علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

هوش مصنوعی و دستیار گوگل (AI and Google Assistant)

Artificial-intelligence

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۳۲ اسلاید این پاورپوینت به توضیح مختصر و مفیدی از هوش مصنوعی (Artificial intelligence ) یا به اختصار AI و همچنین قابلیت های دستیار شخصی گوگل(Google Assistance) پرداخته ایم!
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
778 بازدید, 9 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “هوش مصنوعی و دستیار گوگل (AI and Google Assistant)”

هوش مصنوعی و دستیار گوگل (AI and Google Assistant)

اسلاید 1: هوش مصنوعی و دستیارشخصی گوگل (AI and google assistance)

اسلاید 2: In the name of God

اسلاید 3: هوش مصنوعی(Artificial intelligence )

اسلاید 4: ابتدا می خواهیم به مقدمه ای از هوش مصنوعی بپردازیم ؛ یکی از تعاریف هوش مصنوعی به این صورت است که هوش مصنوعی را می توان به عنوان یک فناوری محاسباتی در نظر گرفت به ماشین ها کمک می کند تا از تجربیات و داده های گذشته بیاموزند. یادگیری از داده های قبلی به دستگاه این اجازه را می دهد تا با ورودی های جدید سازگار شوند. هدف از این کار این است که کامپیوترها بتوانند کارهایی مانند انسان ها انجام دهند. استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی باعث می شود که کامپیوترها بتوانند از انبوهی از داده ها یاد بگیرند تا بهتر وظایف خود را انجام دهند. این فناوری از چیزهایی مانند Machine Learning(ML) و پردازش زبان طبیعی(NLP) استفاده می کند. آغاز هوش مصنوعی را می توان به زمان جنگ دوم دانشمند انگلیسی “آلن تورینگ” نسبت داد. اما باید توجه کنید خود کلمه هوش مصنوعی در سال 1956 ظهور کرد.

اسلاید 5: هوش مصنوعی قسمت های مختلفی دارد که در یکی از مقالات هوش مصنوعی را به دو دسته تقسیم شده است. “Narrow AI” و “Artificial General Intelligence” مثال های زیادی از دسته اول هوش مصنوعی در اطراف ما قابل مشاهده است مثلا می توان به سیستم جست و جوی گوگل، نرم افزار تشخیص تصویر، سیری، الکسا، IBM’s Watson و اتومبیل های خودکار اشاره کرد.برخی از کارشناسان بر این باورند که هوش مصنوعی مانند انرژی برق برای ما اهمیت دارد. هوش مصنوعی در بخش های مختلف مانند بانکداری، دارایی، کشاورزی، مراقبت های بهداشتی، بازی و وسایل نقلیه اتوماتیک استفاده فراوان می شود.

اسلاید 6: هوش مصنوعی به عنوان دستیار شخصی

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید