hack-and-hackers

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “هک و هکر جامع”

هک و هکر جامع

اسلاید 1: هک:نفوذ به شبکه رایانه ایهکر:افراد نفوذ کننده

اسلاید 2: هک ( Hack )و هکر ( Hacker )هک:کلمه ای است با معنایی بسیار گسترده. رسانه‌ها دوست دارند آن را یک چیز وحشتناک معرفی کنند که توسط آدم های باسواد و معمولا دارای نیت منفی استفاده می شود و کسانی که چندان از ماجرا سر در نمی آورند فکر می کنند هکر یک موجود خطرناک و بدذات است که اگر بخواهد می تواند به هر اطلاعاتی دسترسی پیدا کند.هکر:کسی که هدفش از نفوذ به سيستم‌ها نشان دادن ضعف سيستم‌های کامپيوتری است نه سوءاستفاده.

اسلاید 3: هک ( تعریف ساده ):اوایل برنامه‌های کوچکی توسط برنامه‌نویسان بنام “Hacks” نوشته می‌شد که شوخی‌های بی‌ضرر، دسترسی‌های بی‌اجازه و برگرفته از احساس “ جلوی من حصار نکش” بود، اما اکنون تبدیل به زیان‌های جدی شده است که به سیستمها وارد می‌شود.بعضی اوقات، هکرها برای سازمان‌ها مفید هستند و به عنوان محافظ عمل می‌کنند. اگر هکرها نمی بودند مطمئنا سیستمهای امنیتی به کاملی سیستمهای امروزی نمی بود. پس هکرها مفیدند. در این میان افرادی هستند که با سوء استفاده از معلومات خود و یا دیگران هدفشان از هک کردن ضربه زدن به اشخاص است یا به دنبال پرکردن جیب خود می باشند.

اسلاید 4: تاریخ ورای قضیه ؛ تاریخچه هک و هکرهاهک احتمالا عمری به اندازه عمر کامپیوتر دارد. MIT اولین گروه از هکرهای کامپیوتری را معرفی کرد. هک بیشتر بعنوان یک هویت مستقل ظهور کرد. معمولا کاربران از ارتباطات خطوط تلفن برای دستیابی به شرکتهای بزرگ دولتی و ارتشی استفاده می‌کردند. و بقیه نیز پشت ترمینالهایی می‌نشستند که مستقیما به سیستمهایی وصل بودند که آنها در حال هک کردنشان بودند. این سیستمها از ماشینهای Main Frame بزرگ و درایوهای نواری تشکیل می‌شدند. تاریخچه جهانی هک:۱۹۷۱ در ويتنام دامپزشكى به نام «جان دراپر» از يك سوت ارزان قيمت در جعبه پاپ كورن و يك «جعبه آبى دست ساز» براى برقرارى تماس تلفنى رايگان استفاده مى كند.

اسلاید 5: هم زمان با انتشار راهنماى شركت «اسكواير» در مورد چگونگى ساختن جعبه هاى آبى، آمار تقلب و كلاهبردارى در زمينه استفاده از تلفن در آمريكا به اوج خود مى رسد. ۱۹۷۲ «استيو وزنياك» و «استيو جابز»، شاگردان يك دبيرستان و موسسان آينده كامپيوتر اپل، به يك تجارت خانگى در زمينه توليد و فروش «جعبه هاى آبى» اقدام كردند. در اين روش ضمايم غيرقانونى هك شده در سيستم تلفنى به كاربر امكان برقرارى يك تماس راه دور رايگان مى داد. ۱۹۷۸ باشگاه «آشوب كامپيوترى» در آلمان به وجود مى آيد و پس از مدتى تبديل به يكى از سازمان هاى هكر تاثيرگذار در اروپا مى شود. ۱۹۸۳ در ميلواكى زياده روى ۶ نوجوان در هك كردن ماه ها به طول مى انجامد. آنها در اين مدت به كامپيوترهاى موسسات پرآوازه اى مانند كتابخانه ملى «لوس آلاموس» و مركز سرطان يادواره «اسلون كترينگ» راه مى يابند.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید