کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

ویژگی موقعیت فیزیکی کارگاه دوخت خیاطی

kargah-khiaati

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ویژگی موقعیت فیزیکی کارگاه دوخت خیاطی”

ویژگی موقعیت فیزیکی کارگاه دوخت خیاطی

اسلاید 1: به نام خدا مکان و ویژگی موقعیت فیزیکی کارگاه دوخت خیاطی یا کارگاه های کوچک (خانه ، تک دوزی)

اسلاید 2: تهیه ی مکان فیزیکی برای کارگاه خیاطیباید در انتخاب مکان کارگاه خیاطی در نظر بگیرید این است که آیا می خواهید مکان کارگاه خیاطی تان کنار رقبای تان باشد یا می خواهید دور از رقبای خود به فعالیت بپردازید. لازم به ذکر است کارگاه خیاطی به دلیل نیازهایی که ممکن است به سایر اماکن خدماتی تولید پوشاک داشته باشد بهتر است برای صرفه جویی در زمان و به منظور دسترسی راحت تر به این اماکن خدماتی، مکان کارگاه خیاطی به این اماکن نزدیک باشد

اسلاید 3: اتاق خیاطی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟بسیاری از افراد به چیدمان و دکوراسیون اتاق کار خود دقت نمی‌کنند و همیشه دچار آشفتگی می‌شوند و تمایلی به ادامه کار ندارند، اما دلیل این آشفتگی را نمی‌دانند! بدون شک دلیل این آشفتگی در اتاق کار همین بی توجهی نسبت به چیدمان اتاق کار و ویژگی های اتاق خیاطی است که اتاق کار این افراد را به یک آشفته بازار تبدیل کرده و هیچ شباهتی به یک اتاق کار مناسب و حرفه‌ای و البته دلنشین ندارد، که فرد بتواند با علاقه‌ای دو چندان و انرژی و پشتکاری مضاعف به کار خود ادامه دهد.

اسلاید 4: اتاق خیاطی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟بدون شک تمام افرادی که قصد دارند به کار خیاطی بپردازند، و نیز افرادی کار خیاطی انجام می‌دهند اما اتاق کار مناسبی در اختیار ندارند، تمایل دارند با ویژگی های اتاق خیاطی حرفه‌ای و دلنشین آشنا شوند تا بتوانند اتاق خیاطی خاص خود را داشته باشند. خیاطی به خلاقیت بسیار زیادی نیاز دارد، پس تمام افرادی که به دنبال این حرفه می‌روند، بدون شک از خلاقیت بالایی برخوردار هستند. پس چرا شما که ذهن خلاقی دارید به چیدمان اتاق خیاطی خود توجهی نمی‌کنید؟ بدون شک هر مشتری که برای کار دوخت و دوز به سراغ شما می‌آید، ابتدا به چیدمان محیط کار شما دقت می‌کند؛ چرا که ویژگی‌های اتاق خیاطی شما نشان دهنده ویژگی‌های کار و اندازه خلاقیت شما هستند. با این اوصاف، تمام افرادی که در حرفه خیاطی فعالیت دارند، خواستار یک اتاق کار زیبا و دلنشین و در عین حال کاربردی هستند.

اسلاید 5: 1. نورپردازی مناسب یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اتاق خیاطی! یکی از نکات مهمی که در آشنایی با ویژگی‌های اتاق کار خیاطی باید بدانید، به وجود آوردن امکان نورپردازی مناسب است. نور طبیعی برای کار خیاطی و دوخت و دوز بسیار مناسب است. با این حال، ممکن است تابش مستقیم نور آفتاب باعث سفید شدن رنگ پارچه‌ها و لباس‌های دوخته‌ شده شود، و به پارچه‌ها آسیب جدی وارد کند.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید