khoshoonat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت درباره خشونت”

پاورپوینت درباره خشونت

اسلاید 1: موضوع : خشونت نام درس : تفکر وسبک رسانه بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2:

اسلاید 3: خشونت را باید موضوعی مبهم تلقی کرد که بر خلاف اجماع نظری در رد و انکار ان در حیات اجتماعی انسان گستره ای بسی وسیع دارد .همانطور که گفته شد خشونت یک رفار اجتماعی است که موجب برخوردهای نسبتا شدید و اسیب رسیدن به افراد میشود و بر این اساس بروز خشونت در افراد دارای عواملی است که عبارت اند از :عوامل بیولوژیکی – عوامل اجتماعی – عوامل محیطی.عوامل بیولوژیکی : افراد خشمگین یا عصبانی از نظر بیولوژیکی دارای نقصی هایی مانند نا متعادل بودن هورمون ها و حساسیت و بد کاری مغز اماده برای خشمگین شدن هستند.تحقیقات نشان داده که خشم با ترشح در هرمون فوق کلیوی یعنی ادرنالینی و نو ادرنالینی که انتقال دهنده عصبی نیز هستند ارتباط دارد.اسیب های مغزی تومور یا بدکاری مغز ممکن است بعضی اوقات موجب اشکار شدن خشم شوند به عنوان مثال : علت اعمال خشونت امیز چارلز ویتمن که در تگزاس به تیر اندازی وحشیانه ای پرداخت وجود یک تومور در ناحیه گیجگاهی او بوده است. خشونت: به معنای پاسخ نادرست به ناکامی ها و شکست های زندگی است

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید