کسب و کار مدیریت و رهبری

پاورپوینت دانشگاهی مدیریت دانش در سازمان (KM)

KM

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
فایل پاورپوینت دانشگاهی با موضوع "مدیریت دانش در سازمان (KM)" در 63 اسلاید، جامع و منطبق بر شیوه های ارایه دانشگاهی (قابل ویرایش) محتوا: مقدمه تعریف مدیریت دانش هدف از مدیریت دانش (KM) اجزای مدیریت دانش (KM) مدیریت دانش در یک نگاه نتایج مدیریت دانش مفهوم داده، اطلاعات و دانش خواص دانش انواع دانش – تقسیم بندی ارسطو انواع دانش – مدل نوناکا انواع دانش – نظریه مشالوپ انواع دانش – نظریه بلاکر انواع دانش در سازمان انواع مختلف تولید دانش در سازمان ویژگی های دانش در سازمان عوامل محدود کننده و تاثیرگزار در دانش سازمانی عوامل نابسامانی بازار دانش راههای مقابله با عوامل نابسامانی و محدودکننده دانش دانش آفرینی در سازمان انتقال دانش هدف مدیریت دانش اصول مدیریت دانش نقشه دانش چرا نقشه دانش بکار می‌رود؟ نقشه دانش در یک نگاه عوامل کلیدی مدیریت دانش مؤلفه‌های اصلی مدیریت دانش برنامه های مدیریت دانش مراحل پیاده‌سازی مدیریت دانش در سازمان‌ ساختار دانش مهارت های مرتبط با سطوح دانش انتقال دانش در سازمان راهبردهاي انتقال دانش در سازمان شرایط مدیران دانش فعالیت‌های مدیر دانش سطوح مدیریت دانش کاربردهای فناوری اطلاعاتی در مدیریت دانش تشکر و سپاس
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
654 بازدید, 3 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت دانشگاهی مدیریت دانش در سازمان (KM)”

پاورپوینت دانشگاهی مدیریت دانش در سازمان (KM)

اسلاید 1: مدیریت دانش در سازمان Knowledge Management (KM)گردآورنده:]نام و نام خانوادگی[

اسلاید 2:

اسلاید 3: معرفی دانش

اسلاید 4: مقدمهما اکنون در جهانی زندگی می کنیم که توسط دانش احاظه شده است؛ به بیان ساده دانش امروز مهم ترین دارایی زندگی مدرن است. بیشتر سازمان‌ها بیان می‌کنند که: “مدیریت دانش بهره‌وری شرکت را 10 تا 40 درصد افزایش می‌دهد.“با توجه به اهمیت دانش برای کارآیی و بهره‌وری، بسیار مهم است که جوامع بشری و به ویژه سازمان‌ها دانش خود را به طور مؤثر مدیریت کنند. از این رو به طور تخصصی وارد دنیای مدیریت دانش می شویم ت به درک عمیقی از آن برسیم؛

اسلاید 5: مقدمهاگر میدانستیم که چه چیزهایی را نمی‌دانیم، موفقیتی صد چندان داشتیم. دانش می‌داندکه چه چیزهایی را نمی‌داند. بر خلاف سرمایه‌های مادی، ارزش سرمایه ای دانش با استفاده ای که از آن می‌شود افزایش می‌یابد. همچنین دسترسی به دانش ارزشمند بوده و ارزش آن با افزایش دسترسی بالا می‌رود. دانش برخلاف محصولات جدید و کارایی، می‌تواند موجب مزیت پایدار باشد.جستجوگری دانش بخش مهم فعالیت مدیران را تشکیل میدهد و حدود 20 درصد کار مدیران صرف جستجو برای کسب دانش و پاسخ به درخواست آن می‌شود. مدیران 2/3 دانش خود را از طریق تلفن و گفتگوی رودررو بدست آورده و تنها 1/3 را با مراجعه به اسناد و مدارک بدست می‌آورند.

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید