پزشکی و سلامت بیماری‌ها

همه چیز در مورد کرونا ویروس

Corona-virus

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “همه چیز در مورد کرونا ویروس”

همه چیز در مورد کرونا ویروس

اسلاید 1: به نام خداوند بخشنده و مهربان مجتمع آموزشی و پرورشی امام خمینی «ره» دمشق

اسلاید 2: پیشگیری از ابتلا و انتشار کرونا

اسلاید 3: تعریف کرونا ویروس کروناویروس‌ها خانواده بزرگی از ویروس‌ها و زیر مجموعه ی کروناویریده هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود. کروناویروس‌ها در دهة ۱۹۶۰ کشف شدند و مطالعه بر روی آن‌ها به‌طور مداوم تا اواسط دهه ۱۹۸۰ ادامه داشت. این ویروس به‌طور طبیعی در پستانداران و پرندگان شیوع پیدا می‌کند، با این حال تاکنون هفت کروناویروس منتقل شده به انسان، کشف شده‌است. آخرین نوع آن‌ها، کروناویروس سندرم حاد تنفسی در دسامبر ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین با همه‌گیری در انسان شیوع پیدا کرد. کرونا ویروس پس از مدت کوتاهی تمام جهان را درگیر کرد.

اسلاید 4: راههای پیشگیری از ویروس کرونا در حال حاضر واکسن بخصوصی برای بیماری کرونا 2019 وجود ندارد. بهترین راه برای پیشگیری از بیماری، جلوگیری از قرارگیری در معرض ویروس است. برای کمک به جلوگیری از انتشار بیماری‌ های تنفسی، اقدامات زیر را انجام دهید: 1. از تماس نزدیک با افراد بیمار اجتناب کنید. 2. از لمس کردن چشم، بینی و دهان خودتان اجتناب کنید. 3. هنگامی که بیمار هستید، در خانه بمانید. 4. در صورت سرفه یا عطسه دستمال کاغذی جلوی دهان و بینی خودتان بگیرید و سپس آن دستمال را به سرعت دور بیندازید. 5. اشیا و سطوحی که با آن‌ها سروکار دارید را دائماً پاک و ضدعفونی کنید. 6. هنگام خروج از خانه از ماسک و در موقغ لازم از دستکش استفاده کنید.

اسلاید 5: آیا ویروس کرونا به‌راحتی منتقل می‌شود؟ اینکه ویروس در میان افراد تا چه حد می‌تواند به راحتی منتقل شود، متغیر است. برخی از ویروس‌ها کاملاً مساوی هستند (به راحتی منتشر می‌شوند) مانند سرخک، اما برخی دیگر به راحتی منتشر نمی‌شوند. یک فاکتور دیگر آن است که آیا نحوة انتشار، پایدار است یا خیر. ویروسی که منجر به بیماری کرونا می‌شود ظاهراً به راحتی و به شکل پایدار در جامعه منتشر می‌شود. انتشار در جامعه بدان معنا است که افراد در مکانی قرار داشته‌اند و به این ویروس مبتلا شده‌اند، و نمی‌دانند که چگونه و در کجا این کار انجام شده است.

اسلاید 6: نکات آموزشی

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید