علوم مهندسی معماری و عمران

پاورپوینت آشنایی با میدان امام علی (ع) اصفهان

powerpoint-meidane-emam-ali-esfahan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت آشنایی با میدان امام علی(ع) اصفهان در 24 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به شکل کامل به موارد زیر پرداخته می شود: - مقدمه - تاریخچه میدان امام علی(ع) - توضیحات در مورد میدان امام علی(ع) - مدرسه کاسه‌گران و کاروانسرای خیار در تاریخچه میدان امام علی اصفهان - مسجد جامع در تاریخچه میدان امام علی اصفهان - طرح احیاء میدان امام علی اصفهان - منابع دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 24 فرمت: قابل ویرایش مناسب و کاربردی برای دانش آموزان و دانشجویان رشته تاریخ و ادبیات
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
845 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت آشنایی با میدان امام علی (ع) اصفهان”

پاورپوینت آشنایی با میدان امام علی (ع) اصفهان

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2:

اسلاید 3: آشنایی با میدان امام علی(ع) اصفهاناستاد:.................دانشجو:................دی ماه96

اسلاید 4: مقدمه میدان امام علی در مرکز شهر اصفهان واقع شده است. شکل ظاهری این میدان از گذشته‌های دور بصورت ذوزنقه و مستطیل بوده است و به همین دلیل شهرت فراوانی دارد. در ادامه به بررسی تاریخچه میدان امام علی اصفهان پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید

اسلاید 5: ساخت این میدان مربوط به زمان سلجوقیان ‌می‌باشد. از همان زمان این میدان دارای یک راه زیرزمینی از میدان امام علی تا قلعه تبرک بوده‌است. بطورکلی این مجموعه از یک میدان اصلی و بازارهای اطراف تشکیل شده‌است . البته در گذشته وسعت میدان، بسیار بیشتر از وسعت کنونی آن بوده است.

اسلاید 6: میدان امام علی درگذشته به نام میدان کهنه، میدان عتیق و یا سبزه‌میدان شناخته می‌شد. در مورد تاریخچه میدان امام علی همین ‌بس‌ که در دوره پیش از صفویان و دوره سلجوقیان مهم‌ترین میدان و مرکز اصلی شهر اصفهان به شمار می‌آمده، اما با ساخت میدان نقش جهان توسط شاه‌عباس صفوی اعتبار این میدان رو به افول می‌رود. در آن زمان کسبه این میدان، به میدان نقش جهان رفته و به همین علت به‌سرعت از اعتبار آن  کاسته می‌شود. اما در عصر حاضر به دلیل واقع‌شدن میدان امام علی در چهار محور اصلی، از مناطق مهم و پررفت‌وآمد شهر به‌حساب می‌آید.

اسلاید 7: جالب است بدانید تعدادی کنیسه تاریخی نیز در این مجموعه یافت شده که این موضوع تائیدکننده زندگی یهودیان در این منطقه می‌باشد. همچنین اسامی موجود در اطراف این میدان نشان‌دهنده حضور دیلمیان و زرتشتیان در تاریخچه میدان امام علی اصفهان است.

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید