علوم انسانی و علوم اجتماعی روانشناسی و روانپزشکی

پاورپوینت خلاصه ای از کتاب اثر مرکب (دارن هاردی)

ketab-esr-morkab

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 36 اسلاید شامل 36 اسلاید خلاصه: مقدمه فصل اول: اثر مرکب در عمل فصل دوم: انتخاب ها فصل سوم: عادت ها فصل چهارم: تکانش فصل پنجم: تأثیرات فصل ششم: شتاب بخشی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
6172 بازدید, 70 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

  1. Princess

    سلام ، من عنوان یک شخصی که کتاب اثر مرکب رو خونده
    پیشنهاد میکنم حتما به سایت کتاب ها مراجعه کنید و به
    رایگان کتاب اثر مرکب دارن هاردی را دانلود کنید

نظر خود را بنویسید

پاورپوینت خلاصه ای از کتاب اثر مرکب (دارن هاردی)

اسلاید 1: موضوع کنفرانس: خلاصه کتاب اثر مرکباستاد مدرس: دکتر شیما صفر محمدلو دانشجو: نازیلا بیاری زمستان 99

اسلاید 2: مقدمههیچ فرمول اسرار آمیزی برای موفقیت وجود ندارد. درحقیقت اثر مرکب سیستم عاملی است که زندگی شما را اداره می کند چه در جهت بهتر شدن و چه در جهت بدتر شدن.کسب موفقیت سخت است این فرآیند پر زحمت و حتی خسته کننده است.

اسلاید 3: فصل اول :اثر مرکب در عملمهم نیست که چقدر باهوش هستید، باید نداشتن تجریه، مهارت، هوش یا توانایی‌های ذاتی را با تلاش زیاد و سختکوشیتان جبران کنید. اگر رقیب شما باهوش‌تر، با استعدادتر یا با تجربه‌تر است، فقط لازم است سه یا چهار برابر، سخت کوش‌تر باشید تا بتوانید او را  شکست دهید مانند لاک‌پشت در داستان مسابقه لاک‌پشت و خرگوش. شخصی باشید که “نه” می‌گوید هم رنگ جماعت شدن موفقیت بزرگی به همراه ندارد. غیرعادی و فوق‌العاده باشید. اگر شبیه بیشتر مردم باشید، معتقدی واقعی به اثر مرکب نیستید. شما مربی و سرمشق‌های مشابهی نداشته‌اید که به شما نشان دهند چه کار کنید. شما نتیجه نهایی اثر مرکب را تجربه نکرده اید.تفاوت های بنیادین = انتخاب های کوچک و هوشمندانه +پایداری+زماناثر مرکب اصل به دست آوردن پاداش های بزرگ از طریق مجموعه ای از انتخاب های کوچک و هوشمندانه است.

اسلاید 4: اثر موجیانتخابهای کوچک روزانه، موجی را خلق می کند که در همه جنبه‌های زندگی شخصی‌ تان،مشکلات و آسیب‌هایی را بوجود می آورد.اینکه بجای نگاه کردن به خودمان و انجام کارهای لازم برای از بین بردن اشتباهاتمان،معتقدیم که مشکل از دیگران است،یکی از اصول معمول در روانشناسی است.تنها راه رسیدن به موفقیت از طریق انجام پیوستهکارهای معمولی،غیر جذاب غیر مهیج و بعضی وقت‌ها نظم و ترتیب‌های سخت روزانه استکه در طول زمان، مرکب شده‌اند

اسلاید 5: فصل دوم: انتخاب‌هاهر چیزی که در زندگی شماست، به این دلیل وجود دارد که قبلا در مورد چیزی،یک انتخاب کرده‌اید.انتخاب‌ها ریشه هر کدام از دستاوردهای شماست.اگر اصلا انتخابی نکنید در واقع انتخاب کرده اید که انتخاب شوید.هر تصمیمی، هر چند کوچک و بی‌اهمیت، مسیر زندگیتان را عوض می‌کند.با چه کسی ازدواج کنید،در غیبت و شایعه سازی شرکت کنید یا ساکت بمانید،بگوئید دوستت دارم یا نه، همه این تصمیم ها مسیر زندگی شما را عوض می‌کنند.بزرگترین مساله شما این نیست که از روی عمد، انتخاب‌های بد می‌کنید.اتفاقا حل‌کردن این مشکل خیلی راحت است.بزرگترین مساله شما این است که موقع انتخاب‌هایتان اصلا به آن توجه نمی‌کنید.در نصف مواقع ،حتی از انتخاب کردن آن‌ها آگاه نیستید!این می تواند در اثر تربیت ،فرهنگ و…..باشد.

اسلاید 6: چند فرمول به شدت مهمشکرگزاری در طول سالمسئولیت ۱۰۰درصدیخوش شانسی

اسلاید 7: شکرگزاری در طول سال سال ها قبل ،در عید شکر‌گزاری ،تصمیم گرفتم برای همسرم یک دفترچه سپاسگزاری درست کنم. یک سال تمام ،هر روز حداقل یکی از کارهای همسرم را که برایشان واقعا از او ممنون بودم در دفترچه یادداشت کردم مثلا شیوه تعامل او با دوستانش،تمیزکردن خانه، پختن غذاهای خوشمزه و تمام ویژگی‌هایی که همسرم داشت و من قدردان آن‌ها بودم. سال بعد وقتی آن دفترچه را به همسرم دادم، در حالی که اشک می ریخت به من گفت که آن دفترچه بهترین هدیه ای است که تابه حال گرفته است (حتی بهتر از آن BMW که به مناسبت تولدش به او هدیه داده بودم!) جالب تر این بود که خودم این از این هدیه بیشتر تحت تاثیر قرار گرفتم چون آگاهانه بر جنبه‌های مثبت همسرم تمرکز کردم، این تمرکز قلبی من بر هر چیزی که در حالت عادی باعث شکایت من می‌شد فائق آمد و بار دیگر با تمام وجود عاشق همسرم شدم. البته در مقابل باعث شد او هم رفتار متفاوتی با من داشته باشد. طولی نکشید که حتی موارد بیشتری برای یادداشت کردن در دفترچه داشتم! در نتیجه اختصاص حدود روزی ۵ دقیقه برای نوشتن تمام دلایلی که چرا از همسرم ممنون بودم، ما یکی از بهترین سالهای ازدواجمان را تجربه کردیم و رابطه مان از آن زمان تا حالا بهتر هم شده است.

اسلاید 8: مسئولیت ۱۰۰درصدی در سمیناری، سخنران از حاضران پرسید: در یک رابطه عاشقانه، شما چند درصد مسئول هستید؟ من که نوجوان بودم و فکر می‌کردم در مورد عشق واقعی خیلی می‌دانم. ناگهان و بدون هیچ گفتم “پنجاه، پنجاه! ” و دیگران هرکدام عددی را گفتند اما استاد روی تخته سیاه نوشت صد،صفر و گفت: شما باید ۱۰۰ درصد مسئولیت رابطه را قبول کنید و در قبال آن انتظار هیچ چیزی نداشته باشید. فقط زمانی یک رابطه عاشقانه موثر خواهد بود که شما ۱۰۰% مسئولیت آن را به عهده بگیرید. در غیر اینصورت، رابطه‌ای بر مبنای شانس و احتمال بنا شده باشد، همیشه در معرض فاجعه است و خراب شدن. اگر همیشه ۱۰۰% مسئولیت انتخاب‌ها و رفتارهایشان را به عهده بگیریم در این صورت قدرت در دستان خودمان خواهد بود و همه چیز به خودمان بستگی‌دارد. همکارتان ارائه را خراب می کند؟ آیا نباید خودتان پیش‌ از تحویل دادن یک نگاهی به آن می‌کردید؟ با نوجوان غیر منطقی‌تان رابطه دوستانه ندارید؟ کتاب‌ها و کلاس های جالب خیلی زیادی وجود دارند که به شما در حل این مساله کمک می کنند. همه چیز به شما بستگی دارد و فقط شما در مقابل کارهایی که انجام می دهید یا نمی‌دهید مسئول هستید. شانس و اینکه چه کسی رئیس جمهور باشد اهمیتی ندارد. با انتخاب این که از قربانی بودن در گذشته، حال و آینده رها باشیم، به موفقیتی فوق‌العاده می‌رسیم. دانستن این مسئله، قدرت نامحدودی به ما می‌دهد.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید