کامپیوتر و IT و اینترنت

ویندوز سرور و skyep for business

windows_sefr_SFB

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلايدهاي پاورپوينت: 20 اسلايد سر فصل ها : ویندوز سرور چیست؟-نسخه های ویندوز سرو-تاریخچه نسخ ویندوز سرور -نسخه های کنونی -چیست؟Azure -تفاوت ویندوز سرور و ویندوز معمولی ؟ -Server Manager -Skype for Businessآشنایی با نرم افزار -Skype for Businessامکانات-Skype for Businessپیاده سازی-SFBتشریح ویژگی های -با یک لمس ساده ملحق شوید -نرم افزار مناسب برای نصب ویندوز سرور(مجازی)
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1216 بازدید, 3 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ویندوز سرور و skyep for business”

ویندوز سرور و skyep for business

اسلاید 1: ویندوز سروردانشگاه شمسی پورنام استاد : جناب مهندس مهدی علی احمدیسیدمحمدحسین میرصانع

اسلاید 2: ویندوز سرور چیست؟ویندوز سرور  Windows Server یکی از محصولات شرکت مایکروسافت است مثل هر نسخه ویندوز دیگر منتهی به امکانات و برنامه نویسی مخصوصی برای مدیریت شبکه ها و سرورها مجهز شده است و سیستم کامپیوتری حتما باید از نظر hardware و cpu و ram وmother board قوی باشد . چون برای مدیریت شبکه های محلی که شامل تعدادی کامپیوتر مانند یک شرکت می باشد ، مورد استفاده قرار میگیرد و یا سیستم سرور در ذخیره سازی وب سایت ها استفاده می شود و 24 ساعت در هفته به اینترنت متصل بوده تا هر زمان کاربر اراده ورود به آن سایت را داشته باشد ، بتواند به سایت ذخیره شده روی سرور وارد شده و در هر ساعتی دسترسی به سایت داشته باشد.

اسلاید 3: نسخه های ویندوز سرورWindows Server 2003Windows Server 2008Windows Server 2008R2Windows Server 2012Windows Server 2012 R2Windows Server 2016Windows Server 2019

اسلاید 4: تاریخچه نسخ ویندوز سرور1993: Windows NT 3.1 Advanced Serverمایکروسافت سیستم عامل ویندوز NT خود را در دو فرمت منتشر کرد: یکی برای workstations و دیگری برای سرورها. سیستم عامل ۳۲ بیتی دارای یک لایه انتزاعی سخت افزاری (Hardware Abstraction Layer) بود که با مسدود کردن دسترسی مستقیم برنامه‌ ها به سخت‌ ‎افزار سیستم، ثبات بیشتری برای سیستم فراهم می‌ کند.1994: Windows NT 3.5 Serverمایکروسافت ویژگی‌ های کلیدی شبکه در این نسخه سرور را به روزرسانی کرد و پشتیبانی یکپارچه ای را برای TCP / IP و Winsock درنظر گرفت. از دیگر نکات بهبود این نسخه در این است که به کاربران سیستم عامل‌ های غیر از مایکروسافت، اجازه دسترسی به فایل‌ ها و برنامه‌ های موجود در دامنه را می‌ دهد.1995: Windows NT Server 3.51مایکروسافت این نسخه را با هدف افزایش عملکرد و کاهش میزان حافظه مورد نیاز تنظیم کرد. این نسخه جهت ارائه خدمات سریعتر به کاربران از طریق پشته (stack) شبکه به روز شده خود بهینه شد و سرویس client/server را برای همکاری با ویندوز 95 فراهم کرد، که سه ماه پس از NT 3.51 منتشر شد.۱۹۹۶: Windows NT Server 4.0مایکروسافت از رابط کاربری ویندوز ۹۵ برای این نسخه سیستم عامل سرور استفاده کرد و قابلیت‌های پروتکل شبکه را در این نسخه گسترش داد تا منابع شبکه در یک آرایه وسیع‌تری از دستگاه‌های غیر مایکروسافت، امکان پذیر باشد. ویژگی‌های کلیدی در این نسخه توانایی استفاده از یک سرور به عنوان یک سرور اطلاعات اینترنتی بود که اکنون به نام خدمات اطلاعات اینترنت (IIS) شناخته می‌شود.۲۰۰۰: Windows 2000ویندوز ۲۰۰۰، Active Directory را معرفی کرد که سرویسی است که اطلاعات مربوط به اشیاء شبکه، از جمله داده‌ها، سیستم‌ها و خدمات کاربر را ذخیره و مدیریت می‌کند. Active Directory اجازه می‌دهد تا مدیران بتوانند وظایف مختلف مانند پیکربندی شبکه خصوصی مجازی، رمزگذاری داده‌ها و دسترسی به اشتراک فایل را در رایانه‌های شبکه انجام دهند.مایکروسافت چندین ویژگی کلیدی دیگر را نیز در این نسخه معرفی کرد، از جمله:کنسول مدیریت مایکروسافت (MMC / Microsoft Management Console)سیستم فایل NTFS 3.0پشتیبانی از حجم دیسک dynamicویندوز ۲۰۰۰ دارای سه نسخه – Server، Advanced Server و Datacenter بود.

اسلاید 5: نسخه های کنونی ۲۰۱۲: Windows Server 2012و اما کاربرد ویندوز سرور ۲۰۱۲ چیست ؟ مایکروسافت تعدادی از ویژگی‌های ابری را برای ویندوز سرور ۲۰۱۲ تعبیه کرده است، تا آنجا که به «Cloud OS» شناخته می‌شود. این شرکت همچنین به روز رسانی‌های قابل توجهی را برای زیرساخت‌های ذخیره سازی سیستم عامل و پلت فرم مجازی سازی Hyper-V انجام داده است.ویژگی‌های جدیدی که در این نسخه قابل توجه است، عبارتند از: سوئیچ مجازی Hyper-V، Replica Hyper-V، فضای ذخیره سازی و سیستم فایل ReFS.این نسخه سرور ویندوز در چهار نسخه منتشر شد: Essentials، Foundation، Standard و Datacenter.

اسلاید 6: Windows Server 2016مایکروسافت با ویژگی‌های جدید در این نسخه، به فضای ابری نزدیک شد. مایکروسافت Nano Server را معرفی کرد، که یک گزینه حداقل استفاده از سرور برای افزایش امنیت با کاهش بردار حمله (attack vector) بود.یکی دیگر از نکته‌های امنیتی، ویژگی جدید Hyper-V shielded VM است که برای جلوگیری از آسیب رساندن داده‌ها در VM، از رمزگذاری استفاده می‌کند.کنترل کننده شبکه یک ویژگی کلیدی جدید شبکه است که به مدیران اجازه می‌دهد تا سوئیچ‌ها، زیر شبکه‌ها و سایر دستگاه‌های شبکه‌های مجازی و فیزیکی را مدیریت کنند.این سیستم عامل سرور، در نسخه‌های استاندارد و Datacenter وجود دارد. در ویندوز سرور ۲۰۱۶ نسخه استاندارد دارای ویژگی‌های پیشرفته‌تر در مجازی سازی، ذخیره سازی و شبکه نیست.نسخه های کنونی Windows Server 2019ویندوز سرور ۲۰۱۹ آخرین نسخه سیستم عامل سرور مایکروسافت و به عنوان بخشی از خانواده سیستم عامل ویندوز NT است. ویندوز سرور ۲۰۱۹ سیستم عاملی است که در محیط‌های محلی به Azure متصل می‌شود، لایه‌های اضافی امنیتی را اضافه می‌کند و به شما کمک می‌کند تا برنامه‌ها و زیرساخت‌های خود را مدرن سازی کنید.ویندوز سرور ۲۰۱۹ در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۱۸ معرفی شد و اولین نسخه پیش نمایش ویندوز در همان روز منتشر شد. اما برای دسترسی عمومی‌در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۱۸ منتشر شد.ویندوز سرور ۲۰۱۹ دارای ویژگی‌های جدید زیر است:بهبود Windows DefenderWindows Admin Centerپشتیبانی از Kubernetes (Beta)

اسلاید 7: Azure چیست؟ ویندوز اَژور (به انگلیسی: Windows Azure) یک پلاتفرم رایانش ابری مایکروسافت است که برای ایجاد، توسعه و مدیریت اپلیکیشن‌ها از طریق یک شبکه جهانی از مراکز داده تحت مدیریت مایکروسافت می‌باشد. ویندوز اَژور این قابلیت را دارد که اپلیکیشن‌ها را توسط زبان‌ها، ابزارها و چهارچوب‌های مختلفی ایجاد کرده و به توسعه دهندگان امکان ادغام اپلیکیشن‌های عمومی خود را در محیط فناوری اطلاعات موجود می‌دهد.یجاد وب سایتایجاد Virtual Machineایجاد سرویس‌های Mobileایجاد سرویس‌های Cloudایجاد دیتابیسایجاد فضای ذخیره‌سازیایجاد فضای backup/restoreایجاد کلاسترایجاد CDNایجاد سرور Active Directoryایجاد سرور برای ذخیره Mediaایجاد Virtual Network

اسلاید 8: تفاوت ویندوز سرور و ویندوز معمولی ؟ پشتیبانی و ساپورت از RAM بیشتریکی از تفاوت های اصلی میان ویندوزهای سرور و کلاینتی، میزان RAM ایست که هر کدام از آنها پشتیبانی می کنند. ببینید الان Windows 10 Enterprise در نسخه 32 بیتی فقط 4GB در نسخه 64 بیتی به 2TB محدود شده اند. این میزان پشتیبانی از RAM در نسخه های و ورژن های مختلف ویندوز سرور افزایش پیدا کرده است. شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به وب سایت مایکروسافت مراجعه کنید و ببینید که ورژن ها و نسخه های مختلف ویندوز های سروری تا چه میزان از RAM پشتیبانی می کنند) ویندوز سرور حداکثر 24 ترابایت حافظه اصلی را پشتیبانی می‌کند(استفاده بهینه و کارآمد از CPUبه طور کلی یه سیستم عامل ویندوز سرور نسبت به یک ویندوز کلاینتی بصورت بهینه تر و کار آمدتر از سخت افزار خود به خصوص در مورد CPU استفاده می کنند.امکان برقراری ارتباطات بیشتراگر از یک ویندوزی کلاینتی به جای سرور استفاده کنید قطعا تعداد Connection ها و ارتباطات به 10 یا 20 ارتباط محدود می شوند یعنی همزمان نهایتا این میزان سیستم می توانند برای دریافت خدمات به این ویندوز مراجعه کنند. یک ویندوز سرور بر اساس ورژن و لایسنسسی که تهیه می کنید خیلی بیشتر از این مقدار را می تواند به طور همزمان پشتیبانی کند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید