علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

پاورپوینت خلاصه فصل هفتم اضطراب کتاب انگیزش و هیجان محمد پارسا پیام نور

ktab-angizsh0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 16 اسلاید این پاورپوینت خلاصه بخش سوم،فصل هفتم اضطراب کتاب انگیزش و هیجان محمد پارسا انتشارات پیام نور است. اضطراب اضطراب در وسیع‌ترین معنا می‌تواند با حالت‌های فیزیولوژیکی یا بدن شناختی و هیجانی مختلغی همراه باشد. به عنوان مثال هنگامی که کودکی در روز امتحان تمایلی برای رفتن به مدرسه ندارد ممکن است بی‌میلی و اضطراب او برای عملکردش در امتحان است. اضطراب ممکن است سبب انجام کارهای غیرمنطقی شود یا کناره‌گیری شخص از فعالیت‌های اضطراب انگیز فراهم آورد. اضطراب از نظر فروید سه مرحله دارد. حالت ناخوشایند خاص پدیده‌ی برون‌بری و رهاسازی ادراک این دو حالت گونه‌های متفاوت اضطراب عبارتند از: اضطراب از جدایی‌ها، اضطراب میان‌فردی، اضطراب اجتماعی، اضطراب غریزی، اضطراب‌ دهانی و اضطراب مخرجی. سنجش اضطراب همبسته‌های اضطراب ارتباط اضطراب با استعداد عقلی ارتباط میان اضطراب و عملکرد تحصیلی ارتباط بین اضطراب و حل مسأله اضطراب و رفتار انتخابی رشد اضطراب در کودکان همبسته‌های اضطراب کاربردهای آموزشی انگیزه‌ی اضطراب کودکی که دارای اضطراب بالاست هنگامی که روش آموزشی دشوار و رقابت‌آمیز نباشد در پیشرفت تحصیلی دارای توفیق بیشتری است. نبودن رقابت در چنین مدارسی می‌تواند عملکرد کودکان بسیار مضطرب را بهبود بخشد، نمی‌تواند وضع آنان را در گزینش تکلیف‌هایی که از نظر دشواری نامتناسب هستند و پیشرفت‌شان را در دستیابی به هدف‌های شناختی تکلیف‌هایی که از نظر دشواری نامتناسب هستند و پیشرفت‌شنا را در دستیابی به هدف‌های شناختی سرعت بخشد. این رهیافت می‌تواند اضطراب آشکار کودکان را کاهش دهد، اما نمی‌تواند در بهبود بخشیدن عملکرد شناختی آنان به موثر باشد. طبق پژوهش برنی و ال خلاصه‌ایی از پژوهش‌های خود را ارائه دادند. رابطه اضطراب را با عملکرد تحصیلی بررسی می‌کرد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
783 بازدید, 4 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت خلاصه فصل هفتم اضطراب کتاب انگیزش و هیجان محمد پارسا پیام نور”

پاورپوینت خلاصه فصل هفتم اضطراب کتاب انگیزش و هیجان محمد پارسا پیام نور

اسلاید 1: خلاصه بخش سوم،فصل هفتم اضطراباستاد :دانشجو:شماره دانشجویی

اسلاید 2: اضطراباضطراب در وسيع‌ترين معنا مي‌تواند با حالت‌هاي فيزيولوژيكي يا بدن شناختي و هيجاني مختلفي همراه باشد. به عنوان مثال هنگامي كه كودكي در روز امتحان تمايلي براي رفتن به مدرسه ندارد ممكن است بي‌ميلي و اضطراب او براي عملكردش در امتحان است. اضطراب ممكن است سبب انجام كارهاي غيرمنطقي شود يا كناره‌گيري شخص از فعاليت‌هاي اضطراب انگيز فراهم آورد.

اسلاید 3: اضطراب از نظر فرويد سه مرحله داردحالت ناخوشايند خاصپديده‌ي برون‌بري و رهاسازي ادراك دو حالت قبلي فرويد معتقد بود اضطراب ناخوشايند است و با هيجان و ترس همراه است و فردآگاهانه آن را درك مي‌كند. تمايز ميان اضطراب و ترس امر ساده‌اي است، ولي در عمل امكان دارد با آشفتگي‌ها و سردرگمي‌هايي همراه باشد.

اسلاید 4: اضطراب از جدايي‌هااضطراب ميان‌فردياضطراب اجتماعياضطراب غريزياضطراب‌ دهاني اضطراب مخرجيگونه‌هاي متفاوت اضطراب عبارتند از

اسلاید 5: براي عوامل ايجاد‌كننده‌ي اضطراب قطعيتي وجود ندارد. نظر قطعي درباره‌ي تأيثرهايي كه در فرد ايجاد مي‌كند، دشوار است. عوامل ايجاد كننده اضطراب

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید