علوم انسانی و علوم اجتماعی رسانه و شبکه‌های اجتماعی

پاورپوینت درباره ی رسانه ها و تاثیرآنها برزندگی ما

resaneh0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت درباره ی رسانه ها و تاثیرآنها برزندگی ما”

پاورپوینت درباره ی رسانه ها و تاثیرآنها برزندگی ما

اسلاید 1: عنوان:رسانه و تاثیرات آن ها بر زندگی مادبیر مربوطه:جناب آقای عزیزیانتهیه کننده:علی بختیاری

اسلاید 2: رسانه ها يك صنعت روبه رشد و در حال تحول هستند كه تامين كننده اشتغال، توليد كننده كالا و خدمات و تغذيه كننده ساير صنايع مرتبط هستند. رسانه ها در عين حال خود به نهادي تبديل شده اند با قواعد و هنجارهاي خاص خود كه اين نهاد را به جامعه و ساير نهادهاي اجتماعي پيوند مي دهد. پس اين نهاد نيز به نوبه خود توسط جامعه تنظيم مي شود. رسانه ها يكي از منابع قدرت هستند. يعني ابزاري هستند براي كنترل مديريت و نوآوري در جامعه. اغلب جايگاه بروز تحول در فرهنگ اند چه به معني هنر و اشكال نمادين، و چه در معناي مدها، خلق و خوها، شيوه هاي زندگي و هنجارها.

اسلاید 3: رسانه ها و تأثیرات آنها بر زندگی ماامروزه تلویزیون ها علاوه بر اطلاعات و اخبار داخل کشور می توانند اطلاعات و اخبار سایر کشورها را نیز دریافت کنند. دولت ها با توجه به عقاید، نوع فرهنگ، مقاصد اقتصادی و فرهنگی و اختلافات سیاسی خود با دیگر کشورها از رادیو یا تلویزیون هایی که قادر به دریافت اطلاعات از سایر کشورها هستند، به صورت های مختلف استفاده می کنند.

اسلاید 4: قدیمی ترین رسانه ها که به آن ها رسانه های فردی می گفتند؛ سخن گفتن، حرکات دست و حالت چهره بود که انسان از طریق آنها پیام خود را به دیگری منتقل می کرد.این نوع رسانه نیازی به ابزار و فنّاوری نداشت. اما انسان نیاز داشت که پیام خود را زودتر، به جاهای دورتر یا به تعداد بیشتری از افراد منتقل کند. به همین دلیل فنّاوری ابداع شد. برای مثال بلندگو برای انتقال صدا به مکان های دوردست، صنعت چاپ برای انتقال اطلاعات به تعداد بیشتری از مردم و تلفن، رادیو، بی سیم برای انتقال سریع صدا به مکان های دورتر اختراع شد. تلویزیون و اینترنت برای انتقال صدا، تصویر و نوشته به وجود آمد.رسانه: وسیله ای است که از طریق آن انسان پیام خود را به فرد دیگر یا تعداد زیادی از مردم منتقل می کند.پیام: گفته ها، حرکات، اطلاعات، اخبار و تصاویری است که از یک فرد به فرد دیگر، یا به تعداد زیادی از مردم به وسیله ی یک رسانه منتقل می شود.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید