ 2تعريف اصطلاح رهبسرى 3جلوه های رهبم‌ی

صفحه 114:
ات رهبری ازلحاظ لفوی یعنی رهیابیءرهگشایی وراهنمایی انسانها (متشکل در كروههاءقشرهاءيا جوامع بشرى به طور كلى ) وبيشكامى به سوى اهداف خاص ۱ 00 يذياست.

صفحه 115:
OP ee Sly ean FT cea le an geet ae ST OTe eld ‏ویررانگیختن آنان به کار وفعالیت موش است به عبارت دیگر‌تلاش مدیر بای ایجاد.‎ 1 Seer eS Bee SITES

صفحه 116:
3جلوه های رهیمری الف ارهیس‌ی مذهبی رهب مهبی که برمبنای نگررش دینی»جها [۱ VISES Ses Sey} بهآرهیرری سیاسیترهیری سیاسی دومین نوع رهبری جامعه را تشکیل می دهد و ۱ جهان بینی و نظاع ارزشی خاص مشخص می نماید. ج ارهری علمی وفلسفی: که متا از نگاه به جهان هستی وپدیده های طلته‌ودر

صفحه 117:
تعاریف رهبس‌ی 00 Les aS ee oe ميل وعلاقه براى هدفهاى كروهى تلاش كنند. ee ECR See hee ces nl sre oe تنس و علاقه مندی انجام وظیفه نمایند. ۱ nes one te

صفحه 118:
1 Ee ee ‏به سوی هدف می باشد.‎ 0 ‏ا ا‎ 01000 SYST Scr ste y رهبرى عبارت است از هنر يا ضرايند نفوذ وتاثيس كذارى بس مردة 00 ‏ا ا‎ ney ‏موقعيتهاى مختلف براى هدفهاى كروه فعاليت تموده وحداكش. توان خود را‎ 2500000525050

صفحه 119:
رهیران ele توسعه. قرغي آینده نی در ند میت به ال چیستی وچرایی ابنيادى انديشيدن چاش در وضع موجود 000 كك اداره حفظ وضع موجود Pes حال نگری در کوتاه‌مدت. به دنبالپاسخ چگونه وچه وقت آغاز به كار واجررا ذیرش وضع موجود 21101010000 0 Rea

صفحه 120:
EP ‏ای‎ ‎al ‎a aE

صفحه 121:
۱ or) ۲-فعالیتهای ستاد ۱-0

صفحه 122:
روابط رهبرى ١-رهبى‏ كوشا ‎pt el reece on‏ 0000 بس سايس اط راد كوه به كار كيرد. ۲-رهبر موفق 0000-7 طريق شخص رهبس انجامى يذيرد.

صفحه 123:
SRC orate eS Ie Sie Ie Bee aT eee eS e Tea) 0 eas 0 ‏ل‎ CONS AIA aE ECD Pace peers nce Oe ar

صفحه 124:
پیس‌وان ١-يسروان‏ بيكانه شده ۱ وس ۳۰ وابسته وغیر منتقدندبهآنها هر چه که گنتهمی شوددانجاممی دهند.وهماند برد گان رفتر 3جله قرريان كو ‎Pee ee ee eer mere een regen‏ دیا له وتان ‎BU as Sue a‏ 4-راضى به وضع موجود ‎ead eae‏ ا ل ‎eee‏ ‏مهای موفق را لگو قرار داده وازآنهاتبعیت می کنند.

صفحه 125:
نمودارشمار»۷.۲-پنچ دسته از پیروان( کلی:۱9۸۸:۱4۵)

صفحه 126:
۱-توانایی ود مدیریتی ۱ ؟-تعهد سازمانى | ۳-درستیباعتباروشرافت ۸سقابلیت عضویت در تیم >-شایستگی وت کر ۹-جذی(فعال) ومختار ه-جند مهارتي( قابليت تغيس داشتن) ۱ ese E ad

صفحه 127:
00 Sed ۱-قدرت پاداش ‎ere an‏ 11 1 0 کساني که در سیر او حرکت‌می کنند» را دارد این پاداش ها 00 7 ‏ا ل ل‎ ES eS TES E ‏ا‎ ‏و‎ D laa Pelee See See ene tl tee Nearest ‏ا‎ ‏باشد.قدرت مشروع بر مبنای اختیارات قانونی ورویه های هنجاری می باشد.‎ Cer aa! 1 ey EY T-Sh Ie ۱ oes | tomer Se Toe EY Pec ee!

صفحه 128:
1 Bt nO eR oC See Sale See چگونه مي توان آن | جطوربدست مي إنوع قدرت ‎BY) ee ore eee]‏ Sears رل خی بای درخواست توص دج مقروع 5311108 a 5307 ‏یرتم‎ ete 7

صفحه 129:
5 میزان اهمیت درخواست خود را بیان كنيد شواهدي از یک شخص موفق نشده 10 بادفت به اهداف توجه کنید میزان احترام خودرا به اهاف نشان در بحراها با اطعینان وقطعي ععل 9 Es نكرش مثبت خود را نشان -پشتییان ومقید عمل کنید -از احساس مردم براي ‎Bec Fr ego‏ Bile Leila: a5 gals 5I- داريددر مواقع مناسب دفاع كنيد -مقبولیت خود را حفظ کنبد ۱ vere ene Tee ۱ ‏برید‎ مشایسدگی دود وا باي عل سل شان دهد -عمولنه و بي دقت حمل نکن ‎anes‏ بات قلاع وا از دست نود 0 -بشتیبان ومفید عمل کنید از احساس مردم براي برتریخود استفاده نکنید -از افرادي که به آنها علاقه داريددر مواقع مناسب دفاع كنيد -مقبوليت خود رأ حفط كنية -يراي نشان دادن توجه وعلاقه ‎Cd‏ 0 -اشکال غیر عمومي علم را بر Rane)

صفحه 130:
cere wenn ۱۳۹۳ -اعلام اخطار یا هشدار اولیه با -موقعيت را از قبل درك كنيد -ارام ومیتر ی مت از ی ری زد برد ‎Oe‏ خود رعایت کند ‎ ‎ ‏غير معفول را شناسابي كنيد -اختيار دو انجام تتبيهات را بدسث أو ‎ ‎ ‎ ‎Bees) ‎ ‎ ‎

صفحه 131:
رهیافتهای رهبمری رهیافت خصوصیات یا ویژ گیهای موجود در یک رهب ۱ * رهبرری به عنوان یک طبقه رفتاری ‎Sig‏ ۱[ Sr Te

صفحه 132:
ee ere براساس اين نظريت رهير بشاحته تمي شودبلكه متولر مي اود رهير داراي ويزكيهاي منخصر به فرذياشخصيت خاص مي باشد.تمركز توجهات 0 ‎OCT Neer 3‏ الور ا دراين نظريه بر عملكر دهاوتوانابي ياسحكويس يق رهبر تاكيد من شودواین ا ا ا فرص م شود رهبري مهارت اكتسابي است ومي توان آن را آموفت. ‎ee,‏ glib, adale S Gleic a yay cadliny-3 0 ‏ا‎ ‎FIER Ser ara ais Sieh pale 210111011 ‏ا ا‎ ‏تحت عنوان رهيافتهاي تلاش رهبر نيز مطرح است:‎ Fe ‏ا‎ درا تظرء ا ور رد ‎OA eee ME‏ موقعيت زهبر والكوهاي رفتاري مي شود.دراين نظريه اعتقاد ير اين د ا و الوصو بو 0 د 506 1 Pre] oe) Fea pre nes aC tyro Pom OK COPS OCSOC EEF) Popeye feos nse oe Ree seen os env Pn ‏برآورده مي سازد.‎ نكاره شماره7.4-رهيافنهاي رهبري(مولينر,1996,252)

صفحه 133:
Sn nee ence Sy 1-رهبر به عنوان مجري FE ‏زهبر یک گروه با سازمان اعم از ایتکه خود سیاستهاي گروو زا تعیین نمایدبانماید مستولیت‎ ‏ل ل م‎ he mia ro See w we ol Denar nem een ean cs 9 eee Prd en eter enereees Prec oe eo 2-رهبر به عنوان برنامه ريز ‎sed‏ ااا ل 0 ا ا ا 00 جزو برنامه ريزي كروه مي باشد.اين تصميمات مي توان مربوط به برنامه ريزي كوتاه مدث يا بلند ‎orirva Srey eure tT Cp nn CP I ervey een I eTO‏ 011110 داشته باشد. ۳ ‏لا‎ eee} ‏در گیر شدن در طراحي هدقها وسياستگذاري هاي یک گروه یا سازمان ودخالت براي پیاده کردن آنها‎ ۱ pee ce

صفحه 134:
6-رهبر بعنوان کنترل کننده روابط داخلي ‎A ecerrpOwer ne Peaneraey Sir pc ae] ved ene pear OME SErCaee sen ie per ere rea‏ ‎Bares oer Fan pey, Mee ee rey ee Ee ee‏ 7-رهبر بعنوان مسئول تشویق وتنبیه 1 آن ,وسیله اي است که رهیر توسط آن مي تواند کنترل خود را بر سازمان آعمال نماید. 8-رهبر بعنوان واسطه با داور ااا ا ا ‎Bee er ar‏ تضادهاي داخلي كروه وافراد اهميت خاصي دارد. 9-رهبربعنوان نمونه در يسياري از كروهها يا سازمانها رهبر باید خود نمونه بارز رفتاري باشد که از افراد دیگرانتظار مي رود. ۱ Fane) Peeraner Sos) Teepe go) peeicn] case cd cas Bier n pCepe rer CeCe Pg ‏ا‎ ‏مجموعه نقش دارد رهبرنیز به عنوان سمبل یا علامتي در شناخت أن كروه نقش بيدا مي كند.‎ 0 Pees sg ‏اک[‎ ‏او باشد افراد تیز گاهي مایلند که حتي در مواردي که قدرت تصمیم گيري دارند از اتخاذ تصمیم خود داري‎ ‏كنند وتصميم كيري رابه عهده مدیر یا رهبر واگذارند.‎ 2 رهبر به عنوان ایدئولوزیست ‎BOSD‏ 3-رهبر بعنوان شبه پدر 7 ۱+ ۱ 00 ‏ور رو‎ Reeve Den Tee Mee Te

صفحه 135:
رک اك < - ویژگی های شخصی ر هبر ۶ الف) مدیریت توجه ۶ ب) مدیریت مفهومی ج) مدیریت اعتماد <د) خود مدیریتی

صفحه 136:
احساسات ناشی از حضور در ابا تعالیت‌ها | | سكاعش هزيته ‎f laity‏ | -استفاده از اقواد کم کازق ‏خونسردی -برخورة غیرمتصقانه یا ات ‏-ابهام دیگران سامح ‏كينها جوت ‎erm‏ ‎alan ‏یگران‎ ea ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏شکل ۴.۱۶ - مبانی کیفی رهبر در متابع انسائی و اداره امور کارکنان ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 137:
تعريف اتكيزش: انكيزش مردم به قدرت انگیزه های آنان بستگی دارد و انگیزه عبارت از حالتى درونى و كمبود يا محروميتى كه انسان را به يكك سرى فعاليت وا مى دارد.

صفحه 138:
رك ل ان غرایز و محر کهای یک فرد تعییر می شود. ‎Needs hay |‏ { غرايز عاصه ۷۷ | سن ‎| ۱3 ‎Impuls

صفحه 139:
یل | ل

صفحه 140:
تعر یف خواسته: - نباز بست که کاهانه انتخاب شده - در بستر فرهنگی قابل ارضاست - ارضاى آن مبتنى بر تلاش جهت دار است

صفحه 141:

صفحه 142:
محر کها: جريانى تحرك آفرين درونى و بيرونى است :محر کت درهنی متأثر از تعاملات و فعالیتهای ذهن انسان است. كه امروزه مديربت ذهن از محر كهاى درونى مفهوم يافته است. ا ‎Fetes Mee ne‏ چشایی, بویایی. بساوایی و شنوائی است

صفحه 143:
انواع مهارتها در رابطه با وظایف مدبریت. < مدیریت الى ۶ مدیریت ۳9 ce ‏غیر سرپرستی‎ <

صفحه 144:
مهارت انسانى يعنى توانايى و داورى در كار با و بوسيله مردم بر اساس آ گاهی و بهره ‎See eee‏ 0

صفحه 145:
‎rere.‏ ار ‏الف) در کت رفتار ب ) پیش بینی رفتار ج ) هدايتء تغيير و كنترل رفتار

صفحه 146:

صفحه 147:
در ک رفتار ۱- چه چیزی مردم را بر می انگیزد ؟- الكوهاى و ويز كيهاى رفتارى خاص فرد 520107 OES Fee ony ii neuer ene ‏جست؟‎ 3

صفحه 148:
0 - دلا باران سه قسمند اربدانی زبانیند و نانیند و جانی - به نانی نان بده ازدر برانش نوازش کن به باران زبانی - و ليكن يار جانى را تكهدار به جانش جان بده تا ميتوانى

صفحه 149:
ل اا ا ا 0ك عاشق نامست و مدح شاعران - تا که اصل و نسل او رابر دهند در بیان فضل او منبر دهند ۱ زآنکه قوت نان ستون جان بود - مرد اول بسته جواب و خوراست آخرالامر از ملائكك برتر است

صفحه 150:
eee eee ‏بندى‎ للف) نیازهای اولیه یا زیستی: شامل نیاز به غذاء آب. میل جنسی, خواب. هوا و ... رت نماد میبابد ملنند: رقابت. احترام. وظيفه شناسى» دص نکته مهم: این ۵و نباز در رابطه با هم عمل می نمایند.

صفحه 151:
ويزكيهاى نيازهاى اوليه الف) تحت تاثير سنتهاى اجتماعى است ب) عموميت دارند ج) بطور يكسان عمل مى نمايد

صفحه 152:
ا الف) بشدت به تجریبات شخصی واسته هستند ا ل ل ‎wi! poy ِ‏

صفحه 153:

صفحه 154:
‎cece nar aed tra Oe‏ ا ك4 اندم ‎ON tet cn an)‏ ا ده »0 ‎Scher 00000 23‏ یود" ‎ea‏ رگ طشع رتل6 ‎sGoriel Or‏ | ‎hind eds‏ ‎GH Mee‏ ‎CoP Cokes‏ | یا مطح 2 بحل 9 ‎(Bsteew Or Buy‏ مد | تسه ‎pene‏

صفحه 155:
مر راک زر نگ کر ‎Orel‏ ۹ ‎acne)‏ ‎GeP Doiucizaipa = £‏ 1 SR مش مسب os

صفحه 156:
ساك ام هچ رس م42 Oude

صفحه 157:
توسعه يافته سس Ct heehee برخی از افراد 2 محيط مختلف زند ۳

صفحه 158:
۱۹۳۱ ۹۱/۹۶۹۳۹۹۹۹ ‏ل‎ (Uz Oe)

صفحه 159:

صفحه 160:
اتكزن و رقار: انكيزه ها (جراها) رفتار هستندء انها موجب آغاز و ادامه فعاليت مى شوند و جهت كلى رفتار هر فرد را معين مى سازد.

صفحه 161:
enol) 3 ‏انگیزه‎ ۳ نتایج مورد انتظار ‎ES) Sees‏ هدف مى كويند. همه رفتارهاى د آذمی هدفدار است. از | هدف به عنوان محرك ‎eB)‏ ا ل اهداف اهداف موجب جهت ذار ‏بودن ۳ رابطه انگیزه و هدف ‏بخشيدن به اكيزه 20 ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 162:
رابطه الگیزه» هدف و رفتار انكيزه هدف

صفحه 163:
ارضاء و عدم ارضاء انگیزه ها ارضای انگیزه موجب آرامش و عدم ارضای لن موجب تنش و در نهايت احساس ناكامى خواهد شد.

صفحه 164:
0 =

صفحه 165:

صفحه 166:
& 1 vas —= Cree i oA EXON eek a ‏م0 سس(‎ ۵0( ‏مخت مرفیطمهه‎ سس سس ) Canna له (6.6

صفحه 167:
رفتارهای ناشی از نا کامی 2 الف) رفتارهای غبرمنطقی ۲ | 1 ۱ رحاشکری ۲ دلیل تراشی ۳-ب رگشت ‎I od Nocera‏ ۵- تسلیم كت 1 ای ‎ene ae‏ ۱۳

صفحه 168:
VOTO EYE SiS Ie Ey os دید گاه سنتی رضایت ریت فقدان رضايت

صفحه 169:
Aree ae ROD ye ۵ Specialization & Division of Labor (con.) ا يي يننا سبجو ااا ول جممفدة الوجما اا ‎A‏ ليت تا ‎ana‏ ا لل ل 5

صفحه 170:

صفحه 171:
رن

صفحه 172:
cy

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
39,000 تومان