سایر آموزش

پاورپوینت تحقیق خواجه نصیر الدین طوسی

khajeh-nasir-tosi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

  1. فاطمه گودرزی

    بسیار عالی خیلی خوبه

نظر خود را بنویسید

پاورپوینت تحقیق خواجه نصیر الدین طوسی

اسلاید 1: با نام و یاد خدا و عرض سلام و صبح بخیر خدمت استاد محترم جناب و هم کلاسی های عزیزتحقیق بنده درباره : خواجه نصیرالدین طوسیبزن بریم !

اسلاید 2: اطلاعات و مناصب نام اصلی : ابو جعفر محمّد بن محمّد بن حسن طوسیمحل تولّد : توس تاریخ تولّد : 5 اسفند 579 درگذشت در سال : 11 تیر 653محل فوت : بغداد مقبره : کاظمیه ، بغداد ملّیت : ایرانی محل زندگی : قم ، خراسان ، قزوین ، آذربایجان و بغدادسال های فعالیت : سده هفتم قمری

اسلاید 3: خواجه نصیرالدین طوسی ، همه چیزدان ، فیلسوف ، متکّم ، فقیه ،ستاره شناس اندیشمند، ریاضیدان ، منجم ، پزشک و معمار ایرانی و صوقی قرن هفتم هجری قمری است .خواجه نصیرالدین کتاب‌های فراوانی تالیف کرده‌است. در موضوعاتی مانند : ریاضی ، مهندسی ، نثر وعرفان ، کتاب هایی نوشته است . طوسی پیشرفت‌های علمی فراوانی ایجاد کرد. در نجوم، طوسی جداول بسیار دقیق از حرکت سیاره‌ای ایجاد کرد ، که یک مدل سیاره‌ای به روز شده و انتقاداتی از نجوم بطلمیوسی بود.

اسلاید 4: نجوم بطلمیوسیبطلمیوس عقیده داشت که هر جرم آسمانی بر روی یک کره کوچک می‌چرخد و آن کره کوچک نیز به یک کره بزرگ­تر به نام فلک چسبیده و بر روی پوسته آن می‌چرخد. در مدل او جهان مادی از ۹ فلک تو در تو با مرکزیت زمین تشکیل شده است. افلاک به ترتیب ماه (قمر زمین)، عطارد، زهره، خورشید، مریخ، مشتری، زحل، فلک الافلاک (کره‌­ای که تمامی ستارگان به آن چسبیده‌­اند) و اطلس (کره­‌ای با قطر نامحدود که سایر فلک‌­ها را در بر گرفته است) هستند.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید