علوم انسانی و علوم اجتماعی ادبیات و زبان

آموزش ادبیات پایه نهم درس دوم همراه با صوت متن

پاورپوینت-آموزش-ادبیات-پایه-نهم-درس-دوم-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۹ اسلاید پاورپوینت آموزش ادبیا پایه نهم درس دوم(عجایب صنع حق تعالی) همراه با صوت متن شامل: ۱- متن درس همراه با صوت متن ۲- معنی واژه ها ۳- خود ارزیابی ۴- نوشتن ۵- تاریخ ادبیات مناسب برای تدریس و ارائه در کلاس
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2597 بازدید, 5 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش ادبیات پایه نهم درس دوم همراه با صوت متن”

آموزش ادبیات پایه نهم درس دوم همراه با صوت متن

اسلاید 1: به نام خداپاورپوینت آموزش ادبیات پایه نهم همراه با صوت متن درس دوم(عجایب صنع حق تعالی)

اسلاید 2: فهرستمتن درس همراه با صوت معنی واژگانخود ارزیابینوشتناعلام

اسلاید 3: عجایب صنع حق تعالی بدان که هرچه در وجود است، همه صنع خدای تعالی است.آسمان و آفتاب و ماه و ستارگان و زمین و آنچه بر وی است،چون کوه ها و بیابان ها و نهرها و آنچه در کوهاست،از جواهر و معادن و آنچه بر روی زمین است، از انواع نباتات و آنچه در برّ و بحر است، از انواع حیوانات و آنچه میان آسمان و زمین است،چون میغ و باران و برف و تگرگ و رعد و برق و قوس قزح و علاماتی که در هوا پدید آید،همه عجایب صنع حق تعالی است و این همه، آیات حق تعالی است که تو را فرموده است تا در آن نظر کنی.پس اندر این آیات،تفکّر کن.

اسلاید 4: در زمین، نگاه کن که چگونه بساط تو ساخته است و جوانب وی فراخ گسترانیده و از زیر سنگ های سخت ،آب های لطیف روان کرده، تا بر روی زمین می رود و به تدریج بیرون می آید.در وقت بهار بنگر و تفکّر کن که زمین چگونه زنده شود و چون دیبای هفت رنگ گردد، بلکه هزار رنگ شود. نگاه کن مرغان هوا و حشرات زمین را هریکی بر شکلی دیگر و بر صورتی دیگر و همه از یکدگر نیکوتر؛ هریکی را آنچه به کار باید،داد و هریکی را بیاموخته که غذای خویش چون بدست آورد و بچّه را چون نگه دارد تا بزرگ شود و آشیان خویش چون کند.در مورچه نگاه کن که به وقت خویش غذا چون جمع کند.

اسلاید 5: اگر در خانه ای شوی که به نقش و گچ،کنده کرده باشند، روزگاری دراز، صفت آن گویی و تعجّب کنی و همیشه در خانه ی خدایی، هیج تعجّب نکنی! واین عالم،خانه ی خداست و فرش وی، زمین است ولکن سقفی بی ستون و این عجب تر است و چراغ وی ماه است و شعله ی وی آفتاب و قتدیل های وی ستارگان و تو از عجایب این، غافل که خانه بس بزرگ است و چشم تو بس مختصر و در وی نمی گنجد. و مثل تو چون مورچه ای است که در قصر ملکی سوراخی دارد؛ جز غذای خویش و یاران خویش چیزی نمی بیند و از جمال صورت قصر و بسیاری غلامان و سریر ملک وی ، هیچ خبر ندارد.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید