پزشکی و سلامت زنان و زایمان (بارداری)

پاورپوینت بهترین ورزش هادر دوران بارداری

powerpoint-varzesh-dar-dorane-bardari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 20 اسلاید پاورپوینت بهترین ورزش های دوران بارداری در 20 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپونت حاضر به موارد زیر پرداخته می شود: - مقدمه - فواید ورزش کردن در دوران بارداری - شنا در دوران بارداری - دوچرخه ثابت در دوران بارداری - پیاده روی سریع در دوران بارداری - پیاده روی در آب در دوران بارداری - ورزش کگل در دوران بارداری - یوگا در دوران بارداری - نکاتی درباره ورزش دوران بارداری - پایان دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 20 فرمت: قابل ویرایش مناسب و کاربردی برای دانشجویان به منظور ارائه های کلاسی و خانم های باردار
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
749 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت بهترین ورزش هادر دوران بارداری”

پاورپوینت بهترین ورزش هادر دوران بارداری

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: بهترین ورزش های دوران بارداریاستاد : .................... محققین : .....................

اسلاید 3:

اسلاید 4: ورزش کردن نه تنها برای مادران باردار مناسب است، بلکه برای جنین نیز مفید خواهد بود. همچنین ورزش کردن به طرز صحیح، ناراحتی های شایع دوران بارداری مانند بی خوابی و درد پشت و کمر را تسکین می دهد. ولی به دلیل اینکه دوران بارداری، دوران حساسی است باید تحت نظر پزشک خود هر ورزشی را شروع کنید.

اسلاید 5: بسیاری از افراد بر این باورند که یک زن باردار، باید تمام فعالیت ها و ورزش هایی را که قبل انجام می داده است کنار بگذارد و تنها به استراحت بپردازد. اما امروزه این نظریه کاملا مردود شده است.مادران باردار باید برای به دنیا آوردن فرزندی سالم و شاداب، علاوه بر داشتن تغذیه مناسب، باید ورزش را نیز در برنامه های روزانه خود بگنجانند.

اسلاید 6: برخی از فواید ورزش کردن در دوران بارداری عبارتند از:جلوگیری از کمردرد بارداریافزایش میزان انرژی بدن و در نتیجه شادابی بیشتر مادرجلوگیری از افزایش بیش از حد وزن مادر کاهش خطر ابتلا به دیابت حاملگی و فشار خون بالادر ادامه با بهترین ورزش های دوران بارداری آشنا خواهیم شد

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید