کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

پاورپوینت آشنایی با شرکت علی بابا

powerpoint-sherkate-alibaba

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت آشنایی با شرکت علی بابا در 32 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی در پاورپوینت حاضر به شکل کامل به موارد زیر پرداخته می‌شود: - تاریخچه علی بابا - علت نامگذاری علی بابا - داستان شکل گیری برند علی بابا - مراحل خرید از علی بابا - شکست‌های شرکت علی بابا - وضعیت کنونی شرکت علی بابا - ارزش ها و فرهنگ شرکت علی بابا - گروه شرکت‌های علی بابا - اعضای کلیدی شرکت علی بابا - Alibaba Partnetship چیست؟ - ارزش سهام شرکت علی بابا - مقایسه علی بابا و وال مارت - نگرانی بورس وال استریت در مورد علی بابا - منابع پیوست: پاورپوینت حاضر شامل تصاویر و نمودار در مورد عملکرد شرکت می‌باشد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2128 بازدید, 25 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت آشنایی با شرکت علی بابا”

پاورپوینت آشنایی با شرکت علی بابا

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: آشنایی با شرکت علی بابا

اسلاید 3:

اسلاید 4:

اسلاید 5: مقدمهشرکت علی بابا یکی از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تجارت الکترونیک است. این شرکت توانسته است در این بخش رتبه‌ی اول را در چین و رتبه‌ی ششم را در دنیا کسب کند. علی بابا یک شرکت تجارت الکترونیک چینی است که سرویس‌های C2C، B2C و B2B را از طریق پورتال‌های وب ارائه می‌دهد. سرویس‌های پرداخت الکترونیکی، موتورهای جستجوی خرید و رایانش ابری داده‌محور از جمله دیگر سرویس‌های این شرکت هستند. وب‌سایت علی بابا در سال ۱۹۹۹ توسط جک ما بنیان‌گذاری شد. هدف از راه‌اندازی این پورتال B2B این بود که تولیدکنندگان چینی بتوانند با خریداران خارج از کشور ارتباط برقرار کنند. در سال ۲۰۱۲، درآمد دو پورتال علی بابا به ۱۷۰ میلیارد دلار رسید. این شرکت در سال ۲۰۱۶ توانست شرکت وال مارت را پشت سر بگذارد و عنوان بزرگ‌ترین خرده‌فروشی دنیا را از آن خود کند. این شرکت در بیش از ۲۰۰ کشور فعالیت می‌کند و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های اینترنتی دنیا شناخته می‌شود. ۵۰۰ میلیون کاربر فعال به‌طور ماهیانه از اپلیکیشن موبایل علی بابا استفاده می‌کنند. حجم ناخالص کالای این شرکت از ترکیب شرکت‌های آمازون و ای‌بی بیشتر است.

اسلاید 6: علت نام‌گذاری علی باباجالب است بدانید که نام شرکت علی بابا از ادبیات ایران و کتاب هزار و یک شب گرفته شده است. جک ما می‌گوید:روزی در یک کافی‌شاپ در سانفرانسیسکو نشسته بودم و به این فکر کردم که علی بابا نام خوبی است. در همین فکر بودم که خدمتکار کافی‌شاپ آمد تا سفارشم را بگیرد. از او پرسیدم آیا علی بابا را می‌شناسد؟ او گفت: «بله». از او خواستم تا بیشتر در مورد این موضوع توضیح دهد و او در جواب جمله‌ی معروف علی بابا را تکرار کرد و گفت: «سسمی باز شو». من که از این موضوع شگفت‌زده شده بودم به خیابان رفتم و از ۳۰ نفر دیگر پرسیدم که آیا علی بابا را می‌شناسند؟ مردم هند، آلمان، توکیو، چین و ... همه علی بابا را می‌شناختند و در پاسخ می‌گفتند سسمی باز شو. علی بابا دارای شخصیتی مهربان و باهوش بود که به مردم روستایی کمک می‌کرد و به همین دلیل نزد مردم محبوب است. تلفظ نام علی بابا راحت است و مردم سراسر جهان آن را می‌شناسند، بنابراین این نام را برای سایت انتخاب کردیم. ما همچنین نام علی ماما را نیز برای گسترش کارمان در آینده ثبت کرده‌ایم.

اسلاید 7: داستان شکل‌گیری برند علی بابادر سال ۱۹۹۹ شرکت علی بابا با یک تیم ۱۸ نفره از بنیان‌گذاران آغاز به کار کرد. رهبری این تیم را جک ما بر عهده داشت و فعالیت‌های شرکت از آپارتمان او انجام می‌شد. این شرکت در همان سال توانست مبلغ ۵ میلیون دلار از سرمایه‌گذاران دریافت کند. ایده‌ی شرکت آن‌ها به‌اندازه‌ای جالب بود که توانستند سال بعد ۲۰ میلیون دلار سرمایه از سافت‌بانک دریافت کنند. در سال ۲۰۰۰ بیش از ۱ میلیون کاربر در سایت علی بابا ثبت‌ نام کرده بودند. شرکت علی بابا سعی داشت فعالیت‌های خود را گسترده‌تر کند. به همین منظور وب‌سایت فروشگاه آنلاین تائوبائو در سال ۲۰۰۳ و باز هم در آپارتمان جک ما بنیان‌ گذاشته شد.

اسلاید 8:

اسلاید 9:  مراحل خرید از علی بابامرحله اول : ساخت اکانت علی بابا. شما می توانید در صفحه نخست سایت، sign up کرده و یک اکانت برای خود بسازید.مرحله دوم : پس از ورود به سایت از طریق اکانت خود، شما می توانید محصول مورد نظر خود را از روش های مختلفی جستجو کنید. به طور مثال با استفاده از وارد کردن کلمات کلیدی مرتبط با محصول و یا با استفاده از سایر گزینه هایی که این وب سایت در اختیار شما قرار می دهد.مرحله سوم : فیلتر کردن محصول انتخابی. در این وب سایت این امکان برای شما عزیزان فراهم شده است که پس از جستجوی محصول خود، از میان هزاران محصولی که برای شما نشان داده می شود، تعداد محصولات را محدود کنید به آنچه به خواسته شما نزدیک تر است.مرحله چهارم : جستجو بر اساس تولید کنندگان محصول. توسط این گزینه شما قادر خواهید بود محصول خود را بر اساس تولید کننده آن محصول انتخاب کنید.

اسلاید 10: مرحله پنجم: ارسال درخواستی برای نقل قول. جهت مقایسه تولیدکنندگان می توانید از طریق ارسال درخواست نقل قول، نیازهای منبع مورد نیازتان را مشخص کنید.مرحله ششم: بررسی کردن نشان اطمینان تولید کنندگان.مرحله هفتم: یکی از مهم ترین مراحل خرید می باشد. بررسی کنید که آیا آن تولیدکننده، تا به حال شاکی داشته است یا نه. این به شما کمک می کند تا از شر کلاهبردارها در امان باشید.مرحله هشتم: یک تامین کننده کالا که دارای انبار در کشور خودتان است را جستجو کنید. این باعث می شود تا در وقت صرفه جویی کنید.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید