کسب و کار برنامه‌ریزی

پاورپوینت درباره ی مدیریت زمان.(کلاس هفتم)

zaman1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت درباره ی مدیریت زمان.(کلاس هفتم)”

پاورپوینت درباره ی مدیریت زمان.(کلاس هفتم)

اسلاید 1: بنام خالق زیبایی ها مدیریت زمانامیر حاجی صفری

اسلاید 2: مدریریت زمان چیست؟مدیریت زمان، یعنی زمان خود را به‌طور مؤثر به فعالیت‌های مناسب اختصاص دهیم.مدیریت مؤثر زمان، به افراد اجازه می‌دهد تا بر اساس اولویت‌های خود، فاصله‌های زمانی خاصی را به فعالیت‌های خاصی اختصاص دهند.به‌عبارت دیگر، مدیریت زمان یعنی اینکه از وقت خود، به بهترین شکل استفاده کنیم، زیرا وقت همیشه محدود است.در مدیریت زمان مشخص می‌کنید که کدام فعالیت مهم‌تر است و چه مدت زمانی را باید به آن اختصاص دهید، کدام کار را باید زودتر انجام دهید و کدام کار را بعدا نیز می‌توانید انجام دهید.مدیریت زمان نه‌تنها در سازمان‌ها، بلکه در زندگی شخصی ما نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند.

اسلاید 3: چرا مدیریت زمان اهمیت دارد؟مدیریت زمان مجموعه‌ای از اصول، تمرین‌ها، مهارت‌ها و ابزار و سیستمی است که به شما کمک می‌کند از زمانی که در اختیار دارید برای به انجام رساندن کارهایتان استفاده کنید. مدیریت زمان در زندگی شخصی و موفقیت شغلی شما تاثیر به سزایی دارد. این مهارت به شما کمک می‌کند از زمانی که در اختیار دارید، بیشترین استفاده را ببرید

اسلاید 4: چرا دچار کمبود زمان میشویم؟همه ما می دانیم که مدیریت زمان چقدر برای ما مفید است و می تواند ما را در کمترین زمان ممکن و صرف کمترین انرژی به اهدافمان برساند. اما خب همانطور که می دانیم دانستن توانستن نیست و ما به دلایلی که در ادامه به آن می پردازیم نمی توانیم زمان خودمان را به نحو احسن مدیریت کنیم و درنتیجه دچار کمبود زمان می شویم.

اسلاید 5: تکنیک ها مدیریت زمانگاهی‌اوقات کند اندیشی برای شما ضرورت مطلق دارد؛ زمانی را صرف فکر کردن، برنامه‌ریزی، رویا و خلق کردن کنید. یکی از نکات مشترکی که در زندگی بسیاری از افراد موفق وجود دارد، این است که موفقیت و عظمت در سایه خویشتن‌نگری، بازاندیشی، درون‌نگری و تامل و تعمق به دست می‌آید.باید به‌طور منظم زمانی را صرف این کنید که کی هستید، چه می‌خواهید و بهترین راه رسیدن به خواسته‌تان کدام است. زمانی را در نظر بگیرید تا زندگی و فعالیت‌های خود را ارزیابی کنید. به این فکر کنید که امروز کجایید و پنج سال دیگر در چنین زمانی در کجا می‌خواهید قرار بگیرید. به فعالیت‌های امروزتان توجه کنید و ببینید کدام‌ یک از آن‌ها می‌توانند بیشترین تاثیر را روی آینده شما بگذارند.وقتی درباره ارزش‌ها، پنداره و ماموریت خود در کار و زندگی اطلاع شفاف داشته باشید و اگر بدانید به کجا می‌خواهید برسید، تنها در آن‌وقت است که می‌توانید از راهکارهای مدیریت زمان که در اختیارتان قرار می‌گیرند استفاده کنید.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید