صفحه 1:

صفحه 2:
هوش تجار ۰ Business Intelligence 2 عنوان درس : مديريت منابع اطلاعاتى

صفحه 3:

صفحه 4:
مقط مة وقتى در يك شركت ويا موسسه براى توليد يك محصول و یا سرویس جدید » نظرات و يبشنهادات مختلفى ارلثه می شود كه هريك از افراد آن شركت معمولا ابن يبشنهادات را با توجه به توليد كنونى و ديدى كه از شركت خود دارند ارائئه مى دهند اما نكته مهم لين است كه ليا شنيدن آن نظر ها و.بيشتهادها با تقاضاى مشترى و افراد ذى نفع منطبق است ؟ در لين حللت بايد بخش هاى تحقيق و توسعه مطمئن شوند كه صداى مشترى را شنيده اند. درك اين خواسته هاى ناگفته نکته بسیار مهم و اساسی در تولید یک محصول جدید است.

صفحه 5:
هوشمندی کسب و کار به اکتساب.تفسین مقايسه. ارزیلبی و بهره برداری از اطلاعات مرتبط با کسب و کا گفته می شود. هدف اصلی یک سیستم هوش تجاری پشتیبانی از تصمیم درست است.

صفحه 6:
أتا به عنوان زير ساخت تكنولوزى اطلاعات براى بشكم

صفحه 7:
ایجاد توانمندی برای اتخاذ تصمیم گیری های آگاهانه پیش بینی های دقیق درباره روندهای کسب و کار در آینده ۱ را یت اف سازى روندهاى كذشته رفتار مشترى

صفحه 8:
بالابردن سطح رضايتمندي مشتریان

صفحه 9:

صفحه 10:
اثبار داده ها اگر داده قابل اطمینان و مختصر در مورد عملیات» روندها و ۸ تغییرات جاری کل سازمان نیاز باشد. چه باید کرد؟ تصویری شفاف از کسب و کار سازمان با دسترسی به داده‌های a ‏عايب‎ 10

صفحه 11:
STI OTe [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ ‏ز[‎ [7 ‎ce‏ به مدعت ررد وروا * عدم اطمينان از اطلاعات كامل * عدم توجه به زمان گذشته در پایگاه اطلاعات اوها ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏*_با پایگاه داده های معمولی فقط داده موجود می‌باشد. نه اطلاعات درست در زمان مناسب! ‎

صفحه 12:
FESS PY Pel yee eee pe) Bru

صفحه 13:

صفحه 14:

صفحه 15:
نمایی از موقعیت پایگاه داده تحلیلی تحلیل داده کاو ى پرسوجو و گزارش گیری ابزارهای سطح بالا ‎OLAP‏ پایگاه داده منابع داده تحلیلی

صفحه 16:
معماری های انبار داده ها

صفحه 17:
* ایجاد انبار داده ها شامل داده های جزئی و خلاصه داده ها بكار كيرى ابزار ها ء پرس و جوها و داده کاوی برای استفاده از داده های انبار داده

صفحه 18:
ee ( ‏معماری سه لابه دولین‎ ١ * سيستم هاى عملياتى و داده ها * انبار داده های سازمان *مراکز داده ها — 18

صفحه 19:
مراحل ساخت پایگاه داده تحلیلی ۱ ۶ استخراج داده ۰ پاک سازی داده *_بایگانی کردن داده قبل و بعد از پاک سازی ۶ تطبیق داده و یکپارچگی چند منبع داده * محاسبه ديد هاى تحليلى از ديدكا هاى بايه ( ايجاد بارامتر هاى تحليلى) © استخراج و خصوصی سازی اطلاعات ( ایجاد بايكاه داده تحليلى خاص)

صفحه 20:
آماده سازی (۲1ع) ( 2 رس ۱1 ‎ie‏ اطلاعاتي

صفحه 21:
يك سيستم 271 داراى چهار بخش اصلی است: (Extraction) ‏استخراح‎ (Transformation) Jos (Loading) .s 4135) تلا تست

صفحه 22:
تفاوت با پایگاه داده تحلیلی با پایگاه داده عملیاتی

صفحه 23:
تحلیل داده و داده کاوی ۳ ‏کی‎ ‎۱ (DATA MINING) gol cots

صفحه 24:
پردازش تحلیلی آنی با 01۸۵۳ ‎(Online Analytical Processing)‏ قعريف سيستم هاى 01-4 براى ارائه ياسخهاى سريع به سوالات و جستجوهای . / : حاده های "جند بعدی" طراحی شده اند يلى روى ای + ىو ‎Ss‏ فروش کل سالیانه ماه فروض | لتعداد مشترى

صفحه 25:
تفاوت ۲۱۱۱۱۱۱۱۵ ۸۵۸۲۸ و ماه ۴ تفاوت این روش ها از دو عامل ناشی می شود :

صفحه 26:
‎J‏ معماری هوش تجاری ‎ ‎

صفحه 27:

صفحه 28:
۳ KMS

صفحه 29:

صفحه 30:

صفحه 31:
ASOD ‏تیگ‎ i ۶ Date و ۱ 1 ١ 8 oe Layer 3 i Daa M

صفحه 32:
با تشکر از توجه شما 5

صفحه 33:
*Han J& Micheline.K ,(2006)“Data oN Mining: Concepts and Techniques”, | Second Edition ,Diane Cerra 2006,pp.50,186,234 ‘Turban & Aronson& Liang (2005) “Decision Support Systems and Intelligent Systems”, Seventh Edition , Prentice Hall

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان