hadafe_ezdevage_matlob

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “هدف های یک ازدواج مطلوب”

هدف های یک ازدواج مطلوب

اسلاید 1: به نام هدف نهاییIn the name of ultimateهدف های یک ازدواج مطلوبقسمت اول

اسلاید 2: ازدواجاغلب زوج ها آگاهند که ازدواج با بحران های دایمی سر و کار دارد و می دانند که 40 تا 55 درصد زندگی های زناشویی احتمالاً به جدایی و طلاق می انجامد.Happy wedding در این شرایط، زوج هایی که ازدواج های ناموفق و از هم پاشیدن های روز افزون زندگی های زناشویی را می بینند، نگرانند که این اتفاق برای آن ها تکرار نشود.

اسلاید 3: تازه ازدواج کرده ها سوار بر مرکب عشق و دلبستگی رؤیایی جز ازدواج موفق در سر ندارند. اغلب آن ها در آغاز معتقدند که روابط آنان (( متفاوت از دیگران است)) و عشق عمیق و خوشبختی آن ها پشتوانۀ زندگی مشترک آنان خواهد بود و اما دیر یا زود، اغلب این زوج ها می بینند که برای برخورد با مسایل و تضادهایی که به تدریج در زندگی مشترکشان ریشه می دواند، از آمادگی لازم بی بهره اند. به تدریج با حقیقت افزایش بی قراری و نومیدی و دلتنگی آشنا می شوند و این در شرایطی است که اغلب نمی دانند مشکل آن ها در کجاست واز چه سرچشمه می گیرد.

اسلاید 4: وقتی ابرهای تیره بر روابط آن ها سایه می اندازد و در محاصرۀ توهم و سوء تفاهم قرار می گیرند، و روابط محبت آمیزشان از دست می رود، کم کم به این نتیجه می رسند که ازدواجشان یک اشتباه بوده است.

اسلاید 5: دوست داشتن و مورد محبت قرار گرفتن مطمئناً از جملۀ غنی ترین تجربه های مردم هستند و به این کیفیت سایر امتیازات زندگی مشترک یعنی صمیمیت، باهم بودن، رسیدگی به یکدیگر، امنیت عاطفی و خیلی چیزهای دیگر را بیفزایید تا بر شدت تحیر شما اضافه شود. می بینید کسی هست که روح خسته تان را آرام می بخشد، با یأس ها و دلتنگی هایتان در می ستیزد و با شما در هیجان زندگی و اتفاقات خوشایند آن سهیم می گردد. روابط جنسی را دارید که از جمله موهبت های زندگی مشترک است و رضایت خاطر ناشی از داشتن فرزند که خود وسیله ای برای استحکام زندگی زناشویی است.

اسلاید 6: دست مایه های امید و تشویق های پدر ومادر و سایر خویشاوندان جامعه که از شما ادامۀ زندگی مشترک را انتظار دارند، فشارهای خارجی برای ادامۀ همبستگی زناشویی است. با این همه نیرویی که در جهت تقویت مناسبات و ادامۀ زندگی مشترک وجود دارد، چرا اشکال بروز می کند؟ چرا عشق برای دوام زندگی زناشویی کافی نیست؟ متأسفانه نیروهای گریز از مرکزی در کارند که می توانند زندگی مشترک را از هم بپاشند: توهمات دلسرد کننده، سوء تفاهم های پیچیده و اختلاف های غذاب آور، عشق به تنهایی اغلب ضعیف تر از آنست که بتواند در برابر این نیروهای مخرب و نتایج حاصل از آن، یعنی رنجش و عصبانیت و دلخوری دوام بیاورد. برای تحکیم روابط زناشویی و ایجاد محبت بیشتر و برای جلوگیری از گسیختن پیوند های مودت عواملی بیش از عشق لازم است.

اسلاید 7: ازدواج با سایر مناسبات زندگی تفاوت دارد . وقتی زوجی باهم زندگی می کنند و متعهد به حفظ زندگی مشترک هستند، توقعاتی از هم پیدا می کنند. هر کدام انتظار دارند که از عشق بی قید و شرط، صمیمیت و وفاداری و حمایت دیگری برخوردار باشند. زن وشوهر ، به طور صریح یا غیر مستقیم ، کلامی و غیر کلامی خود را به رعایت این نیازهای عمیق متعهد کرده اند. هر اقدام زن یا شوهر مفاهیمی مشتق از این امیال و انتظارات دارد.

اسلاید 8: به خاطر شدت احساسات و توقعات و تحت تأثیر وابستگی عمیق و معانی سمبلیک و اغلب دلبخواهی که زن و شوهر برای اعمال یکدیگر در نظر می گیرند، احتمال برداشت سوء و تفسیر نادرست رفتارهای آن ها از هم زیاد است. وقتی در اثر سوءتفاهم اختلافی بروز می کند، زن و شوهر به جای توجه به مساله در مقام سرزنش یکدیگر حرف می زنند. وقتی مشکلات نمایان می شوند و خصومت سوءتفاهم بالا می گیرد، زن و شوهر جنبه های مثبت و قوت یکدیگر را از یاد می برند و به تدریج کار به جایی می رسد که اصل زندگی مشترک زیر سؤال می رود و گرفتاری اصلی و عامل سوء تفاهم فراموش می شود.

اسلاید 9: هدف های یک ازدواج مطلوب :نخست، تلاش برای ایجاد شالوده های محکم اعتماد، وفاداری، احترام و امنیت عاطفی. همسر شما نزدیکترین خویشاوند شماست و حق دارد به شما به عنوان یک متحد متعهد، حامی و قهرمان نگاه کند.

اسلاید 10: سوم، تحکیم پایه های زندگی زناشویی، حس همکاری، ملاطفت و دوستی را میان خود تقویت کنید، بر مهارت های ارتباطی خود بیفزایید تا در زمینه های عملی ، نظیر تقسیم کار دخل و خرج و فعالیت هایی نظیر برنامه ریزی اوقات فراغت با راحتی بیشتری عمل کنید.دوم، ایجاد رابطۀ محبت آمیز و عاشقانه: حساسیت، ملاطفت، درک و محبت و توجه. یکدیگر را دوستی مطمئن و یاری مهربان بدانید.

15,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید