علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

هوش موسیقیایی و هوش جسمی_حرکتی گاردنر

hosh-mosighiaayi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “هوش موسیقیایی و هوش جسمی_حرکتی گاردنر”

هوش موسیقیایی و هوش جسمی_حرکتی گاردنر

اسلاید 1: بسمه تعالی

اسلاید 2: موضوعهوش بدنی/حرکتیهوش موسیقیایی/موزون

اسلاید 3: فهرستمقدمههوش جسمی / حرکتیهوش موسیقیاییمنابع

اسلاید 4: مقدمههوش های چند گانه گاردنر: هوارد گاردنر یکی دیگر از نظریه پردازان هوش چندگانه،نظریه ای وضع کرده که شامل هشت نوع هوش متفاوت به نامهای زیر:۱.زبانی(کلامی) ۲.موسیقیایی ۳.منطقی_ریاضی۴.فضایی ۵.بدنی_جنبشی ۶. طبیعت گرایانه۷.درک دیگران(میان فردی) ۸. درک خود(درون فردی)

اسلاید 5: در نظریه گاردنر هوش به صورت توانایی حل مسائل یا ساختن چیزی با ارزش تعریف شده است.هم گاردنر هم استرنبرگ معتقداند که هوش در فرهنگ های مختلف به صورت متفاوتی است.نظریه گاردنر الزاما به هشت هوش منحصر نمی‌شود، او معتقد است که احتمالا که بیش از هشت هوش وجود دارد ، ودر یکی از آثار خود هوش روحانی و هوش وجودی را نیز مطرح کرده است.گاردنر معتقد است که هر یک از اشکال هوش الگوی عصبی منحصر به فرد خود و روش توسعه خاص خود را دارا بوده و ضرورتی است که معلمان به این موضوع توجه کنند.متاسفانه ، اکثر نظام های آموزشی بیش از هر چیز همه وقت خود را صرف پرورش هوش منطقی و کلامی کرده اند.

اسلاید 6: هوش جسمی_حرکتی (اندامی _جنبشی) این هوش قابلیت استفاده از تمام بدن برای بیان (اندیشه ، احساسات و...)است. افرادی که درجه بالایی از هوشجسمی_حرکتی دارا هستند از ژست(حالت) بدن برای تسلط به مسائل استفاده میکنند.این افراد در هماهنگ سازی چشم و دست مهارت دارند و افراد چالاک و تردستی هستند.نقاط قوت: تحرک فیزیکی _ کنترل حرکات.این هوش با حرکت و انجام فعالیت های عملی سر و کار دارد. مهارت های آنها شامل: هماهنگی بدن،ورزش،تقلید حرکات،ابراز احساسات با استفاده از زبان بدن و ...

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید