علوم انسانی و علوم اجتماعیاخلاق

ویژگی های مربی حلقه صالحین شایسته

صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:
خلاف آنان با اشاره و کنایه عمل نماید و .

صفحه 5:

صفحه 6:

صفحه 7:

صفحه 8:
ا 2

صفحه 9:
" در کلاس به جهت رشد و شخصیت اجتماعی متربیان به اصول ارتباط کلام توجه کافی بنماید. ۱ 7 ۱ نسبت به آنچه که می خواهد تعلیم دهد آگاه باشد و ‎Erg‏ الا ‎Wer eee tip ters | Ippe ere Cg‏ اک ۱9 د ات

صفحه 10:

صفحه 11:
در صورت یروت ۳-0۹ سو .ی هتر ی قتار های گدشته او را پر ات يكار ی عیارتی گذشته

صفحه 12:
۰ 8 شم دما رفتارهاى تامناسب 5 ليم y, ۳"

صفحه 13:
اااااااالز

صفحه 14:
۷

صفحه 15:

صفحه 16:
یس سپ ‎On eee ee‏ دهند» لذا چنانچه ‎oll‏ احساس کنند که ارزشیابی مربی بدون غرض بوده و با رعایت کامل انضاف ضورت گرفته است, برای آن ارزش قائل می شوند : و در نواقص و نقاط ضعف خود تلاش می کنند. ۰ و ارزشیابی منصفانه نباشد؛ 9-0 ‎A>‏ کینه و عناد و در نتيجه دورى كزيدن آنان ا لج

صفحه 17:

صفحه 18:
اوصر نایکوقای تکزارعانوغیر ضروری پرهیز نماید ودارای نزي الح ‎sae;‏ بیان خود را بهترین دوستان وحتی فرزندان خود محسوب نماید وراه رسم کاروروش تصمیم گیری در یک امررابا آنان در ميان بگذارد. به تحولات جوامع آگاه باشد.

صفحه 19:
7" حتی الا مکان ازوضع خانوادگی »ءطرزفکر» رفتار و استعداد آگاه باشد. ”7 نجیب .آزاده » پاکدل» شکییاءوظیفه شناس»شجاع»متین»مقاومموّدب شریف» معتدل ویلندنظر باشدوبرکتار از تلّن مزاجحسد. کینهدون همتی» بخل»تنبلی»تملة گویی»بیهوده گویی وتند خویی باشد.

صفحه 20:
با شیوه های پرورش و روشهای .آموزش آشنا باشد فن تدوین وتربیت سطوح سنی .مختلف را بداند توانایی استقرار عدالت را دارا .باشد وظيفه شناس باشدودر ايجاد نظم وامنيت محيط حلقات خصوصا مسجد .خود كوشا باشد

صفحه 21:
ابه ش مفتخر باشد وعملش رابا ن به يرسشهاى متربيان توجه داشته ب قربت انجام دهدواز خدمت خو: 3 1 5 3 2 1 3 7 329 و j 4 3 عادلانه پاسخ گویدبه حدی که هیچ کس از سوال

صفحه 22:
به افراد ممتاز وسرآمد حلقه به عنوان ناصر گروه 7 Ye ve= 9 ED ewes owe Wp EV pe went pr great sey

صفحه 23:
۲ عوامل مهمی که رشدعلمی متربیانرا به تعویق وازآنهااجتناب کند. 7 کلامی که به کار می كيردخود درس ‎ple‏ وعبرتى برای مترییانباشد.

صفحه 24:
محبت وعظمت در نگاه او باشد نه در آنجه بدان مى نكرد! چرا كه نهال دوستى ومحبت در دل انسان ريشه وسايه آن بر .اشیاء می افتد

صفحه 25:
برخی از لغزش های متربیانرا با نظر ,اغماض بنگرد واز آن در گذرد شمع معرفت وچراغ شهود در دلها برافروزد تا در پرتو آن گوهر دانش .بیفشاند سخن به اندازه گویدوازگفتار بیهوده .بير هیزد

صفحه 26:
[ ‏بد نبردوتحقیق نکرده‎ GLE | ‏قضاوت نکندوپس از آنکه حّی‎ حقارت تن دهد. متربیانرا بیهوده سرزنش نکندوآنان را آزار ندهد. ۱

صفحه 27:
آنی از نعمت های خدا غافل .نماندوپیوسته از اواستعانت جوید متربیاندر کنار اواحساس امنیت .وآرامش کنند احساس مسئولیت را به متربیان .بياموزد

صفحه 28:
ایمان وتقوارااز راه تفگر در خلقت وشناخت انسان آموزش دهد کلاس او به گونه ای باشد که " شوق فراگیری علم وحکمت در مترییان ایجاد شود.

صفحه 29:
.از قبول مسئولیت نگریزد در پی جست وجوی تقصير در ,متربیان نباشد الگوی ایمان»معیار محبت وکانون .مهرورزی باشد

صفحه 30:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان