سایر ورزشی

ورزش بدمینتون

badminton2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ورزش بدمینتون”

ورزش بدمینتون

اسلاید 1: ورزش بدمینتوناستاد:سرکار خانم غزل عالیانگردآورندگان:مریم هژبر،لیلا فرج پور

اسلاید 2: ریشه بازی بدمینتون از کشور هندوستان شروع شده‌ است، از بازی‌ای که آن‌ها به نام «Poona» انجام می‌دادند. این بازی که رقابتی زیبا در هند بود به وسیله افسران ارتش انگلستان، از هندوستان به کشورشان منتقل شد.

اسلاید 3: تاریخچه ی ورزش بدمینتون در سال 1934 فدراسیون بین المللی بدمینتون را سر جرج توماس بنیان نهاد. بعدها این بازی در محیط باز نیز انجام شد. در حال حاضر زبده ترین تیمهای بدمینتون دنیا را كشورهای آسیایی مانند چین، اندونزی، تایلند، هند، سنگاپور، ژاپن و كره جنوبی و زبده ترین تیمهای بدمینتون اروپا را كشورهای انگلستان، دانمارك، سوئد، بلژیك و آلمان تشكیل می دهند.پیدایش بدمینتون در ایران حدود یكصد سال پیش با ورود انگلیسیها به جنوب كشور بخصوص شهرهای نفت خیز خوزستان متداول شد. اولین زمین بدمینتون حدود صد سال پیش در سالنی در شهر مسجد سلیمان خط كشی و مورد بهره برداری قرار گرفت و سرانجام در سال 1351 فدراسیون بدمینتون ایران تأسیس گردید.

اسلاید 4: ویژگیهای بازی و زمین بدمینتون: ورزش بدمینتون به عنوان یک بازی پر هیجان و شاداب، محبوبیت و طرفداران زیادی پیدا کرده است. بازی بدمینتون سرعتی بوده و نیازمند استقامت، دقت، تعادل و تصمیم گیری‎های بسیار سریع می‎باشد. این بازی در فضای باز و بسته انجام می‎شود ولی انجام بازی بدمینتون در فضاهای باز به علت وزن کم توپ که در اثر وزش کمترین نسیم منحرف می‎شود از دقت کمتری برخوردار است. بازی بدمینتون یه علت جذابیت و تحرکات و همچنین ظرفیت و دقت زیادی که دارد و به جهت رد و بدل شدن سریع ضربات و امتیازات، تماشاچیان زیادی را به خود اختصاص داده است.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید