علوم مهندسی تکنولوژی

پانل های پخشاینده صدا

panelhaye_pakhshayndeye_seda

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پانل های پخشاینده صدا”

پانل های پخشاینده صدا

اسلاید 1: پانل های پخشاینده صدا Sound Diffusersبررسی جزئیات اجرایی، انواع روشها و مدل هاپانل های پخش کننده و انعکاس دهنده صدا برای کاربردهایی که نیاز به ترکیب پخشاینده ها و منعکس کننده های صدا دارند نظیر سنهای اجرا، سالنهای کنسرت و اتاقهای همسرایی بسیار عالی هستند.سطح این پانلها انعکاس مستقیم صدا را می شکند و حتی آن را به خارج از فضای شنونده هدایت می کند.پخش تصادفی صدا کیفیت صدا را به طور قابل ملاحظه ای بالا می برد، که این امر در سالنهای نمایش و اجرای کر بسیار کارا می باشد.استفاده از پخشاینده ها در دیوارهای جانبی و پشتی ، تالارهای کنفرانس را پربازده تر می کند. این پخشاینده ها اغلب در اتطصال با دیوارهای آکوستیکی استاندارد هستند که این امر آکوستیک کلی فضا را بالا می برد.لایه ها:جعبه های نامتقارن صلب از جنس فایبرگلاس که دارای لبه های سخت و آزادی در انعکاس یا جذب.جعبه دارای پنج قطعه صلب فایبر گلاس است که مصالح سطحی به عنوان یک بخش آماده برای مونتاژ ضمیمه شده است.همه لبه ها کاملا در یک جعبه پوشیده شده تا از ساییدگی جلوگیری شود.جعبه ها می توانند بچرخند تا بتوانند هرگونه الگوی طراحی را خلق کنند.

اسلاید 2: CV-24این طرح از پانلهای مقعر منعطف از فوم و فایبرگلاس تشکیل شده است.ورن کم این پانل های وقابلیت ارتجاع نصب ،آن رادر برابر حرارت راحت تر میکند. پانل ها به راحتی میتوانند به وسیله ی چسب های صنعتی ، میخ ، پیچ نصب شوند. سایر این پانل ها به راحتی میتوانند در سایز استاندارد 2*2 اینچ نصب شوند. DF-22سطحی با تراش ها و زوایای مختلف که باعث میشود این پانل ها امواج صوتی را مرتبا گرفته و پخش کنند. این امر باعث میشود با حذف نقاط کم فشار و پر فشار صدای واقعی به طرزی درست برقرار شود. این پانل ها یک وسیله ی درست و درخور برای مبارزه با صداهای مرده که از طریق جاذب های صوتی به وجود می آیند میباشد. مدل پانل پلاستیکی منشوری به منظور پخش انرژی صوتی به خارج از فضای مد نظر طراحی شده است.

اسلاید 3: CX-22بسیار مشابه مورد قبل هستند. سطح محدب پانل ها ترکیبی از یک ظاهر زیبا و کیفیت و کنترل صداست. در 48 بافت رنگی نیز تولید میشود. فرکانس های بالا را تعدیل میکد و فرکانس های پایین و متوسط را پخش می کند. ابعاد : 23.75 *23.75*2 اینچ DC-22این پخشاینده ها سلاح مناسبی برای مبارزه با صدای مرده ای است که ناشی از جاذب های صوتی فایبرگلاس یا فوم های اکوستیک می باشد. این پانل ها برای پراکنده ساختن صدا ها میباشند تا آنها را واقعی تر بسازند. این پانل ها به منظور جذب نگاه به شکل استوانه ای ساخته شدند تا اطاق را به وسیله ی کاهش امواج صدا جذاب تر سازند. این پانل ها معمولا سیاه و سفید طراحی میشوند اما معمولا قابلیت رنگ شدن با رنگ های معمولی به منظور تطبیق با اثاقی که در آن نصب میشوند را دارند.ابعاد : 23.75*23.75* 2 اینچ

اسلاید 4: مدل منشوری این پانل ها به منظور پخش انرژی اکوستیکی به خارج از فضای داده شده طراحی شده اند.در حایکه جاذب های صوتی فایبرگلاسی با فوم های اکوستیکی بطور موثری در جذب انرژی اکوستیکی فعالیت دارند.این پانلها گاهی می توانند امواج صوتی یک اناق را به خارج از آن هدایت کنند.این پانلها مانند مدل های قبل صدای واقعی را با حذف نقاط کم فشار و پر فشار برقرار کنند و دارای وزن کم نیز می باشند. DF-24چیدمان این پانلها میزان کارایی آها را در فرکانسهای پایین افزایش می دهد.نصب این پانلها نیز راحت می باشد.بازای هر متر مربع از این پانلها بر روی یک دیوار مسطح ، میزان کاهش انعکاس مستقیم

اسلاید 5: ترکیب :چوب کلفت یک اینچی که به وسیله طراح انتخاب می گردد ، طول نمونه ماکزیمم 96 اینچ است.اجرای آکوستیکی :تست جذب صداهای ناخواسته و کنترل فرافکنی صدا روشی است برای آزمایش پخش صدا.جامعه مهندسی صدا تستی برای مشخصه های پخشاینده ها مستند سازی کردند.این مستند سازی برای آزمایش پخشاینده های با تون بالا (های تون) به کار رفت.نتیجه نشان می دهد: پخشاینده های صوتی در 3150 هرتز شروع به فعالیت کرده و در سراسر طیف شنوایی ادامه می یابد.کاربردها : سالن شنوندگان – اتاق کنفرانس ،اجرای موزیک ، فضای نمایش .با ایجاد وضوح در فرکانسهای بالا و شفافیت صدا بدون اکوی ناخواسته.آرایش : نصب با میخهای تکمیلی در تخته چوب. Mini Fusorقابل تطبیق با تمامی دیوارها و قابلیت پر شدن حفره بوسیله فوم آکوستیک برای پخش بهتر صدا و به دام انداختن فرکانسهای پایین.این محصول از رزین صلب مقاوم در برابر حرارت تشکیل شده و در نصب و رنگ آمیزی ساده است.بر قابلیت چرخش دقت کنید. High Tones

اسلاید 6: Metro Fusorاین محصول از پلی استایرین منبسط شده تهیه شده بنابراین سبک و قابل رنگ با رنگ های محلول درآب است.رنگهای محلول در نفت پلی استایرین را می خورند.این محصول در یک اتاق چند منظوره ، وضوح صدا را افزایش و وضعیت میکس را بهبود می بخشد. Pyramidal Shaped Diffuser Panelsپانلهای هرمی شکل پخشاینده صوتی از گونه گونی زوایا برای پخش صدا از طریق فضای اجرایی ایجاد می کند.پانلها از شیشه های صلب تشکیل شده که با شکل یک هرم معکوس اثر قوی و موثری بوسیله وزن کم و آسانی نصب فراهم می آورد.در پایان کار از مصالح سفید یا پوشش فابریک استفاده می شود. Kinetics این پانلهای جذاب با استفاده از تئوری منشوری در بازتابنده های چوبی به کار می رود.نتیجه این پانلها پخش صدا در فرکانسهای بالا و کنترل نوفه ناخواسته است . انعکاس دهنده های صوتی در محیطهای شنیداری مطلوبتر از جاذبهای انرژی صوتی اند.

اسلاید 7: Silent Wallاین محصول برای دیوارهای دارای پارتیشنهای استیل و فلزی کاربرد دارد،برای جذب صداهای انعکاس یافته و افزایش المانهای دکوراتیو در دفتر کار.1-این پانلها می توانند علاوه بر خواص آکوستیکی برای افزایش خصوصی بودن فضا به کار روند.Acostical Surfaceاین پانلها جذب ، پخش و انسداد صدا را در آن واحد به انجام می رساند. این پانلها محیط را دلپذیر، آکوستیک را تامین و در یک تئاتر خانگی وضوح صدا را فراهم کند. RPG Cine Music Productخصوصیت: افزایش تجربه محیطی : صدا بوسیله جذب ، تضعیف.بوسیله بازتاب مرتبا بازگشت یافته و بطور یکنواخت بوسیله پخشاینده ها توزیع می گردد.RPG Digital Advantageاین سیستم ها در صنعت تئاترهای خانگی به سبب کیفیت تولید، .وسعت کاری ، پای بندی به آکوستیک و مصالح تحقیق شده ، عمومیت در مطالعات دقیق ژورنالی به کار می رود. Total Sound Controlاین محصولات در سایز 4*4 اینچ روی دیوارهای بتنی اتاق کنترل صدا به کار می رود.جاذبهای وفق یافته یا پخشاینده ها را در جایی قرار دهید که جذب فرکانسهای پایین متوسط انتظار می رود.اجرای برجسته این پانلها نتیجه مونتاژ جاذبهای صوتی و پوششهای لمینیت است. بازشوها درون ورقه ها اندازه گذاری و فاصله گذاری می شوند.برای بهینه سازی جذب در فرکانسهای پایین وقتی که به طور تصادفی انعکاس سطوح بین بازشوها فرکانسهای متوسط و بالا را تولید کنند.Pyramidal Shaped Diffuser Panelsپانلهای هرمی شکل پخشاینده صوتی از گونه گونی زوایا برای پخش صدا از طریق فضای اجرایی ایجاد می کند.پانلها از شیشه های صلب تشکیل شده که با شکل یک هرم معکوس اثر قوی و موثری بوسیله وزن کم و آسانی نصب فراهم می آورد.در پایان کار از مصالح سفید یا پوشش فابریک استفاده می شود.

اسلاید 8: جزئیات اجرایی پخشاینده های صوتی

اسلاید 9: Airflex Disc Diffuser

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید