کسب و کار

پاورپوینت آشنایی با روش های پخت ماهی

powerpoint-raveshhaye-pokhte-mahi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت آشنایی با روش های پخت ماهی در 20 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به موارد زیر پرداخته می شود: - سوخاری کردن - تنوری کردن - آبپز کردن - بخارپز کردن - منابع دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 20 فرمت: قابل ویرایش تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1038 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت آشنایی با روش های پخت ماهی”

پاورپوینت آشنایی با روش های پخت ماهی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2:

اسلاید 3: آشنایی با روش های پخت ماهی استاد:................. تهیه و تنظیم:...... سال:....................

اسلاید 4: 1. سوخاری کردنواقعیت این است که بیشتر مردم،‌ طعم غذاهای سوخاری را دوست دارند و حتی خیلی از کسانی ک ه علاقه‌ای به خوردن ماهی ندارند،‌ بدشان نمی‌آید گاهی ماهی سوخاری را در برنامه غذایی خود داشته باشند. برای سالم و مغذی‌تر شدن ماهی سوخاری،‌ می‌توانید گوشت را حدود نیم ساعت پیش از سرخ کردن، در ترکیبی از آبلیمو، نمک،‌ پودر فلفل سیاه و پودر سیر بخوابانید.

اسلاید 5:  سپس هر دو طرف ماهی را به پودر سوخاری یا پودر نان خشک آغشته و ماهی را با روغن‌های مخصوص سرخ‌کردنی، سرخ کنید. قبل از خوردن ماهی، پودرهای سوخاری که آغشته به روغن هستند و در اثر حرارت دیدن، به رنگ قهوه‌ای درآمده‌اند، از سطح ماهی جدا كنید و گوشت سالم و خوش‌طعم آن را بخورید.

اسلاید 6: برای جدا شدن ساده‌تر پودر سوخاری، می‌توانید حدود 3 دقیقه پیش از پایان پخت، ‌در ماهیتابه را بگذارید تا پودر چسبیده به ماهی‌ها با بخار ایجادشده، شل و به راحتی کنده شود. برای طبخ ماهی با این روش،‌ بهتر است گوشت ماهی را به‌صورت فیله درآورید.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید