علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

پاورپوینت تکنیک های تبلیغاتی فیسبوک

facebook

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت تکنیک های تبلیغاتی فیسبوک”

پاورپوینت تکنیک های تبلیغاتی فیسبوک

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: تکنیک های تبلیغاتی فیسبوک استاد:.................دانشجو:................دی ماه96

اسلاید 3: رسانه‌های اجتماعی در صورتی که به درستی مورد استفاده قرار گیرند، می‌توانند ابزار قدرتمندی در بازاریابی دیجیتال باشند.تبلیغات موجود در شبکه‌های اجتماعی نیز یکی از تاثیرگذارترین روش‌های جذب مشتری هستند.در این میان از بین رسانه‌های اجتماعی موجود فیس‌بوک یکی از بهترین گزینه‌ها برای ارتباط با مخاطبان هدف و افزایش فروش است. انواع مختلفی از تبلیغات فیس‌بوک وجود دارند که از تکنیک‌های موثری در آن‌ها استفاده می‌شود.

اسلاید 4: ارسال عکس‌ها با استفاده از اینستاگرام همانگونه که می‌دانید مدتی است که امکان لینک کردن صفحه فیس‌بوک با اکانت اینستاگرام وجود دارد. از این رو تمام پست‌هایی که در اینستاگرام منتشر می‌شوند می‌توانند در صفحه‌ی فیس‌بوک نیز قرار گیرند. اما جالب است بدانید که این عمل یک ترفند بازاریابی برای جذب مخاطب است. زیرا تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که در پست‌هایی که از طریق اینستاگرام در فیس‌بوک منتشر می‌شوند، میزان تعامل با کاربران افزایش می‌یابد.

اسلاید 5: هشتگ‌ها را فراموش کنید جالب است بدانید که هشتگ‌ها تحت شرایط خاصی می‌توانند مفید و تاثیرگذار باشند.در حقیقت می‌توان گفت هر چند استفاده از هشتگ در توییتر و اینستاگرام باعث افزایش تعامل با کاربران می‌شود، اما در فیس‌بوک نتیجه عکس دارد. یعنی انتشار پست‌های بدون هشتگ در فیس‌بوک تاثیر بیشتری در جذب مخاطب دارند

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید