کشاورزی و دامپروری باغبانی و زراعت

پاورپوینت آموزش پرورش آووکادو در خانه و گلدان (با توضیحات کامل)

powerpoint-parvaresh-avokado-dar-manzel

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت آموزش کاشت و پرورش هسته درخت آووکادو در خانه و گلدان(با توضیحات کامل) در 26 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای علاقمندان به پرورش این میوه گران قیمت تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به موارد زیر پرداخته می شود: - مقدمه - آموزش کاشت هسته درخت آووکادو در منزل -نحوه پر کردن گلدان - آبیاری - شرایط کاشت آووکادو در خارج از منزل - نحوه کاشت آووکادو در گلدان - مراحل کاشت آووکادو در گلدان - شرایط محیطی نگهداری و کاشت آووکادو در گلدان - دما - نور - آبیاری - خاک - منابع دسته بندی: پاورپوینت تعدا اسلاید: 26 فرمت: قابل ویرایش تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر مناسب و کاربردی برای عموم
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
751 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت آموزش پرورش آووکادو در خانه و گلدان (با توضیحات کامل)”

پاورپوینت آموزش پرورش آووکادو در خانه و گلدان (با توضیحات کامل)

اسلاید 1: آموزش کاشت و پرورش هسته درخت آووکادو در خانه و گلدان تهیه و تنظیم:..............

اسلاید 2:

اسلاید 3: آووکادو یا گلابی آمریکایی یک میوه شگفت انگیز با خواص بسیار زیاد برای سلامتی بدن و زیبایی پوست می باشد. این میوه در ایران نیز یافت می شود و در برخی از نواحی شمالی ایران نیز کاشت و پرورش یافته است. ضمن آشنایی با خواص آووکادو در این پاورپوینت به صورت کامل و تصویری به شما نحوه پرورش آووکادو در منزل و داخل گلدان را آموزش خواهیم داد.

اسلاید 4: آموزش کاشت هسته آووکادو در گلدانمرحله اول: ابتدا میوه آووکادو را با دقت برش دهید و هسته آن را جدا کنید. برای برش آووکاو کافیست مانند هندوانه یک برش عرضی سرتاسری ایجاد کنید و سپس با دو دست خود میوه را از وسط نصف کنید. خواهید دید که هسته بزرگ آووکادو داخل یکی از برش ها می باشد. هسته را خارج کرده و آن را با آب سرد به خوبی بشویید.مرحله دوم: حال مانند تصویر زیر دو عدد خلال دندان داخل هسته آووکادو فرو می کنیم تا برای قرار دادن در لیوان آب آماده شود.

اسلاید 5:

اسلاید 6: مرحله سوم: مانند تصویر زیر هسته آووکادو را داخل لیوان آب قرار می دهیم. توجه داشته باشید که هسته آووکادو دارای یک سر تیز و یک سر مسطح می باشد. همانطور که در تصویر زیر هم می بینید سر مسطح به میزان 2 سانتی متر داخل آب قرار می گیرد.

اسلاید 7: مرحله چهارم: لیوان آب باید در جای گرم و دارای نور قرار گیرد. توجه داشته باشید که لیوان در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد. در واقع تنها مقداری نور برای جوانه زنی و ریشه دهی کافیست. حتی در برخی منابع نیز گفته شده است لیوان را در جای تاریک قرار دهید اما بهتر است مکانی که لیوان قرار می گیرد دارای مقداری نور نیز باشد. هر بار که آب لیوان کم شد نیز آن را پر کنید تا به اندازه همان 2 سانتی متر هسته داخل آب باشد.ریشه دهی هسته آووکادو بین 2 تا 6 هفته طول خواهد کشید. پس از طی چند هفته شما شاهد ریشه دهی هسته درخت آووکادو در داخل لیوان خواهید بود.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید