riyaziiiiiiiiii

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 25 اسلاید پاورپوینت زیبا با تصاویر زیبا درمورد هوش های چندگانه گاردنر میباشد. هوش های گاردنرانواع مختلفی دارد، که ما در این پاورپوینت به بررسی دو هوش کلامی و ریاضی پرداخته ایم، مناسب برای دانشجوهایی که میخواهند در سریع ترین زمان یک پاورپوینت داشته باشند و بتوانند یادبگیرند و ارائه بدهند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
928 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

  1. محمد

    عالیه

نظر خود را بنویسید

هوش منطقی وریاضی/کلامی و زبانی

اسلاید 1: هوش منطقی و ریاضی/زبانی و کلامیپاییز 99

اسلاید 2: تهییه کنندگان:

اسلاید 3:

اسلاید 4: هوش ریاضی منطقی چیست؟هوش منطقی ریاضی شناخته شده ترین هوش است . این هوش به توانایی ذهنی ما در تفکر منطقی و حل مسئله برمی‌گردد این هوش به توانایی کلامی وابستگی ندارد یعنی ممکن است با یک فرایند ذهنی دقیق و البته سریع نظم منطقی بین اجزای یک مسئله را کشف کنیم و قبل از این که بخواهیم راه حل پردازشی ذهنی خود را توضیح دهیم؛ آن مسئله راه حل کرده باشیم.

اسلاید 5: هوش منطقی ریاضی در افراد؛افرادی که دارای هوش منطقی ریاضی بالایی هستند . به طوره معمول عاشق حل مسئله هستند . در هر مسئله ای به دنباله الگو ها و الگوریتم ها می گردند و از تجزیه و تحلیل و انالیز مسائل لذت می برند این افراد به شدت منطقی و واقع گرایند و در هر مسئله ای به دنباله کشف نظم قاعده و قانون و روابط علت و معلولی هستند.

اسلاید 6: خصوصیات افرادی که دارای هوش منطقی ریاضی هستند؛به دنباله نظم در جهان هستند ( استدلال خطی )کل را به اجزای تشکیل دهنده ان تجزیه می کنند ( استدلال عینی ) این افراد خیلی راحت تر از دیگران تصمیم می گیرندکودکانی که به دروس ریاضی و علوم علاقه دارند در این هوش قوی هستند

اسلاید 7: خصوصیات افرادی که دارای هوش منطقی ریاضی هستند؛الگو های ذهنی قوی و طبقه بندی اطلاعات از هر حس را در ذهن خود جای می دهد.اطلاعات را از طریق حواس به صورت تجربه کسب می کنند . ( استدلال عِلی )به دنیا اطراف شان کنجکاو هستند و سوال می پرسندبرای پاسخ به سوال با نماد جواب می دهند

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید