علوم پایه جغرافیا و نجوم

ویژگیهای منطقۀ جنوب غربی آسیا

asiaa

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ویژگیهای منطقۀ جنوب غربی آسیا”

ویژگیهای منطقۀ جنوب غربی آسیا

اسلاید 1: به نام خداموضوع: ویژگیهای منطقۀ جنوب غربی آسیا

اسلاید 2: ویژگی های طبیعی1-ناهمواریاز سرزمین های پست و جلگه ای پهناور در این منطقهجلگه بین النهرین در غرب ایران و جلگه سند در شرق ایرانرا می توان نام برد.٭کوه های بلند ایران که به ارتفاعات ترکیه و قفقاز٭می پیوندند، سرزمین های مرتفع این منطقه را تشکیل می دهند. در جنوب غربی آسیا، سرزمینهای بسیار بلند و سرزمینهای پست و همواری وجود دارند

اسلاید 3: کوه ارارات /ترکیه

اسلاید 4: بیابان بزرگ عربستان، دشت کویر و دشت لوت نیز ازنواحی پست و خشک این منطقه هستند. بیابان بزرگ عربستان،رَبع الخالی در شبه جزیرهٔ عربستان حدود 000 / 640 کیلومتر مربعیعنی تقریباً 5/ 2برابر کشور انگلستان، وسعت دارد.

اسلاید 5: جمعیت انگلستان در حدود ۶۳ میلیون نفر برآورد می شودمساحت انگلستان نزدیک به ۲۴۵۰۰۰ کیلومتر مربع می باشد که از سواحل شمالی در اسکاتلند تا جزایر سیلی در جنوب غربی انگلیس امتداد یافته است.زبان رسمی در سراسر انگلستان انگلیسی می باشد ولی زبان های رسمی دیگری نظیر ویلزی و اسکاتلندی و بومی اسکاتلندی (Gaelic) وجود داردواحد رسمی پول انگلستان پوند استرلینگ می باشد

اسلاید 6: کشور انگلیس

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید