علوم مهندسی معماری و عمران

همه چیز درباره ی کامپوزیت در معماری

composite2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “همه چیز درباره ی کامپوزیت در معماری”

همه چیز درباره ی کامپوزیت در معماری

اسلاید 1: کامپوزیت compositeکامپوزیت چیست ؟ کامپوزیت آلومینیومی چیست و چه برتری هایی نسبت به سایر نماها دارد ؟

اسلاید 2: نمای کامپوزیت

اسلاید 3: ورقهای کامپوزیت ورقهای کامپوزیت برای اولین بار در کشور آلمان ابداع گردید و استقبال و کاربرد فراوان این محصولات به عنوان یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمانها، بیانگر کیفیت مناسب و عدم وجود هر گونه محدودیت در طراحی و اجرای آن می باشد.با ظهور مدرنیسم در معماری و شروع عصر مدرن و همزمان با روی کار آمدن معماران تحصیلکرده و مجرب و همچنین علاقه مندی وافر به ایجاد ساختمانهای بلند مرتبه و ساخت و سازهای صنعتی، استفاده از مصالح پیشرفته بیش از ییش مورد توجه طراحان و مجریان ساختمانی قرار گرفت و طی چند سال اخیر، استفاده از ورقهای کامپوزیت آلومینیومی به عنوان یکی از مصالح پیشرفته، آنچنان مورد استفاده قرار گرفته که امروزه به یکی از اصلی‌ترین مصالح مورد استفاده در نماهای ساختمانی کشور مبدل شده است.

اسلاید 4: تعریفورق‌های کامپوزیت به پانل‌های بزرگ یا کوچکی گفته می‌شود که از دو لایه ورق آلومینیوم تشکیل شده و هسته داخلی آن‌ها اغلب پلی‌اتیلن می‌باشد. ورق‌های کامپوزیتی با نام‌های پنل‌های آلومینیوم کامپوزیت (Aluminum Composite Panels) یا  نمای کامپوزیت نیز شناخته می‌شوند.

اسلاید 5: مشخصات فنی ورق های کامپوزیت1.سبکیورق های کامپوزیت دارای وزن کمی حدود 8-5 کیلوگرم در هر مترمربع می باشند که در مقایسه با دیگر مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان دارای پایین ترین وزن ممکن می باشد. با بررسی های بعمل آمده نمای کامپوزیت آلومینیوم حدود 90% سبک تر از سنگ گرانیت، 85% سبک تر از سیمان، 75% سبک تر از شیشه و 50% سبک تر از ورق معمولی است.( کاهش وزن سازه باعث کاهش ضریب زلزله در محاسبات می باشد.2.خواص آکوستیک فضای خالی پشت ورق های کامپوزیت باعث ایجاد خاصیت آکوستیک می شود. بعنوان مثال وقتی از یک ورق کامپوزیت در یک ساختمان با دیوارهای ساخته شده از بتن سبک استفاده می شود خاصیت عایق بودن صوت آن و برابر می شود. 3.شکل پذیریبوسیله ابزار زوایای مختلف با لبه تیز تا 135 درجه را می توان با این ورقها ایجاد کرد در حالیکه برای مصالح رایج دیگر فاقد سیمان، سنگ و شیشه این امر امکان پذیر نمی باشد

اسلاید 6:

اسلاید 7: 4.تنوع رنگبا توجه به وجود تنوع رنگ ورق ها طراحان می توانند از رنگ های بسیار متنوع و مختلف از جمله رنگ های متالیک در طرحهای خود استفاده کنند. برای رنگ کردن پانل ها از سیستمهای بسیار پیشرفته و با کیفیت بالا استفاده شده است تا رنگ مورد نظر بالاترین کیفیت و بهینه ترین مقاومت را در برابر شرایط نامساعد جوی و آلودگی های صنعتی داشته باشد. این خواص به وسیله پوشش های فلورایدی یاPVDF تأمین شده اند.5.مقاومت دربرابر آتشاز لحاظ مقاومت در برابر آتش سوزی این مصالح در بسیاری از کشورها بعنوان مصالح ضد احتراق شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد و پس از آتش سوزی نیز برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کند زیرا تمامی مواد بکار رفته در ساخت آن بدونCFC هستند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید