آموزشسایر

پاورپوینت آموزش ژاپن از دیدگاه دکتر جیل بنجامین

در 27 اسلاید دیدگاه دکتر جیل بنجامین در باره آموزش در ژاپن آمده است نظام مالياتي ژاپن به گو نه اي تنظيم شده است كه هزينه ي آموزش كودكان ژاپني در تمام شهرها و روستا ها ي اين كشور يكسان باشد

fayigh50

صفحه 1:

صفحه 2:
به اتتخاب محمد فايق مجيدى مولف كتاب :به آموزش بديين فيستم

صفحه 3:
به نام خدايي که تیشه تیز غفلت ما از وجود موجود ش نکاهد آموزش در ژاپن دکتر جیل بنجامین انسان شناس امریکایی

صفحه 4:
آموزش در ژاپن انسان شناس

صفحه 5:
ال 01-2200 Br pe mere ‏ل‎ LO FP) ۳ ۳-۳ از نگاه ‎eee Te al)‏ ۱۳

صفحه 6:
ep ‏لا‎ هیج دانش آموزی در ژاپن مردود نمی شود با بايه ای را تکرار ‏ 2

صفحه 7:
له ‎ak‏ دانش آموزی از شرکت در فعالیت ها

صفحه 8:
هییج دانش آموزی به سبب نمره های امنحانی خود از ادامه تححیل كنار گذ اشته نمی شود

صفحه 9:
له 09درهد كود كان راينى در مدرسه تضادى را كه در زندكى اجتماعى وجود دارد می آموزند

صفحه 10:
له نظام مالیاتی زاین به گو نه ای تنظیم شده است که هزینه ی آموزش کودکان ژاپنی در تمام شفرضا و روستا ها ی این کشور يكسان باشد

صفحه 11:
له در زاین كلاسها به كروههاى كويكى تقسيم شده و دانش آموزان هر كروه موظف اند براى انجام تكاليف مشخص باهمديكر همكارى كنند ) دكتر جيل بنجامين انسان شناس امريكايى

صفحه 12:
نگاهی به نظام آموزش و پرورش درژاین فیروزه سودابی پیک سنجش ‎۱٩‏ بهمن ۱۳۸۳ -سال نهم شماره ۴۵و ۴۴ (در نظام آموزشی زابن »تکرار اشتباه امری مذموم است لصا از اشتباه آموختن و نقد خودیک روش تربیتی 66g ‏است‎

صفحه 13:
له خود انخباطی .مهمترین عنصر پرورش اجتماعی و اخلاگی مدارس زاین به شمار می آید

صفحه 14:
-در محیط آموزشی ژلبن شادلبی دانش آموزان نیز به عنوان یک عنصر مهم در یادگیری ارزیابی ميكردد

صفحه 15:
له شود بحث شادابی از فضا شروع می شود و وشکل لباس های دانش آموزان هم در این زمینه مورد توجه قرار می گیرد.یعنی چیدمان حندلی ها فضای کاربردی کلاس و ازادی عمل دانش آموزان بر شادمانی آنها می افزاید

صفحه 16:
در ژاپن معلم کیست ؟ جایگاه او کجاست؟ آدر ژابن بالاترین منزلت اجتماعی را معلمان دارنسد و معمولا ممتاز تریسن فار التحصسيلان دير سستان ها جذب دانشكاههاىتر بيت معلم می شهندتا از حقوق و مزایای مناسب لین شغل نسبت‌به سایر مشاغل برخوردار شوند

صفحه 17:
له در واقع هيح طبقه اى يا قشرى در زاين مانند معلم مرتب در معرض داوری مردم گرار نمی گیرد

صفحه 18:
معلم کیست ؟ جایگاه او کجاست در نگاه ژاپنی ها معلمی شغلی است کمبا دلها سرو کار دارد و فردی معلم است که بتوانسد بر روی قلسب و روح افراد تائیسر بگذارد از همین رو یک معلم همواره از سوی جامعسه در حال قضاوت و داوری است

صفحه 19:
له گفته می شود که یک زژاینی کارغع انتدصیل دبیر ستان ازآمپزشی همسطح با آمربکا یی کللج دیده یا حتی دانشجو یان سالفای اول دانشگاه برخوردار است

صفحه 20:
لين بیانگراهمیت است که نظام آموزش و پرورش ژلین برای آموزش بحث پرورش نیز مطرح است

صفحه 21:
له به عبارت دیگر آموزش و پرورش زاین برای فخانل اخلاقی واجتماعی اهمیت بسیاری قانل است و برای رشد اخلاق و پرورش روحی افراد از روش های جالبی يارى مى كيرد

صفحه 22:
و باهم مسواک می زنند لین لين تلاش همگلنی سبب صی شودکه به مرور حفظ نظافت وبهداشت جزو جدایی ناپذیر و £3 های شخصیتی دلنش آموزان شود و آنها در همه محیط های زندگی فردی و اجتماعى دقبقا نظافت و بهداشت را -- رعایت کنند)

صفحه 23:
له بواى مثال در اين بست نظاقت چی وجود نداردو مسئولیت نظافت مو سسات آموزشی برعهده دانش آموزان است

صفحه 24:
»يعنى در مدرسه زنشک آموزان درلین زنگ محيط تمیز کننه oy rey

صفحه 25:
منيع : فیروزه سودایی بسک سنجش ‎۱٩‏ بهمن ۳ سال نهم شماره ۴۵و ۴۴

صفحه 26:
ep ‏لا‎ واين پایان نیست

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان