کسب و کار مدیریت و رهبری

پاورپوینت دانشگاهی «پیشگیری از فساد و ارتقاء سلامت نظام اداری»

fesad-edari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
این پاورپوینت در فرمت و سطح دانشگاهی در 60 اسلاید به بررسی جامع موضوع مبارزه با فساد در نظام اداری و راهکارهای مقابله با آن و ارتقای نظام سلامت اداری می پردازد. پاورپوینت از نظر محتوا جامع و کامل و دقیق و از منظر طراحی، منحصر به فرد بوده و بر حسب نیاز از نمودارها، جداول، اشکال و المان ها بهره گرفته شده است. محتوای پاورپوینت: فهرست تعاریف فساد فساد از نظر افلاطون فساد از نظر منتسکیو مفاهیم اساسی در مبارزه با فساد اداری پاسخگویی شفافیت سلامت و یکپارچگی تخلفات اداری فساد اداری تفاوت تخلفات اداری و فساد اداری مصادیق حقوقی فساد انواع فساد كانونها و عوامل فساد اداری انواع فساد اداری پیامدهای فساد اداری پیامدهای فردی فساد اداری پیامدهای سازمانی فساد اداری پیامدهای اقتصادی-اجتماعی فساد اداری رابطه عوامل مؤثر بر فساد تجارب جهانی در خصوص پیشگیری و مبارزه با فساد اداری وضعیت راهبردی نظام اداری از نظر فساد عوامل ایجاد كننده فساد اداری و برخی راهكارهای آن عوامل اداری - مدیریتی عوامل اقتصادی عوامل سیاسی عوامل فرهنگی - اجتماعی مطالعات و اقدامات صورت گرفته برای تدوین لایحه مبارزه با فساد و ارتقای سلامت نظام اداری اهداف لایحه محتوای لایحه مفهوم و تعریف فساد در لایحه تکالیف دستگاه ها در امر پیشگیری از فساد تکالیف و اقدامات قوه قضاییه سازمان کار ترتیب رسیدگی به جرایم و اعمال مجازات ترتیب اعمال مجازات موارد پیش بینی نشده در قانون تشکر و سپاس
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
588 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت دانشگاهی «پیشگیری از فساد و ارتقاء سلامت نظام اداری»”

پاورپوینت دانشگاهی «پیشگیری از فساد و ارتقاء سلامت نظام اداری»

اسلاید 1: پیشگیری از فساد و ارتقاء سلامت نظام اداریگردآورنده:]نام و نام خانوادگی[

اسلاید 2:

اسلاید 3: فهرست تعاریف فساد و تعریف گزیده مفاهیم اساسی در مبارزه با فساد اداری تفاوت تخلفات اداری و فساد اداری مصادیق حقوقی فساد انواع فسادكانونها و عوامل فساد اداری پیامدهای فساد اداری رابطه عوامل مؤثر بر فسادتجارب جهانی در خصوص پیشگیری و مبارزه با فساد اداری وضعیت راهبردی نظام اداری از نظر فساد عوامل ایجاد كننده فساد اداری و برخی راهكارهای آنمطالعات و اقدامات صورت گرفته برای تدوین لایحه مبارزه با فساد و ارتقای سلامت نظام اداری

اسلاید 4: مطالعات و اقدامات صورت گرفته برای تدوین لایحه پیشگیری از فساد و ارتقای سلامت نظام اداری

اسلاید 5: تعاریف:* فساد (Corruption):فساد از كلمه لاتین (RUMPERE) می‌آید كه به معنای شكستن است. بنابراین در فساد چیزی می‌شكند یا ‌نقض می‌شود.این چیز ممكن است :یك شیوه رفتار اخلاقی یا یك قانون یا مقررات اداری باشد.

اسلاید 6: در انجام وظیفه، نه برای اعمال خوب و نه برای اعمال بد، نه برای انجام كاری و نه برای خودداری از انجام امری نباید تحفه گرفت. هركس برای انجام وظیفه تحفه بگیرد بایدمحكوم به اعدام شودافلاطون:

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید